Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00120851/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00120851/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20 (po zmianach)
- 2021/BZP 00121597/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Mniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 373-70-02
1.5.8.) Numer faksu: 41 373-70-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc4e196c-e937-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090094/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120851/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPiB.VI.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439025,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Gliniany Las”W ramach zadania nr 1 (Gliniany Las) przewidziano do wykonania m. in.:
1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/6 w ilości 1 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 5 szt.
3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 6 szt.
4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 597 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 7 szt.
6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 7 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 72152,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Kielecka”W ramach zadania nr 2 (Mniów ul. Kielecka) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 5 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt.
3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 380 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 4 szt.
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 100 W na wysięgniku – 4 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 87061,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Kamieniec”W ramach zadania nr 3 (Mniów ul. Kamieniec) przewidziano do wykonania m. in.:
odcinek nr 1
1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 2 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10/200 w ilości 1 szt.
3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na słupach o długości ok. 320 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 3 szt.
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 36 W na wysięgniku – 3 kpl.
odcinek nr 2
1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E -10,5/4,3 w ilości 5 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E -12/4,3 w ilości 2 szt.
3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN -10/200 w ilości 2 szt.
4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na słupach o długości ok. 480 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 8 szt.
6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 36 W na wysięgniku – 8 kpl.
7) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl.
odcinek nr 3
1) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na istniejących słupach o długości ok. 105 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
2) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 2 szt.
3) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 100 W na wysięgniku – 2 kpl.
4) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 40873,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Głęboka”W ramach zadania nr 4 (Mniów ul. Głęboka) przewidziano do wykonania m. in.: 1) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na istniejących słupach o długości ok. 171 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
2) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt.
3) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 38 W na wysięgniku – 5 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 16837,97 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 5 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Borki”W ramach zadania nr 5 (Borki) przewidziano do wykonania m. in.:
1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/6 w ilości 2 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 2 szt.
3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 5 szt.
4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 398 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt.
6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 41081,87 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 6 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Pępice”W ramach zadania nr 6 (Pępice) przewidziano do wykonania m. in.:
1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 6 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 7 szt.
3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 607 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 8 szt.
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 8 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 56102,47 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 7 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Straszów”W ramach zadania nr 7 (Straszów) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 7 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 6 szt.
3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 563 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 8 szt.
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 8 kpl.
6) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 58125,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 8 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Malmurzyn”W ramach zadania nr 8 (Malmurzyn) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 5 szt.
2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 4 szt.
3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 428 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 7 szt.
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 7 kpl.
6) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 45838,36 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 9 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Grzymałków ul. Spacerowa”W ramach zadania nr 9 (Grzymałków) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 3 szt
2) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na istniejących słupach o długości ok. 92 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm²,
3) układanie kabli w rowach kablowych o długości 85 m – kabel YAKXs 4x35 mm2
4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 4 szt. (w tym 1 szt. na słupie nr 8/1 stacja Zaborowice 3)
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 52 W na wysięgniku – 4 kpl. (w tym 1 kpl. na słupie nr 8/1 stacja Zaborowice 3)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 20951,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34194,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34194,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej Grzymałków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116837,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60885,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60885,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12700,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12700,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12700,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26604,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26604,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26604,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42336,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42336,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42336,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26887,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26887,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26887,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18843,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18843,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. „JANSMAR” Janus Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 290315144 NIP: 6581019368
7.3.3) Ulica: ul. Majowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grzymałków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18843,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.