Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105777/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00110116/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie 4 warsztatów dotyczących opracowania skutecznego systemu motywowania pracowników Urzędu Miasta w Jaśle, z udziałem grupy 12 osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,80405,e4cf328204d56c0bbca3a0fc5f30b41b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie 4 warsztatów dotyczących opracowania skutecznego systemu motywowania pracowników Urzędu Miasta w Jaśle, z udziałem grupy 12 osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d333bf7-b025-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Przeprowadzenie 4 warsztatów dotyczących opracowania skutecznego systemu motywowania pracowników Urzędu Miasta w Jaśle, z udziałem grupy 12 osób
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105777/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.10.2022:1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10107 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 4 dedykowanych jednodniowych, stacjonarnych warsztatów, w lokalu należącym do Urzędu Miasta w Jaśle, dla grupy 12 osób, będących pracownikami Urzędu Miasta w Jaśle, a wcześniej wewnętrznie wyłonionych w celu opracowania nowego systemu motywowania pracowników samorządowych Urzędu Miasta w Jaśle.
2. Czas trwania warsztatów szkoleniowych: od 8.00 do 16.00 z przerwą obiadową.
3. Tematyka warsztatów:
a) Diagnoza występujących problemów, deficytów systemowych, analiza obowiązujących w Urzędzie dokumentów i procedur oraz przyjętych rozwiązań, przeprowadzenie niezbędnych badań ankietowych.
b) Stworzenia nowego modelu systemu motywacyjnego pracowników Urzędu Miasta w Jaśle.
c) Przedstawienie pisemnych rekomendacji zawierających założenia nowego modelu systemu motywacyjnego pracowników Urzędu Miasta w Jaśle wraz z projektem dokumentu określającego ten system.
d) Zapewnienie wparcia merytorycznego, po zakończeniu umowy przez okres minimum 20 dni przy wdrażaniu systemu motywacyjnego po przedstawieniu pisemnych rekomendacji, o których mowa w pkt 3.3 lit.c (kryterium oceny ofert)
4. Wymagania szczegółowe w zakresie warsztatów szkoleniowych:
• przeprowadzenie diagnozy, badań ankietowych przez wyspecjalizowaną kadrę zapewniającą prawidłową realizację zadania i posiadającą stosowne uprawnienia i doświadczenie do realizacji powyższego zadania,
• obsługa warsztatów przez co najmniej jednego wykładowcę (kryterium oceny ofert), a prowadzący warsztaty musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i posiadać doświadczenie w przeprowadzaniu warsztatów o tej tematyce,
• zapewnienie materiałów warsztatowych, w tym notatników, długopisów i innych niezbędnych materiałów do przeprowadzenia zajęć,
• wykonawca realizuje warsztaty w tematyce określonej w punkcie III według kolejności zapewniającej uzyskanie jak najbardziej efektywnych rezultatów,
• program warsztatów powinien być opracowany przez wykonawcę i przedłożony zamawiającemu do akceptacji minimum 5 dni roboczych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia,
• wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu oraz zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów do realizacji zadania,
• prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację zadania, w tym listy obecności
z logotypami przekazanymi przez zamawiającego,
• potwierdzenie odbycia warsztatów w postaci dyplomów lub certyfikatów uczestnictwa,
• warsztaty odbywać się będą w formie stacjonarnych zajęć praktycznych, zgodnie z zakresem tematycznym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia,
• warsztaty muszą odbywać się w dni robocze od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu poszczególnych zajęć.
5.Wyżywienie podczas realizacji warsztatów:
Podczas każdego z warsztatów wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom wyżywienia, które obejmuje:
• serwis kawowy dla każdego uczestnika (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje
w butelkach 0,5 l., ciastka po 10 dkg na osobę min. 2 rodzaje);
• obiad obejmujący co najmniej pierwsze danie w postaci zupy oraz drugie danie składające się z ziemniaków zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram), sztuka mięsa lub ryba (150 gram – bez sosu, z sosem 170 gram), 2 rodzaje surówek, napój, ciasto.
6. Miejsce warsztatów: Urząd Miasta w Jaśle, siedziba Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Kazimierza Wielkiego 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEKTOR Szymon Trzemżalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842361747
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.