Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104626/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 550/1, 554, 553/3, 555/7, 555/10, 555/12, 555/3, 498 w miejscowości Mniów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 37 37 002
1.5.8.) Numer faksu: 41 373-70-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
mniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 550/1, 554, 553/3, 555/7, 555/10, 555/12, 555/3, 498 w miejscowości Mniów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-524eae06-dd8c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090094/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 550/1, 554, 553/3, 555/7, 555/10, 555/12, 555/3, 498 w miejscowości Mniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104626/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPiB.VI.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241950 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 550/1, 554, 553/3, 555/7, 555/10, 555/12, 555/3, 498 w miejscowości Mniów”.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej zał. Nr 8 do SWZ, na którą składają się: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opis techniczny;
3) Wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową drogi wewnętrznej w zakresie i granicach określonych dokumentacją budowlano - wykonawczą, szerokości 5,0 m w skład których wchodzą m.in.:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe,
c) roboty ziemne,
d) roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków
e) roboty budowlane w zakresie budowy nawierzchni jezdni oraz chodnika,
f) roboty wykończeniowe,
g) inne roboty ujęte w przedmiarach robót lub opisane w projekcie budowlanym,
oraz
h) wszelkie inne, nie wymienione powyżej roboty i prace niezbędne do osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu oraz dla uzyskania zakładanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego.
4) Roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót- są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu ( rezultatu);
5) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego ( w ramach umowy podstawowej);
6) Wykonawca,w ramach przedmiotu zamówienia,jest zobowiązany także do:
a) wykonania robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy, utrzymania placu budowy, a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowania terenu;
b) zapewnienia stałego dojazdu/dostępu do wszystkich działek w rejonie placu budowy, do których dotychczasowe drogi dojazdu/dostępu zostaną zlikwidowane/zamknięte w związku z prowadzeniem robót;
c) przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej;
d) ochrony znajdujących się w rejonie placu budowy instalacji napowietrznych, naziemnych i podziemnych oraz uzyska od odpowiednich instytucji będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji odnośnie ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania robót. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego, właściciela instalacji oraz władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia Robót w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i zainteresowanego właściciela instalacji oraz (w zależności od potrzeb) władze lokalne, jak również będzie z nimi współpracował, dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw;
e) przestrzegania zasad BHP na placu budowy i podczas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. z 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;
f) sporządzenia dokumentacji powykonawczej;
g) bieżącego wywozu odpadów, gruzu ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
h) wytyczenia geodezyjne obiektu;
i) innych czynności wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa związanych z realizacją robót budowlanych oraz dokumentacji, o których mowa w pkt 3 .
7) Wykonawcy zobowiązani są wykonać i przedłożyć Zamawiającemu razem z ofertą kosztorys opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. 2004 r. poz. 1902). Brak przedłożenia kosztorysu będzie podlegał uzupełnieniu i nie ma wpływu na ocenę oferty, a jedynie ma charakter informacyjny dla Zamawiającego.
8) Przy dokonywaniu wyceny zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z: SWZ, dokumentacji, o których mowa w pkt 2, oraz własnych wniosków wykonawców wynikających z przeprowadzenia wizji lokalnej.
9) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia robót do daty ich odbioru końcowego przez Zamawiającego.
10) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
11) Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których standardy określono w dokumentacji, o których mowa w pkt 2.
12) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w dokumentacji, o której mowa w pkt 2, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia –wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.
13) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
14) Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne, a zwłaszcza parametry technologiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324386,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476447,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324386,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ALBUD” Błaszczyk, Bednarczyk – Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260460786, NIP: 959-192-39-29
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324386,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.