Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00096327/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00103659/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kucerz
- miniciągnik komunalny z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubanie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubanie 28a
1.5.2.) Miejscowość: Lubanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-723
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542513312
1.5.8.) Numer faksu: 542513312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@lubanie.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubanie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kucerz- miniciągnik komunalny z osprzętem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c95d6fb-a5da-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002174/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kucerz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089248/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMK.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 389372,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178833,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kucerz.
2) Zakres dostaw obejmuje:
• miniciągnik komunalny z osprzętem (pług do śniegu, przednia zamiatarka/szczotka, rozsiewacz do soli i piasku, przyczepa jednoosiowa) 1 kpl.,
• rębak ciągnikowy 1 szt.,
• przyczepa ciągnikowa 1 szt.
• nagrzewnica do ogrzewania pomieszczeń 1 szt.,
• agregat prądotwórczy 1 szt.,
• sprężarka 1 szt.,
• myjka wysokociśnieniowa 1 szt.,
• piła spalinowa 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
42123400-1 - Sprężarki powietrza
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
43312200-5 - Rębarki
43812000-8 - Piły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281301,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427917,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281301,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSAD JACEK KORCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751007408
7.3.3) Ulica: UL. HOLENDERSKA
7.3.4) Miejscowość: KUTNO
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK KORCZAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK KORCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281301,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.