Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116124/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00117964/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1, Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60
1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6801381
1.5.8.) Numer faksu: 44 6801777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lgotawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nowych maszyn rolniczych w ramach zadania - 1, Zakup ciągnika rolniczego, 2. Zakup kosiarki bijakowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c295fc-b586-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024385/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa fabrycznie nowych maszyn rolniczych w ramach zadania: 1.Zakup ciągnika rolniczego; 2. Zakup kosiarki bijakowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116124/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231707,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2021 lub 2022-ciągnik spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
-silnik wysokoprężny o pojemności min. 3400 m3,min. 4 cylindrowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany o mocy maksymalnej min. 55kW spełniający normę emisji spalin min. STAGE 4, z zastosowania filtra cząstek stałych „DPF”, Prędkość jazdy Min. 40 km/h
-napęd ciągnika rolniczego na dwie osie z możliwością wyboru napędu na jedną oś,
-koła jezdne:
a) przednie: 280/85 R24,
b) tylne: 420/85 R30,
-blokada dyferencjału na tylnej osi 100%,
-skrzynia biegów min. 12x12 z rewersem synchronizowanym,
-układ kierowniczy ze wspomaganiem,
-2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny z układem wspomagania ,
-układ hydrauliczny: dwie pompy hydrauliczne oddzielna do układu kierowniczego i smarowania oraz pompa dla hydrauliki zewnętrznej,
-TUZ przedni i min. 1 para przewodów hydraulicznych
-TUZ tył min. 3 pary przewodów hydraulicznych
-błotniki kół przednich i tylnych,
-ogrzewana i wentylowana kabina operatora z pasem bezpieczeństwa, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z poziomem hałasu w kabinie min do 74 dB, szerokokątne lusterka, panoramiczne pół okrągłe szyby, wycieraczki przód i tył, spryskiwacze przód i tył,
-Klimatyzacja kabiny
-Homologacja na dwie osoby – fotel boczny dla pasażera,
-masa maszyny min 2800kg,
-zbiornik paliwa o pojemności min. 110 litrów,
-instalacja 12V,
-oświetlenie drogowe i robocze (min. 4 reflektory tył i 4 reflektory przód) ,
-lampa ostrzegawcza typu „kogut” koloru pomarańczowego,
-trójkąt,
-apteczka,
-gaśnica,
-komplet kluczy płasko oczkowych od 8 do 32
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kosiarka bijakowa tylno – boczna1) kosiarka bijakowa tylno – boczna fabrycznie nowa, rok produkcji 2021, masa max. do 800 kg
2) szerokość robocza (mm)od 1400 do 1650
3) liczba bijaków (szt.) od 12 do 24
4) ustawienie kąta pracy: góra max. 900, dół max. 600
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, cena najkorzystniejszej ofert Wykonawcy
przewyższą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384439304
7.3.4) Miejscowość: Nowe Zduny
7.3.5) Kod pocztowy: 99-440
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI LGOTA WIELKA
- Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, 9 miejscowego, specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby ŚDS w Krępie
- Sukcesywny zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego
więcej: przetargi LGOTA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.