Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00062587/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w Miechowie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu św. Anny w Miechowie - powtórka.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital św. Anny w Miechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.miechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/szpital_miechow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w Miechowie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu św. Anny w Miechowie - powtórka.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa4a326-1adf-409d-bec6-3b43942a7ea1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062587
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja nawierzchni podjazdu i zewnętrznego ciągu pieszego przy SORze4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 570000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace modernizacyjno–budowlane w ramach istniejącego SORu4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.5.) Wartość części: 2440000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja rozdzielni elektrycznej w suterenach w budynku B4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1140000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace modernizacyjno–budowlane w Pracowni Endoskopii współpracującejz SORem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.5.) Wartość części: 490000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja wind osobowych w budynku A4.5.3.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 810000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1966622,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał Marcin Migdał Rafał Migdał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591085208
7.3.3) Ulica: Nasiechowice 31
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Hoben Sp. z o.o. Sp. k., 97-225 Ujazd, Olszowa 2A - Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę: 5 999 000,00 złotych netto, co stanowi 7 303 770,00 złotych brutto. VAT 8 i 23 %.
w tym:
wynagrodzenie za opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganej przepisami prawa decyzji/pozwolenia na realizację inwestycji 5% wartości wynagrodzenia brutto , co stanowi kwotę 534.725,25zł brutto.
Udzielamy 84 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy.
Deklarujemy termin realizacji zamówienia robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwoleń i decyzji niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania 147 dni od daty zakończenia etapu 1.
Cena oferty przekracza możliwość finansową Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 001 200,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ELEKTROINSTAL Sp. z o.o. Miechów NIP:
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591552934
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 70A
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace budowlane i instalacyjne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZEMM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 513 026 06 18
7.3.3) Ulica: ul. Sucha 1
7.3.4) Miejscowość: Rząska
7.3.5) Kod pocztowy: 30-199
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELEKTROINSTAL MIECHÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów ablacji wraz z dzierżawą urządzeń dla Szpitala św. Anny w Miechowie
- Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem - III postępowanie
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ul. B Prusa 2 w Miechowie
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie naprawy nawierzchni drogowej na ul. Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Budowa garażu jednostanowiskowego dla potrzeb Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Sportowej w Niepołomicach
- Remont drogi gminnej nr 116302E w m. Mikołajów - Etap II od km 1+000 do 1+984
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.