Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103341/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy na ośrodek kultury.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00
1.5.8.) Numer faksu: 41 353 81 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pierzchnica.bip.jur.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy na ośrodek kultury.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18716c45-aff4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013578/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Inwestujemy w przyszłość- Rewitalizacja Pierzchnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPO WŚ 2014-2020) współfinansowy z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach zadania budżetowego "Inwestujemy w przyszłość - Rewitalizacja Pierzchnicy"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103341/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4-2.2022.MP1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449558,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1. wykonywanie robót rozbiórkowych
1.2. wykonanie robót remontowo-budowlanych
1.3. dostawa wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania, zgodnie z wymogami bezpieczeństwa, zaleceniami norm oraz technicznymi wymogami jakości narzuconymi przez instrukcje producentów i dokumenty związane
1.4. koordynacja prac w obrębie różnych branż,
1.5. kontrola zgodności materiałów ze sobą i z elementami innych branż,
1.6. utrzymanie porządku i czystości w obrębie miejsca prowadzenia prac i w ich pobliżu;,
1.7. wywóz odpadów na bieżąco w trakcie prowadzenia robót
2. zakres prac obejmuje:
2.1. Branża budowlana
- malowanie ścian sali;
- wymianę parapetów wewnętrznych;
- wykonanie zabudowy instalacji co i osłon grzejników;
- wykonanie nowych drabinek;
- montaż osłon i zabudów;
- montaż rolet zaciemniających wewnętrznych;
- montaż sceny składanej modułowej z podłogą;
- renowacja powłoki malarskiej pokrycia sali;
- wymiana świetlika na dachu sali;
2.2. Branża elektryczna
- montaż systemu nagłośnienia;
- dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb montażu elementów zasilania i sterowania rolet oraz nagłośnienia;
2.3. Branża sanitarna
- montaż nagrzewnic co.
3. Roboty rozbiórkowe obejmują:
- rozbiórki elementów świetlika;
- rozbiórki istniejących parapetów wewnętrznych
- demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
- demontaż wyposażenia: drabinki, zabudowy grzejników, osłony drzwi;
- rozbiórki i demontaże elementów instalacji elektrycznej i na potrzeby montażu nowoprojektowanych elementów.
UWAGI:
1. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych” tom I budownictwo ogólne oraz zgodnie z obowiązującymi normami i instrukcjami ITB.
2. Użyte materiały budowlane winny mieć wymagane prawem budowlanym atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania na terenie Polski.
3. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z posiadaną wiedzą i zgodnie ze sztuką budowlaną. Zaistniałe wątpliwości należy natychmiast zgłaszać do zamawiającego i projektanta.
4. Wykonawca realizujący zamówienie przedstawi dokumenty utylizacyjne Zmawiającemu;
5. W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
- zorganizowania zaplecza na potrzeby socjalne pracowników oraz składowania niezbędnych materiałów
- ustalenie harmonogramu i organizacji prowadzenia robót w uzgodnieniu z zarządcą placówki,
- przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów do gromadzenia materiałów z rozbiórki,
- bieżącego porządkowania terenu prowadzenia robót ;
- uzgodnienie z zamawiającym sposobu rozliczania za zużytą energię elektryczną i wodę oraz poniesienie kosztów zużytej energii i wody na potrzeby wykonanych robót.
6. Podstawę wyceny stanowi przedmiar sporządzony w oparciu o dokumentację przekazaną przez zamawiającego. Obmiar robót zawarty w przedmiarze robót określa orientacyjny zakres wykonywanych robót. Wykonawca przed złożeniem oferty może zweryfikować obmiar oraz zakres robót po dokonaniu wizji na obiekcie. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilości robót lub asortymencie robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonywania danych robót oraz obowiązującymi przepisami.
Pozostałe prace określają:
- dokumentacja techniczna, w tym przedmiary robót,
- STWiORB
- stanowiące załączniki do niniejszej SWZ,
7. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego - jeżeli będą wymagane.
8. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym - szkoła. Od momentu rozpoczęcia robót do zakończenia należy je zaplanować w taki sposób aby nie zakłócić pracy szkoły, po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Główne prace remontowo-montażowe należy wykonać w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
37422100-3 - Drążki gimnastyczne
39515410-2 - Rolety wewnętrzne
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381485,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381485,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570230987
7.3.3) Ulica: Złota 23
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381485,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.