Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00021575/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze (...)". Zadanie B „(...) przy ul. Królewskiej (...)." Zadanie C „(...) przy ul. Białej Przemszy (...)".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktura@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze (...)". Zadanie B „(...) przy ul. Królewskiej (...)." Zadanie C „(...) przy ul. Białej Przemszy (...)".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-613168f3-ee9c-4592-9a1f-ebeee1bc55f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza, tj.: kaplicy, budynku administracyjnego, ogrodzenia.
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej
w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Uwaga: Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania A stanowiący załącznik nr 4 A
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371110-8 - Usługi cmentarne
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 495000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie B „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej (w dzielnicy Tucznawa) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza, tj.: kaplicy, budynku administracyjnego, ogrodzenia.
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej
w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Uwaga: Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania B stanowiący załącznik nr 4 B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371110-8 - Usługi cmentarne
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 271333,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie C „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Białej Przemszy (w dzielnicy Okradzionów) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza..
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej
w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania C stanowiący załącznik nr 4 C do SWZ.
WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
1) Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. wykonujące czynności polegające na utrzymaniu i zarządzaniu cmentarzem (z wyłączeniem prowadzenia elektronicznej ewidencji grobów) zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
2) Szczegółowe informacje zawarte zostały w § 6 ust. 3 projektu umów stanowiących załącznik nr 4A, 4B i 4C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371110-8 - Usługi cmentarne
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 147600,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. MartynaTylec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252285324
7.3.3) Ulica: ul. Łazy Błędowskie 90
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Firma Handlowo Usługowa Henryk Pikul 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Łazy Błędowskie 90- zakres:
1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
4) Wykonanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2028-03-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. Martyna Tylec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292436545
7.3.3) Ulica: ul. Łazy Błędowskie 90
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Handlowo Usługowa Henryk Pikul 41-300 Dabrowa Górnicza, ul. Łazy Błędowskie 90 -zakres:
1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Nadzorowanie i utrzymywanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
4) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2028-03-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „GIGANT” Sławomir Wita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6290017531
7.3.3) Ulica: ul. Białej Przemszy 5
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WITAS SŁAWOMIR FIRMA WIELOBRANŻOWA "G I G A N T "
jakie przetargi wygrała firma
WITAS SŁAWOMIR FIRMA WIELOBRANŻOWA "G I G A N T "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2028-03-01SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”
Zadanie B „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej(w dzielnicy Tucznawa) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”
Zadanie C „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Białej Przemszy (w dzielnicy Okradzionów) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”.
II. Dot. Zadania A, B i C.
Uszczegółowienie sekcji VIII UMOWA , pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Umowa zostaje zawarta na okres 36 miesięcy od dnia 01.03.2025 do 01.03.2028 z zastrzeżeniem § 2 ust. 2. zgodnie z którym,
"2. Umowa ulega rozwiązaniu w przypadku przekazania zadania polegającego na administrowaniu i zarządzaniu cmentarzami innemu podmiotowi:
2.1. W przypadku przekazania zadania własnego gminy, związanego z zarządzaniem i administrowaniem cmentarzem innemu podmiotowi umowa ulega rozwiązaniu, bez prawa do wynagrodzenia Wykonawcy za okres pozostały do dnia jej realizacji określonego w § 2 ust. 1.
2.2. Gwarantowana liczba miesięcy realizacji umowy – 12 miesięcy".
III. Dot. sekcji VIII UMOWA dla Zadania C (dla części 3):
Zamawiający po poprawie oczywistej omyłki dla Zadania C dokonał zmiany w zryczałtowanym wynagrodzeniu w całym okresie trwania umowy w wysokości:
netto: 136 666,67 złotych
plus podatek VAT: 10 933,33 złotych
brutto: 147 600,00 złotych.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji na trzech strefach w Nemo Wodny Świat Dąbrowa Górnicza
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK
- Wykonanie naprawy nawierzchni drogowej na ul. Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej
- "Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 r. Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Nowego Sącza.
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie miasta Nowego Sącza.
więcej: Usługi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.