Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00049475/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-21
- 2023/BZP 00075914/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie
gminy Tuszów Narodowy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszów Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy 225
1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48177743720
1.5.8.) Numer faksu: 177743721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuszownarodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b182d708-99ac-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na tereniegminy Tuszów Narodowy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b182d708-99ac-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008843/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049475
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKP.271.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy” Część I,1. 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej
z przepompowniami ścieków dla miejscowości Ławnica - etap II
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami
i przepompowniami ścieków w miejscowości, w tym w szczególności:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty drogowe,
- odwodnienie wykopów,
- roboty montażowe,
- roboty technologiczne,
- przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- kanały sanitarne grawitacyjne,
- kanalizację ciśnieniową,
- przepompownie ścieków,
- zagospodarowanie terenu,
- rurociągi tłoczne.
UWAGA: z zakresu zamówienia wyłączono:
- Wykonanie robót w obejmujących zlewnie przepompowni ścieków: P8, P9, P10, P11, wraz z rurociągami tłocznymi.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 5375217,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy” Część II,2. 2. Budowa rurociągu tłocznego doprowadzającego ścieki z istniejącej pompowni ścieków SP-1 zlokalizowanej w Tuszowie Narodowym do projektowanej oczyszczalni ścieków w miejscowości Grochowe”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
zamierzenie budowlane obejmuje budowę rurociągu tłocznego doprowadzającego
ścieki z istniejącej pompowni ścieków SP-1 zlokalizowanej na działce o nr ewid.2749/16 obręb
Tuszów Narodowy, do projektowanej oczyszczalni ścieków na działce o nr ewid. 1/6 obręb 0092
Grochowe, gmina Tuszów Narodowy.
Projektowany rurociąg tłoczny do wykonania o średnicy ϕ200PE, o długości L=1448,20m.
Przekroczenie poprzeczne drogi wojewódzkiej nr 985 projektowanym rurociągiem tłocznym
wg odrębnego projektu budowlanego zgodnie z pozwoleniem na budowę Wojewody Podkarpackiego.
Trasę projektowanego rurociągu tłocznego w miejscowości Tuszów Narodowy i Grochowe
pokazano na Rys. PZT1.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1640813,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy” Część III3.3. „Budowa zbiornika retencyjnego na wodę pitną o pojemności 300m3 wraz z zewnętrznymi odcinkami instalacji wody w m. Jaślany”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- Budowa Zbiornika retencyjnego wody pitnej o poj. 300 m3, zbiornik żelbetowy monolityczny ze stropem opartym na ścianie.
Przekrój zbiornika cylindryczny o średnicy wewnętrznej 8,5 m i wysokości wewnętrznej 5,5 m.
Zbiornik częściowo obsypany ziemią około 0,5 m, częściowo ocieplony wełną mineralną z
jednostronnym pokryciem blachą trapezową powlekaną. Płyta stropowa zbiornika ocieplona wełną mineralną w spadku grubości 10 do 20 cm i obłożona blachą trapezowa ocynkowaną i powlekaną.
Zbiornik należy uzbroić:
- w drabinkę zejściową ze stali nierdzewnej - wg projektu konstrukcji
- kominki odpowietrzające ze stali nierdzewnej dn160mm zaopatrzone w siatkę przeciw owadom,
- właz wejściowy Ø100cm podwójny z zamknięciem ze stali nierdzewnej, właz należy wyposażyć
sygnalizację otwarcia, poprzez połączeniem z istniejącym systemem alarmowym,
- armaturę wewnętrzną ze stali nierdzewnej (przelew, spust, napełnianie, odpływ).
W ramach robót należy również wykonać: rurociągi wodociągowe między-obiektowe z rur PE100 SDR17 na ciśnienie PN10 oraz przewody między-obiektowe kanalizacyjne.
Rurociąg spustowy i przelewowy poza zbiornikiem zaprojektowano z rur Ø160/9,5 mm
PE100 SDR17. W ramach zaplanowanych robót przewidziano wykonanie ogrodzenia panelowego z gotowych elementów prefabrykowanych oraz ciągu pieszych od istniejącego na terenie obiektu chodnika do podstawy projektowanego zbiornika roboty obejmują również instalacje i zasilanie elektryczne – urządzenia sterujące, kable sterownicze w tym urządzenia pomiarowe.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 379958,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy” Część IV4.4. „Budowa kontenerowej pompowni wody wraz ze zbiornikiem wyrównawczym na wodę pitną o objętości 100m3 z zewnętrznymi odcinkami instalacji wody w miejscowości Malinie”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
Budowa kontenerowej pompowni wody ze zbiornikami wyrównawczym o pojemności 100m3 wraz z rurociągami spustowymi i przelewowymi dla miejscowości Malinie I i II, mieszczącej się w m. Malinie na działce nr ewid. 690/1, gmina Tuszów Narodowy.
Jego dokładne usytuowanie w terenie podano na planie zagospodarowania terenu.
Roboty obejmują również montaż pomp wraz z instalacjami elektrycznymi i okablowaniem.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 680126,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy” Część V5.5. „Budowa kontenerowej pompowni wody wraz ze zbiornikiem wyrównawczym na wodę pitną o objętości 100m3 z zewnętrznymi odcinkami instalacji wody w miejscowości Czajkowa”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
Budowa kontenerowej pompowni wody ze zbiornikami wyrównawczym o pojemności 100m3 wraz z rurociągami spustowymi i przelewowymi dla miejscowości Sarnów i Dębiaki, mieszczącej się w m. Czajkowa na działce nr ewid. 1268/10, gmina Tuszów Narodowy.
Jego dokładne usytuowanie w terenie podano na planie zagospodarowania terenu.
Roboty obejmują również montaż pomp wraz z instalacjami elektrycznymi i okablowaniem.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 609690,62 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy” Część VI,6.6. „Budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz
z odcinkiem sieci wodociągowej w m. Malinie”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- roboty obejmują budowę odcinka sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz tłocznej
- odcinek sieci wodociągowej z rur PE100 RC φ 90 x 5,4mm SDR 17 PN10 o dł. L = 304,0 m.
Odcinek sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej zostanie z rur PVC-U φ 200 x 5,9 mm SN8 o długości L = 239,0 m; natomiast sieci kanalizacyjnej tłocznej wykonany zostanie z rur PE φ 63 x 3,8 mm
o długości L = 142,0 m.
- bud. strefowej przepompowni ścieków, która będzie posiadać zbiornik z PEHD o średnicy DN1200 w którym zamontowane zostaną dwie pompy z rozdrabniaczem .
Włączenie nowoprojektowanych odcinków sieci nastąpi do istniejących sieci gminnych na działkach nr 407/11 (kanalizacja)
i 407/13 (wodociąg); obręb ewidencyjny 96 – Malinie - zgodnie z Warunkami rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Malinie nr GZGK.WT.10.2022 z dn. 28.01.2022 r. wydanymi przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Jaślanach.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 176559,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy” Część VII7.7. „Budowa odcinka sieci wodociągowej w msc. Grochowe oraz Dębiaki ”
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- roboty przy budowie odcinka sieci wodociągowej. Projektowany jest wodociąg z rur PE 100 RC SDR11 dn90x8,2 o długości odcinka L= 725mb.
Na sieci co około 160m projektowane są hydranty nadziemne dn80 (5szt.). Projektowane są na sieci zasuwy odcinające (w rejonie węzła „w5” oraz na odejściu do hydrantów) - zasuwy żeliwne kołnierzowa DN80 z miękkim uszczelnieniem z obudowa i skrzynka uliczna żeliwna.
Roboty obejmują:
- wykopy pod rurociąg wraz z ich zabezpieczeniem,
- wykonanie podsypki piaskowej,
- montaż rurociągów z armatura,
- wykonanie próby szczelności,
- zasypanie wykopów z równoczesna rozbiórka szalunków i zagęszczeniem zasypki,
- płukanie i dezynfekcja.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 166041,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3122468,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4633838,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3122468,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDOMONT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690285258
7.3.3) Ulica: ul. Przy Torze 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BUDOMONT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BUDOMONT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3122468,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892918,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892918,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUATECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382599340
7.3.3) Ulica: Niwiska 385A
7.3.4) Miejscowość: Niwiska
7.3.5) Kod pocztowy: 36-147
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892918,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1850000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOZIS Grzegorz Surgota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180241304
7.3.3) Ulica: Borowa 326
7.3.4) Miejscowość: Borowa
7.3.5) Kod pocztowy: 39-305
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1156200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1156200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOZIS Grzegorz Surgota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180241304
7.3.3) Ulica: Borowa 326
7.3.4) Miejscowość: Borowa
7.3.5) Kod pocztowy: 39-305
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1156200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOZIS Grzegorz Surgota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180241304
7.3.3) Ulica: Borowa 326
7.3.4) Miejscowość: Borowa
7.3.5) Kod pocztowy: 39-305
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164635,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164635,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Usług "EKO-SYSTEM" Edward Soboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690039810
7.3.3) Ulica: Podleszany 140
7.3.4) Miejscowość: Podleszany
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164635,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88728,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88728,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Usług "EKO-SYSTEM" Edward Soboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690039810
7.3.3) Ulica: Podleszany 140
7.3.4) Miejscowość: Podleszany
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88728,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.