eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikŚwiadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organ. wyjazdu i półkolonii (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organ. wyjazdu i półkolonii (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Świdniku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060337141

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kolejowa 5

1.4.2.) Miejscowość: Świdnik

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@oikswidnik.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oikswidnik.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna, przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, wspieranie rodziny i system pieczy zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161782

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00160647

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 10)

Przed zmianą:
Zadanie 10 – Grupa wsparcia dla rodzin zastępczych
Przedmiotem zamówienia jest poprowadzenie ośmiu spotkań grup wsparcia dla rodzin zastępczych funkcjonujących na terenie powiatu świdnickiego - 4 spotkania w roku 2025 i 4 spotkania w roku 2026, dla około 10 rodziców zastępczych, w wymiarze 2 godzin zegarowych każde spotkanie (łącznie 16 godzin).

Celem grupy jest wsparcie w pokonywaniu trudności wynikających z rodzicielstwa zastępczego i dzielenie się doświadczeniami.

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025, w miesiącach IV, VI, IX, XII i 2026 r. w miesiącach III, V, IX,
XI.

Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym początek realizacji zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Przeprowadzi rekrutację na zajęcia grupy rozwojowej z listy osób przekazanych przez zamawiającego;
b. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
c. Przygotuje program spotkań i materiały konieczne do ich realizacji, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
d. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
e. Przeprowadzi spotkania grupy;
f. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu spotkań, w tym informacje o uczestnikach (problemy, potrzeby) i przebiegu spotkań po realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 10 – Grupa wsparcia dla rodzin zastępczych
Przedmiotem zamówienia jest poprowadzenie ośmiu spotkań grup wsparcia dla rodzin zastępczych funkcjonujących na terenie powiatu świdnickiego - 4 spotkania w roku 2025 i 4 spotkania w roku 2026, dla około 10 rodziców zastępczych, w wymiarze 2 godzin zegarowych każde spotkanie (łącznie 16 godzin).

Celem grupy jest wsparcie w pokonywaniu trudności wynikających z rodzicielstwa zastępczego i dzielenie się doświadczeniami.

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025, w miesiącach IV, VI, IX, XII i 2026 r. w miesiącach III, V, IX, XI.

Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym początek realizacji zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Przygotuje program spotkań i materiały konieczne do ich realizacji, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
d. Przeprowadzi spotkania grupy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 11)

Przed zmianą:
Zadanie 11 – Trening umiejętności społecznych ukierunkowanych na zastępowanie agresji dla dzieci/młodzieży z rodzin zastępczych
Przedmiotem zamówienia jest realizacja treningu umiejętności społecznych i zastępowania agresji dla dzieci/młodzieży z rodzin zastępczych dla 4 grup dzieci/młodzieży- 2 grupy w 2025 roku i 2 grupy w 2026 roku, po średnio 8 dzieci w każdej grupie, w wymiarze 30 godzin szkoleniowych (45 minut) dla każdej z grup (120 godzin).

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 roku, w miesiącach III-VI IX-XII. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem realizacji zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Przeprowadzi rekrutację na zajęcia grupy rozwojowej z listy osób przekazanych przez zamawiającego,
b. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
c. Przygotuje program spotkań i materiały konieczne do ich realizacji, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
d. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego;
e. Przeprowadzi spotkania grup;
f. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu spotkań, w tym informacje o uczestnikach (problemy, potrzeby) i przebiegu spotkań po realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 11 – Trening umiejętności społecznych ukierunkowanych na zastępowanie agresji dla dzieci/młodzieży z rodzin zastępczych
Przedmiotem zamówienia jest realizacja treningu umiejętności społecznych i zastępowania agresji dla dzieci/młodzieży z rodzin zastępczych dla 4 grup dzieci/młodzieży- 2 grupy w 2025 roku i 2 grupy w 2026 roku, po średnio 8 dzieci w każdej grupie, w wymiarze 30 godzin szkoleniowych (45 minut) dla każdej z grup (120 godzin).

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 roku, w miesiącach IV-VI IX-XII. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem realizacji zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Przygotuje program spotkań i materiały konieczne do ich realizacji, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego;
d. Przeprowadzi spotkania grup

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 13)

Przed zmianą:
Zadanie 13 – Korepetycje szkolne z matematyki
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 720 godzin korepetycji szkolnych z matematyki dla dzieci z rodzin zastępczych w miejscu zamieszkania dzieci (z dojazdem do miejsca zamieszkania na terenie miasta Świdnik i powiatu świdnickiego) dla 10 osób, w wymiarze średnio 36 godzin na osobę w każdym roku, tj. średnio 360 godzin w 2025 roku, w miesiącach III-V, IX-XII; roku i 360 godzin w 2026 roku, w miesiącach I-V;IX-XII (łącznie 720 godzin).

Zakres korepetycji obejmuje program nauczania tego przedmiotu dla kl. 3-8 szkoły podstawowej oraz zasadniczej szkoły zawodowej. Wykonawca dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz będzie dokumentował obecność dzieci na korepetycjach zgodnie z wytycznymi zamawiającego

Po zmianie:
Zadanie 13 – Korepetycje szkolne z matematyki
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 720 godzin korepetycji szkolnych z matematyki dla dzieci z rodzin zastępczych w miejscu zamieszkania dzieci (z dojazdem do miejsca zamieszkania na terenie miasta Świdnik i powiatu świdnickiego) dla 10 osób, w wymiarze średnio 36 godzin na osobę w każdym roku, tj. średnio 360 godzin w 2025 roku, w miesiącach IV-V, IX-XII; roku i 360 godzin w 2026 roku, w miesiącach I-V;IX-XII (łącznie 720 godzin).

Zakres korepetycji obejmuje program nauczania tego przedmiotu dla kl. 3-8 szkoły podstawowej oraz zasadniczej szkoły zawodowej. Wykonawca dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz będzie dokumentował obecność dzieci na korepetycjach zgodnie z wytycznymi zamawiającego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 15)

Przed zmianą:
Zadanie 15 – Zajęcia dla dzieci z języka angielskiego
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć języka angielskiego dla dzieci z rodzin zastępczych wskazanych przez zamawiającego, dla 2 grup, po 72 godziny zajęć dla każdej grupy- tj. 144 godziny w roku 2025 i 144 godziny w roku 2026, łącznie 288 godzin.

Zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny dla każdej z grup, w roku 2025 w miesiącach III-VI,IX-XII, a w 2026 roku w miesiącach I-V;IX-XII, w siedzibie zamawiającego, tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem realizacji zadania.

Wykonawca dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz będzie dokumentował obecność dzieci na zajęcia zgodnie z wytycznymi zamawiającego

Po zmianie:
Zadanie 15 – Zajęcia dla dzieci z języka angielskiego
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć języka angielskiego dla dzieci z rodzin zastępczych wskazanych przez zamawiającego, dla 2 grup, po 72 godziny zajęć dla każdej grupy- tj. 144 godziny w roku 2025 i 144 godziny w roku 2026, łącznie 288 godzin.

Zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny dla każdej z grup, w roku 2025 w miesiącach IV-VI,IX-XII, a w 2026 roku w miesiącach I-V;IX-XII, w siedzibie zamawiającego, tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem realizacji zadania.

Wykonawca dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz będzie dokumentował obecność dzieci na zajęcia zgodnie z wytycznymi zamawiającego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 18)

Przed zmianą:
Zadanie 18 – Superwizja dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, specjalisty pracy z rodziną oraz psychologów
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 8 spotkań superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, specjalisty pracy z rodziną oraz psychologów zatrudnionych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku - 8 osób (4 spotkania w roku 2025 i 4 spotkania w roku 2026 po 4 godziny zegarowe każde spotkanie). Celem superwizji jest podnoszenie kompetencji w celu zwiększenia efektywności pracy.

Poradnictwo będzie realizowane w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w miesiącach III,VI,IX,XI. Harmonogram zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany w ustalonym harmonogramie spotkań.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
b. Przeprowadzi superwizję zespołu w formie 4-godzinnych spotkań, obejmującą łącznie 32 godziny zegarowe

Po zmianie:
Zadanie 18 – Superwizja dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, specjalisty pracy z rodziną oraz psychologów
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 8 spotkań superwizji dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, specjalisty pracy z rodziną oraz psychologów zatrudnionych w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku - 8 osób (4 spotkania w roku 2025 i 4 spotkania w roku 2026 po 4 godziny zegarowe każde spotkanie). Celem superwizji jest podnoszenie kompetencji w celu zwiększenia efektywności pracy.

Poradnictwo będzie realizowane w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w miesiącach IV,VI,IX,XI.
Harmonogram zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany w ustalonym harmonogramie spotkań.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
b. Przeprowadzi superwizję zespołu w formie 4-godzinnych spotkań, obejmującą łącznie 32 godziny zegarowe.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zadanie 2 – Prowadzenie grup rozwojowych podnoszących kompetencje rodzicielskie
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie cyklów spotkań dwóch grup rozwojowych podnoszących kompetencje rodzicielskie - jedna grupa w 2025 roku, druga grupa w 2026 r. Uczestnicy będą pracowali głównie nad stosowaniem skutecznych metod wychowawczych, komunikacją, wyrażaniem i odczytywaniem emocji, radzeniem sobie w kryzysie. Liczba godzin przeznaczonych na cykliczne spotkania grupy rozwojowej w każdym roku wynosi 30 godzin zegarowych (zamówienie obejmuje łącznie 60 godzin ) - średnio 2 godziny na jednym spotkaniu. Uczestnikami grupy będzie ok. 10 rodziców w 2025 r. i kolejnych ok.10 rodziców w 2026 r.

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie IX-XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Przeprowadzi rekrutację na szkolenie w oparciu o dostarczoną przez zamawiającego bazę potencjalnych uczestników ;
b. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników szkolenia oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
c. Opracuje program i harmonogram pracy grupy;
d. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
e. Przeprowadzi spotkania grupy;
f. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu spotkań, w tym najczęściej zadawane pytania, problemy i potrzeby uczestników w toku realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 2 – Prowadzenie grup rozwojowych podnoszących kompetencje rodzicielskie
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie cyklów spotkań dwóch grup rozwojowych podnoszących kompetencje rodzicielskie - jedna grupa w 2025 roku, druga grupa w 2026 r. Uczestnicy będą pracowali głównie nad stosowaniem skutecznych metod wychowawczych, komunikacją, wyrażaniem i odczytywaniem emocji, radzeniem sobie w kryzysie. Liczba godzin przeznaczonych na cykliczne spotkania grupy rozwojowej w każdym roku wynosi 30 godzin zegarowych (zamówienie obejmuje łącznie 60 godzin ) - średnio 2 godziny na jednym spotkaniu. Uczestnikami grupy będzie ok. 10 rodziców w 2025 r. i kolejnych ok.10 rodziców w 2026 r.

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji
Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie IX-XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników szkolenia oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Opracuje program i harmonogram pracy grupy;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
d. Przeprowadzi spotkania grupy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Zadanie 3 – Poradnictwo specjalistyczne dla rodzin
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla rodzin, w tym: poradnictwo prawne i poradnictwo psychologiczne, poradnictwo lekarza psychiatry w zależności od potrzeb, w proporcjach ok. 80%- poradnictwo psychologiczne, 10%- poradnictwo prawne, 10%- poradnictwo psychiatryczne
Punkt poradnictwa będzie działał śr. 80 godzin w roku 2025 i śr. 80 godzin w roku 2026 (łącznie 160 godzin w ramach zamówienia). Z poradnictwa skorzysta ok. 40 osób w każdym roku.

Poradnictwo będzie realizowane w punkcie poradnictwa prowadzonym w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 r. w okresie III-XII a w 2026 r. w okresie I-VI oraz IX-XI. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Udzieli poradnictwa specjalistycznego dla minimum 80 osób;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
d. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu poradnictwa, w tym najczęściej występujące problemy i potrzeby uczestników w toku realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 3 – Poradnictwo specjalistyczne dla rodzin
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla rodzin, w tym: poradnictwo prawne i poradnictwo psychologiczne, poradnictwo lekarza psychiatry w zależności od potrzeb, w proporcjach ok. 80%- poradnictwo psychologiczne, 10%- poradnictwo prawne, 10%- poradnictwo psychiatryczne
Punkt poradnictwa będzie działał śr. 80 godzin w roku 2025 i śr. 80 godzin w roku 2026 (łącznie 160 godzin w ramach zamówienia). Z poradnictwa skorzysta ok. 40 osób w każdym roku.

Poradnictwo będzie realizowane w punkcie poradnictwa prowadzonym w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 r. w okresie IV-XII a w 2026 r. w okresie I-VI oraz IX-XI. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Udzieli poradnictwa specjalistycznego dla minimum 80 osób;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Zadanie 4 – Trening umiejętności społecznych oraz trening zastępowania agresji dla dzieci i młodzieży
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie treningu umiejętności społecznych oraz zastępowania agresji dla dzieci i młodzieży. Trening będzie realizowany w 2025 i 2026 r., w dwóch grupach wiekowych po średnio 8 osób (dzieci/młodzież) w każdej grupie (16 uczestników w roku). Spotkania każdej z czterech grup (po 2 w 2025 r. i 2026 r.) obejmują 30 godzin szkoleniowych/60 godzin rocznie i będą odbywały się raz w tygodniu (łącznie 120 godzin).

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie III- VI oraz IX-XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.

a. Przeprowadzi rekrutację na szkolenie w oparciu o dostarczoną przez zamawiającego bazę potencjalnych uczestników
b. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników szkolenia oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
c. Opracuje program i harmonogram pracy grupy;
d. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
e. Przeprowadzi spotkania grup treningowych;
f. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu spotkań, w tym najczęściej zadawane pytania, problemy i potrzeby uczestników w toku realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 4 – Trening umiejętności społecznych oraz trening zastępowania agresji dla dzieci i młodzieży
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie treningu umiejętności społecznych oraz zastępowania agresji dla dzieci i młodzieży. Trening będzie realizowany w 2025 i 2026 r., w dwóch grupach wiekowych po średnio 8 osób (dzieci/młodzież) w każdej grupie (16 uczestników w roku). Spotkania każdej z czterech grup (po 2 w 2025 r. i 2026 r.) obejmują 30 godzin szkoleniowych/60 godzin rocznie i będą odbywały się raz w tygodniu (łącznie 120 godzin).

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie IV- VI oraz IX-XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.

a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników szkolenia oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Opracuje program i harmonogram pracy grupy;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
d. Przeprowadzi spotkania grup treningowych;

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Zadanie 5 – Grupa wsparcia dla osób doświadczających przemocy
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań grup wsparcia dla osób doświadczających przemocy 30h/rok - 1 grupa, średnio 8 uczestników w grupie. Celem grupy jest zmniejszanie skutków doświadczania przemocy i motywowanie do zmiany sytuacji życiowej.
Uczestnikami będą osoby pełnoletnie doświadczające przemocy, głównie przemocy domowej- minimum 16 osób, średnio 8 uczestników w każdej z dwóch grup, jedna grupa w roku 2025, druga grupa w roku 2026. Spotkania każdej z grup obejmują 30 godzin zegarowych - średnio 2 godziny na jednym spotkaniu (łącznie 60 godzin).

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie IX-XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Przeprowadzi rekrutację do grupy w oparciu o dostarczoną przez zamawiającego bazę potencjalnych uczestników
b. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
c. Opracuje program i harmonogram pracy grupy;
d. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
e. Przeprowadzi spotkania grupy;
f. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu spotkań, w tym informacje o uczestnikach (problemy, potrzeby) i przebiegu spotkań w toku realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 5 – Grupa wsparcia dla osób doświadczających przemocy
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań grup wsparcia dla osób doświadczających przemocy 30h/rok - 1 grupa, średnio 8 uczestników w grupie. Celem grupy jest zmniejszanie skutków doświadczania przemocy i motywowanie do zmiany sytuacji życiowej.
Uczestnikami będą osoby pełnoletnie doświadczające przemocy, głównie przemocy domowej- minimum 16 osób, średnio 8 uczestników w każdej z dwóch grup, jedna grupa w roku 2025, druga grupa w roku 2026. Spotkania każdej z grup obejmują 30 godzin zegarowych - średnio 2 godziny na jednym spotkaniu (łącznie 60 godzin).

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie IX-XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Opracuje program i harmonogram pracy grupy;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
d. Przeprowadzi spotkania grupy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
Zadanie 6 - Warsztaty dla dzieci doświadczających i zagrożonych przemocą
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie warsztatów grupowych dla dzieci doświadczających i zagrożonych przemocą. Celem organizacji warsztatów jest budowanie odporności psychicznej dzieci oraz zmiana sposobu funkcjonowania i reakcji związanej z nieprawidłowymi postawami i zachowaniami wynikającymi z doświadczania lub stosowania przemocy.

Warsztaty będą realizowane w trzech grupach wiekowych: 7-10 lat, 11-15 lat i 16-18 lat, średnio 24 uczestników w roku 2025 i średnio 24 uczestników w roku-2026. Łącznie dla 48 uczestników. Spotkania każdej z grup obejmują 30 godzin szkoleniowych. Łącznie 90 godzin/rok x 2 lata = 180 godzin.

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie III-V oraz IX-XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Przeprowadzi rekrutację na warsztaty z listy osób przekazanych przez zamawiającego;
b. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
c. Przygotuje program spotkań i materiały konieczne do ich realizacji, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
d. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
e. Przeprowadzi warsztaty;
f. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu warsztatów, w tym charakterystykę problemów i potrzeb uczestników w toku realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 6 - Warsztaty dla dzieci doświadczających i zagrożonych przemocą
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie warsztatów grupowych dla dzieci doświadczających i zagrożonych przemocą. Celem organizacji warsztatów jest budowanie odporności psychicznej dzieci oraz zmiana sposobu funkcjonowania i reakcji związanej z nieprawidłowymi postawami i zachowaniami wynikającymi z doświadczania lub stosowania przemocy.

Warsztaty będą realizowane w trzech grupach wiekowych: 7-10 lat, 11-15 lat i 16-18 lat, średnio 24 uczestników w roku 2025 i średnio 24 uczestników w roku-2026. Łącznie dla 48 uczestników. Spotkania każdej z grup obejmują 30 godzin szkoleniowych. Łącznie 90 godzin/rok x 2 lata = 180 godzin.

Spotkania będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 i 2026 r. w okresie IV-V oraz IX- XII każdego roku. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony w miesiącu poprzedzającym realizację zadania.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Przygotuje program spotkań i materiały konieczne do ich realizacji, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
d. Przeprowadzi warsztaty

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
Zadanie 7 – Poradnictwo specjalistyczne indywidualne dla osób doświadczających przemocy
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego indywidualnego dla osób doświadczających przemocy, w tym poradnictwo psychologiczne, a jeżeli wystąpi taka potrzeba poradnictwo prawne.
Usługa będzie realizowana w okresie III-XII 2025 i I-VI oraz IX-XII 2025 roku, w wymiarze średnio 53-54 godzin w każdym roku- łącznie 106 godzin usług poradnictwa specjalistycznego.

Poradnictwo będzie realizowane w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez osoby korzystające z poradnictwa oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Sporządzi dokumentację potwierdzającą realizację usługi.
c. Udzieli poradnictwa specjalistycznego w wymiarze minimum 106 godzin;
d. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu poradnictwa, w tym najczęściej występujące problemy i potrzeby uczestników w toku realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 7 – Poradnictwo specjalistyczne indywidualne dla osób doświadczających przemocy
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego indywidualnego dla osób doświadczających przemocy, w tym poradnictwo psychologiczne, a jeżeli wystąpi taka potrzeba poradnictwo prawne.
Usługa będzie realizowana w okresie IV-XII 2025 i I-VI oraz IX-XII 2025 roku, w wymiarze średnio 53-54 godzin w każdym roku- łącznie 106 godzin usług poradnictwa specjalistycznego.

Poradnictwo będzie realizowane w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez osoby korzystające z poradnictwa oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Sporządzi dokumentację potwierdzającą realizację usługi.
c. Udzieli poradnictwa specjalistycznego w wymiarze minimum 106 godzin

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 9)

Przed zmianą:
Zadanie 9 – Szkolenia dla rodziców zastępczych
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 8 szkoleń dla rodziców zastępczych z terenu powiatu świdnickiego: 4 szkolenia w roku 2025 i 4 szkolenia w roku 2026 dla średnio 10 uczestników w grupie. Każde szkolenie będzie trwało 2 godziny szkoleniowe (2x45 minut). Szkolenie będzie prowadzone w formie konwersatoryjno-warsztatowej, z możliwością zadawania pytań przez uczestników.

Temat 4 szkoleń w 2025 r. to:
1. Samookaleczenia u dzieci i młodzieży- przyczyny, objawy, pomoc
2. Cyberprzemoc- czym jest, jak jej przeciwdziałać, jak reagować
3. Uzależnienia behawioralne
4. Wzmacnianie samooceny dziecka

Temat 4 szkoleń w 2026 r. to:
1. Regulowanie emocji dzieci i młodzieży
2. Rozwój psychoseksualny dziecka
3. Budowanie więzi w rodzinie
4. Profilaktyka uzależnień dzieci i młodzieży
Tematyka szkoleń może być przesuwana między 2025 i 2026 rokiem oraz ulegać korekcie i doprecyzowaniu za zgodą zamawiającego.
Szkolenia będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 r. w III, V, IX, XI a w 2026 r. w II, IV, VI, IX. Zamawiający dopuszcza zmianę miesiąca realizacji. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Przeprowadzi rekrutację na szkolenie z listy osób przekazanych przez zamawiającego;
b. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników szkolenia oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
c. Przygotuje program szkolenia i prezentację multimedialną, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
d. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
e. Przeprowadzi szkolenia;
f. Przygotuje i przekaże zamawiającemu 2 informacje z przebiegu szkoleń, w tym najczęściej zadawane pytania, problemy i potrzeby uczestników po realizacji przedmiotu zamówienia (grudzień 2025 i grudzień 2026)

Po zmianie:
Zadanie 9 – Szkolenia dla rodziców zastępczych
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 8 szkoleń dla rodziców zastępczych z terenu powiatu świdnickiego: 4 szkolenia w roku 2025 i 4 szkolenia w roku 2026 dla średnio 10 uczestników w grupie. Każde szkolenie będzie trwało 2 godziny szkoleniowe (2x45 minut). Szkolenie będzie prowadzone w formie konwersatoryjno-warsztatowej, z możliwością zadawania pytań przez uczestników.

Temat 4 szkoleń w 2025 r. to:
1. Samookaleczenia u dzieci i młodzieży- przyczyny, objawy, pomoc
2. Cyberprzemoc- czym jest, jak jej przeciwdziałać, jak reagować
3. Uzależnienia behawioralne
4. Wzmacnianie samooceny dziecka

Temat 4 szkoleń w 2026 r. to:
1. Regulowanie emocji dzieci i młodzieży
2. Rozwój psychoseksualny dziecka
3. Budowanie więzi w rodzinie
4. Profilaktyka uzależnień dzieci i młodzieży
Tematyka szkoleń może być przesuwana między 2025 i 2026 rokiem oraz ulegać korekcie i doprecyzowaniu za zgodą zamawiającego.
Szkolenia będą prowadzone w siedzibie zamawiającego tj. Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Świdniku, ul. Kolejowa 5, w 2025 r. w IV, V, IX, XI a w 2026 r. w II, IV, VI, IX. Zamawiający dopuszcza zmianę miesiąca realizacji. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie uzgodniony przy podpisaniu umowy.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące czynności:
a. Dopilnuje wypełnienia dokumentów uczestnictwa w projekcie przez uczestników szkolenia oraz innych dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w tym listy obecności;
b. Przygotuje program szkolenia i prezentację multimedialną, przekaże je zamawiającemu i uczestnikom szkolenia;
c. Zapewni osobę/osoby prowadzące spełniające wymagania zamawiającego.
d. Przeprowadzi szkolenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.