Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kolokacji serwerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
1.3.) Oddział zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384298430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojki 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-072
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: procurement@sanoscience.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sano.science
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kolokacji serwerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a653a47d-93d1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Międzynarodowej Agendy Badawczej (FNP, POIR); nr umowy MAB PLUS/2019/13; 2); Projekt Sano (H2020, Teaming for Excellence Phase 2); nr umowy: 857533; 3); Projekt ISW ( H2020, Digital transformation in health and care); nr umowy: 101016503.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065107/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a PZP- Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Jedynym wykonawcą, który jest w stanie spełnić wymagania Centrum Sano w zakresie technicznym o obiektywnym charakterze jest CYFRONET. Umożliwi to Sano prowadzenie badań naukowych, do których niezbędne jest wydajne przetwarzanie dużego wolumenu danych możliwe jedynie w systemie HPC. W rejonie małopolskim nie ma innych dostawców, którzy oferują usługi w systemie HPC, a skorzystanie z usług w innych rejonach Polski jest wykluczone, poprzez min. konieczność umiejscowienia serwerów Sano w jak najmniejszej odległości od systemu HPC, na którym prowadzone będą obliczenia naukowe (uzyskanie zarówno wysokiej przepustowości i bardzo niskiego opóźnienia);a także szybki, fizyczny dostęp do serwerów Sano w celu ich odpowiedniej konfiguracji i modyfikacji (bez usł. zdalnych rąk).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/2021/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368666,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa Kolokacji serwerów tj.: usługa najmu Powierzchni Kolokacyjnej wraz z zapewnieniem i
udostepnieniem infrastruktury niezbędnej do pracy Urządzeń Zamawiającego, ulokowanych w pobliżu HPC, zawarta do 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72318000-7 - Usługi przesyłu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305742,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademickim Centrum Komputerowym Cyfronet AGH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-000- 19-23
7.3.3) Ulica: ul. Nawojki 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-950
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM.STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM.STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305742,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Galicyjskiej na wysokości sklepu Kaufland"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pod nazwą: "Oświetlenie siłowni zewnętrznej os. Oświecenia w Krakowie"
- Dostawa i instalacja modułowego systemu rejestracji śladów daktyloskopijnych
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do identyfikacji genetycznej do celów badawczych i sądowych
- usługa mycia okien trudnodostępnych na terenie kampusu AGH - DE-dzp.272-002/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.