Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104428/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OSTROWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Iłżecka 37
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55
1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b72103ff-19ba-4930-bb92-e7eba4e0b77e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b72103ff-19ba-4930-bb92-e7eba4e0b77e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039268/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.I.272.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 556500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych”.
1) Zadanie polega na wykonaniu robót drogowych związanych z uzupełnianiem ubytków w nawierzchni jezdnych dróg powiatowych o konstrukcji z masy mineralno – bitumicznej, remont spękań przy pomocy emulsji asfaltowej oraz wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych i kratek ściekowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowieckiego w zakresie uzupełniania ubytków, spękań poprzecznych i podłużnych, nierówności i zapadnięć. Technologia robót przewiduje wykonywanie napraw nawierzchni mineralno - bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno – bitumicznej na gorąco i metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również pionowa regulacja studzienek dla włazów kanałowych i kratek ściekowych.
Naprawy nawierzchni oraz pionowa regulacja studzienek prowadzona będzie na bieżąco w okresie trwania umowy w oparciu o dokonywane przeglądy stanu technicznego, podczas których określone zostaną miejsca napraw i technologia robót.
Wytyczne i warunki do przedmiotu zamówienia:
− przeglądy stanu technicznego nawierzchni dróg będą przeprowadzane na każde żądanie Zamawiającego,
− pojazd dla celów objazdu ulic zapewni Wykonawca,
− Wykonawca przystępuje do remontu, po zgłoszeniu i w wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego zgodnie z zadeklarowanym w ofercie terminem rozpoczęcia robót. Zgłoszenia Zamawiający dokonuje protokolarnie na miejscu remontu, telefonicznie, pocztą elektroniczną lub ustnie przez przedstawicieli Zamawiającego. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dodatkowo zlecić pilne remonty, zagrażające bezpieczeństwu ruchu kołowego i pieszego (np. głębokie ubytki sięgające podbudowy drogi). Remonty te muszą być zrealizowane niezwłocznie od otrzymania zlecenia, a zabezpieczenie miejsc zagrożonych do czasu wykonania naprawy, w ciągu 2 godz. od zgłoszenia,
Pozostałe szczegółowe warunki dotyczące sposobu realizacji zamówienia, warunki kontroli
i odbioru robót określają Warunki Wykonania Robót i projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik do SWZ.
Wykonawca robót przy sporządzaniu oferty winien uwzględnić następujące koszty:
− zawarcia odpowiednich ubezpieczeń robót, materiałów, sprzętu i innego mienia związanego z przeprowadzeniem robót,
− przygotowania oraz oznakowania robót i placu budowy/robót,
− wywozu, zagospodarowania materiałów rozbiórkowych, resztek materiałów, gruzu, odpadów itp. oraz ich utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach,
− przygotowania, dostarczenia i wbudowania materiałów,
− wykonania opracowań projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
− inne uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zakresu robót.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną część SWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego
w którymkolwiek z tych dokumentów:
a) Załącznik Nr 5 do SWZ – Warunki wykonywania robót,
b) Załącznik Nr 6 do SWZ - Przedmiar robót,
c) Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496821,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546390,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496821,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kwiatkowska „KWIAT-KOP” Budownictwo Roboty Ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-104-51-25
7.3.3) Ulica: ul. C.K. Norwida 2
7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496821,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy artykułów ogólnomedycznych
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku
- Przygotowanie kreatywne i przeprowadzenie kampanii edukacyjno - informacyjnej dla mieszkańców Gminy Ostrowiec Świętokrzyski, pn. "EKO OSTROWIEC"
- Świadczenie usług psychologicznych i psychoterapeutycznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Remont pokrycia dachowego nad częścią budynku Inkubatora Przedsiębiorczości prowadzonego przez Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup, dostaw i instalacja aparatu USG na potrzeby Oddziału Urologii
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- Modernizacja odcinków DW 971
- REMONT DROGI GMINNEJ ZAWOJA WEŁCZA JAWORSKIE-MĘTLE NR 441044 K W MIEJSCOWOŚCI ZAWOJA WEŁCZA W GMINIE ZAWOJA w km od 0+632,00 do km 1+118,00
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku
- "Remont dróg gminnych, uszkodzonych w trakcie powodzi we wrześniu 2024 r. w gminie Kornowac"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.