eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota WielkaZakup i dostawa nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1, Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1, Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6801381

1.5.8.) Numer faksu: 44 6801777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lgotawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1, Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c295fc-b586-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa fabrycznie nowych maszyn rolniczych w ramach zadania: 1.Zakup ciągnika rolniczego; 2. Zakup kosiarki bijakowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116124/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231707,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2021 lub 2022
-ciągnik spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
-silnik wysokoprężny o pojemności min. 3400 m3,min. 4 cylindrowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany o mocy maksymalnej min. 55kW spełniający normę emisji spalin min. STAGE 4, z zastosowania filtra cząstek stałych „DPF”, Prędkość jazdy Min. 40 km/h
-napęd ciągnika rolniczego na dwie osie z możliwością wyboru napędu na jedną oś,
-koła jezdne:
a) przednie: 280/85 R24,
b) tylne: 420/85 R30,
-blokada dyferencjału na tylnej osi 100%,
-skrzynia biegów min. 12x12 z rewersem synchronizowanym,
-układ kierowniczy ze wspomaganiem,
-2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny z układem wspomagania ,
-układ hydrauliczny: dwie pompy hydrauliczne oddzielna do układu kierowniczego i smarowania oraz pompa dla hydrauliki zewnętrznej,
-TUZ przedni i min. 1 para przewodów hydraulicznych
-TUZ tył min. 3 pary przewodów hydraulicznych
-błotniki kół przednich i tylnych,
-ogrzewana i wentylowana kabina operatora z pasem bezpieczeństwa, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z poziomem hałasu w kabinie min do 74 dB, szerokokątne lusterka, panoramiczne pół okrągłe szyby, wycieraczki przód i tył, spryskiwacze przód i tył,
-Klimatyzacja kabiny
-Homologacja na dwie osoby – fotel boczny dla pasażera,
-masa maszyny min 2800kg,
-zbiornik paliwa o pojemności min. 110 litrów,
-instalacja 12V,
-oświetlenie drogowe i robocze (min. 4 reflektory tył i 4 reflektory przód) ,
-lampa ostrzegawcza typu „kogut” koloru pomarańczowego,
-trójkąt,
-apteczka,
-gaśnica,
-komplet kluczy płasko oczkowych od 8 do 32

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosiarka bijakowa tylno – boczna
1) kosiarka bijakowa tylno – boczna fabrycznie nowa, rok produkcji 2021, masa max. do 800 kg
2) szerokość robocza (mm)od 1400 do 1650
3) liczba bijaków (szt.) od 12 do 24
4) ustawienie kąta pracy: góra max. 900, dół max. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, cena najkorzystniejszej ofert Wykonawcy
przewyższą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23124,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384439304

7.3.4) Miejscowość: Nowe Zduny

7.3.5) Kod pocztowy: 99-440

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.