Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083864/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiorczej sieci wodociągowej w m. Płoskie – etap IV w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 23 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiorczej sieci wodociągowej w m. Płoskie – etap IV w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2539ffc-a13f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023343/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa zbiorczej sieci wodociągowej w m. Płoskie - etap IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083864/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3952918,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zbiorczej sieci wodociągowej w m. Płoskie – etap IV ”.
Prowadzenie inwestycji będzie odbywać się w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno – użytkowym, zakres w programie nr 2 sieć wodociągowa w miejscowości Płoskie (etap I). Zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w miejscowości Płoskie wzdłuż drogi krajowej nr 74 na odcinku pomiędzy drogą gminną nr 110422L oraz drogą gminną nr 110425L obejmujące zabudowania.
Wodociąg prowadzony po lewej stronie drogi krajowej (jadąc w kierunku Szczebrzeszyna) obejmuje zakresem tereny położone wzdłuż dróg gminnych nr: 110420L, 110421L, 110422L pomiędzy drogą krajową nr 74 a terenami linii torów kolejowych.
Wodociąg zlokalizowany po prawej stronie drogi krajowej nr 74 (jadąc w kierunku Szczebrzeszyna) obejmuje tereny zabudowy jednorodzinnej położone wzdłuż dróg gminnych nr: 110392L, 110393L, 110425L, wraz z drogami wewnętrznymi (zabudowania „Gościniec”, „Przy Szosie”, „Przy Szkole” „Florianka”) Zakres zgodny z załącznikiem graficznym: Z2/ PZT1; Z2/ PZT2; Z2/ PZT3; Z2/ PZT4.
Zakładana trasa sieci prowadzona po działkach prywatnych w przypadku braku możliwości lokalizacji sieci w terenach prywatnych dopuszcza się lokalizację w obrębie pasa drogowego.
Zakładana długość sieci wodociągowej wg. programu funkcjonalno – użytkowego wynosi ok. 11 249 m (wodociąg w zakresie średnic dz 160-110 mm). Hydranty DN 80 wraz z armaturą – ok. 56 węzłów.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia
2. opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
3. Wykonanie robót budowlanych,
4. Zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej - 5 egz.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta - 2 egz.
6. Opracowani projektu zamiennego przy zmianie istotnej wraz z uzyskaniem nowego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (jeśli wystąpi),
7. Wykonanie kosztorysu powykonawczego - 2 egz.
8. Uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie,
Zakres dokumentacji:
a) Projekt ma obejmować swoim zakresem budowę sieci wodociągowej wraz z niezbędnym uzbrojeniem dla m. Płoskie o łącznej długości około 11 249 m zgodnie z załącznikiem graficznym: Z2/PZT1, Z2/PZT2, Z2/PZT3, Z2/PZT4 .
b) kosztorys inwestorski obejmujący zaprojektowane roboty, kosztorys musi zostać opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458.)
c) uzgodnienia z właścicielami prywatnych posesji w przypadku lokalizacji sieci wodociągowej w działkach prywatnych i podpisanie z właścicielami posesji umów użyczenia dot. zgody na lokalizację i budowę sieci na działkach prywatnych
Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454.)
Do wykonywania robót budowlanych Wykonawca może przystąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem opracowań i uzyskaniem decyzji, uzgodnień, opinii oraz koszt wykonania poszczególnych czynności muszą być wliczone w ogólną wartość zamówienia i nie podlegają odrębnej zapłacie
Dokumentacja projektowa musi zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą Prawo Budowlane, odpowiednimi rozporządzeniami, warunkami technicznymi i normami.
Szczegółowy zakres realizacji inwestycji, zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) będący załącznikiem do SWZ.
Zamówienie będzie rozliczane ryczałtowo.
Cena za prace projektowe nie może przekroczyć 5 % łącznej ceny ryczałtowej zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn, zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
2. GWARANCJA:
Na wykonaną kompletną dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres gwarancji udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady projektu.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Projekcie umowy.
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).
Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, w tym dokumentację projektową oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4365277,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4425540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4365277,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221005822
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 55/19
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4365277,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej wraz z dokumentacją projektową w miejscowości Podwódka
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy - etap 1
- "Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka"
- "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wetlina, gmina Cisna" w formule "zaprojektuj wybuduj".
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Okopowej, Hubalczyków i Weteranów w Lubartowie
- Przebudowa sieci wodociągowej w Bystrzycy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.