Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101885/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00107231/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie CEA – FG oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami z zastosowaniem urządzeń, materiałów oraz środków czystości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080455296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dziewięciu Muz 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@filharmoniagorzowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.filharmoniagorzowska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ceafilharmoniagorzowska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie CEA – FG oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami z zastosowaniem urządzeń, materiałów oraz środków czystości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-229dfee8-daa9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000973/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CEA-FG.271.3.2021-TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 419297,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonia Gorzowska oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp. z zastosowaniem niezbędnych urządzeń, materiałów oraz środków czystości”
1) Zakres zamówienia:
a) sprzątanie obiektu Filharmonii Gorzowskiej,
b) utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku oraz odśnieżanie w okresie zimowym,
c) sprzątanie oraz utrzymanie czystości w parkingu wielopoziomowym i parkingu służbowym.
d) mycie pylonów reklamowych CEA-FG w 3 lokalizacjach na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
2) Zobowiązania Wykonawcy:
Usługi sprzątania pomieszczeń wykonywane będą w budynku Filharmonii przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp., sprzątane będą:
foyer, scena i widownia, pomieszczenia muzyków w tym garderoby sprzątane będą przez sześć dni w tygodniu z uwzględnieniem sobót i niedziel jeżeli w tych dniach Zamawiający organizuje imprezy artystyczne, w terminach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, gdyż zależne jest to od harmonogramu imprez artystycznych,
pomieszczenia techniczne raz w miesiącu w terminie i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, pomieszczenia kodowane sprzątane pod nadzorem wyznaczonego pracownika Zamawiającego,
pomieszczenia biurowe wraz z łazienkami, wc oraz aneksami kuchennymi przy pomieszczeniach biurowych – pięć razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku)- po godz. 16 00 - po zakończeniu pracy użytkowników budynku poszczególnych pomieszczeń do efektywnego zakończenia w tym samym dniu roboczym,
pozostałe łazienki, wc oraz ciągi komunikacyjne sześć razy w tygodniu analogicznie jak w foyer, scena, widownia określone w lit. a).
b) Usługi utrzymania czystości na posesjach przynależnych do budynku oraz usługi sprzątania i utrzymania czystości w parkingu wielopoziomowym i parkingu służbowym wykonywane będą od poniedziałku do niedzieli od godz.700 do efektywnego zakończenia w tym samym dniu.
c) Dla realizacji usług Wykonawca zapewni ekipę sprzątającą minimum 4 osoby na pełnym etacie w tym jedna osoba zajmująca się utrzymaniem czystości terenów przynależnych do budynków oraz dodatkowy personel - 1 osobę w przypadku imprez organizowanych przez Zamawiającego w obiekcie lub poza obiektem celem wzmocnienia ekipy sprzątającej:
(średnio 8 imprez – 4 godz. każda - w miesiącu - harmonogram imprez przedstawiony zostanie wyłonionemu w postępowaniu wykonawcy).
d) Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usług sprzątania i utrzymania czystości, zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499999,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580210,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499999,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TECH DOM Sp. J. MICHALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210027864
7.3.3) Ulica: STASZICA 1F
7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499999,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-01 do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.