Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119124/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW DLA PUIK SP. Z O.O. W ŁUKOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo Usług i Inzynierii Komunalnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW DLA PUIK SP. Z O.O. W ŁUKOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb46a33-ba4c-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/PN/TOM/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW DLA PUIK SP. Z O.O. W ŁUKOWIE
4.2. Rodzaj zamówienia
Dostawa
4.3. Nazwy i kody CPV:
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
4.4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów dla PUIK Sp. z o.o. w Łukowie.
4.5. Charakterystyka i ilości worków:
4.5.1. worki w kolorze żółtym o grubości min.40 mikronów z nadrukiem w ilości
– 225 000 szt.
4.5.2. worki w kolorze niebieskim o grubości min. 40 mikronów z nadrukiem w ilości
–50 000 szt.
4.5.3. worki w kolorze zielonym o grubości min. 40 mikronów z nadrukiem w ilości
– 30 000 szt.
4.5.4. worki w kolorze brązowym o grubości min. 40 mikronów z nadrukiem w ilości
– 100 000 szt.
4.6. Wszystkie worki o pojemności 120 litrów, wykonane z folii polietylenowej LDPEi HDPE do selektywnej zbiórki odpadów wg podanego wzoru i ilości, w odpowiednim kolorze zgodnie z przeznaczeniem.
4.7. Na każdym worku powinna znajdować się informacja graficzna nadruk 1-stronny i 1-kolorowy czarny, wykonany systemem potokowym symbolizująca rodzaj odpadów z opisem odpadów, które mogą być wrzucane lub nie do danego worka. Powierzchnia nadruku min. 1500 cm2.Treści nadruków zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
4.8. Dostawy worków odbywać się będą w 3 partiach:
I dostawa – do końca maja 2022 roku
Worek 120 l na papier i tekturę – 20 000 szt.
Worek 120 l na tworzywa sztuczne i metal – 100 000 szt.
II dostawa – do końca lipca 2022 roku
Worek 120 l na tworzywa sztuczne i metal – 100 000 szt.
Worek 120 l na opakowania szklane – 10 000 szt.
Worek 120 l na odpady z pielęgnacji terenów zielonych – 50 000 szt.
III dostawa - do końca września 2022 roku
Worek 120 l na papier i tekturę – 30 000 szt.
Worek 120 l na tworzywa sztuczne i metal– 25 000 szt.
Worek 120 l na odpady z pielęgnacji terenów zielonych – 50 000 szt.
Worek 120 l na opakowania szklane– 20 000 szt.,
4.9. Miejsce dostawy:
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp z o. o. Zakład Oczyszczania Miasta ul. Świderska 128, 21-400 Łuków.
4.10. Produkt powinien spełniać wymagania określone w PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych oraz spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań, określonym w art. 11 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1140 ze zm.) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431).
4.11. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254056,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382442733
7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę istniejącego i budowę nowego wiaduktu w ciągu drogi powiatowej nr 1300L w miejscowości Stara Prawda
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2025
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2025 r.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa worków na odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.