eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPrzeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu chirurgii stomatologicznej oraz, szkolenie z zakresu pierwszej pomocy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu chirurgii
stomatologicznej oraz, szkolenie z zakresu pierwszej pomocy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie/Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368022090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętego Antoniego

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242743

1.5.8.) Numer faksu: 447242743

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckutomaszow

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckutomaszow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05f01574-b991-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu chirurgii
stomatologicznej oraz, szkolenie z zakresu pierwszej pomocy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f01574-b991-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z środków zewnętrznych w ramach projektu pn: Projekt RPLD.11.03.01-10-0009/22 „EDUKACJA ZAWODOWA DLA RYNKU PRACY” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2022.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPLD.11.03.01.2/6/(1)2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu
chirurgii stomatologicznej.
Program tematyczny:
• Czym jest implantacja?
• Pozostałe zabiegi wykonywane przez zespół chirurgiczny w jamie ustnej
• Rola asysty w przygotowaniach i w trakcie zabiegu
• Podstawy aseptyki i antyseptyki w ujęciu praktycznym
• Jakie umiejętności są potrzebne, aby móc sprawnie asystować przy zabiegach. Jak połączyć pozornie przeciwstawne
wymagania
• Dlaczego powinniśmy polubić procedury i algorytmy
• Kilka prostych trików ułatwiających przygotowania do zabiegów
• Przygotowanie urządzeń i instrumentarium do zabiegu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przeprowadzenia szkoleń z zakresu pierwszej pomocy.
Program:
• Zagadnienia prawne związane z udzielaniem pierwszej pomocy.
• Wezwanie pomocy. Uruchomienie systemu ratownictwa medycznego, rola świadka zdarzenia w „łańcuchu przeżycia”.
• Resuscytacja krążeniowo-oddechowa dzieci i dorosłych oraz użycie automatycznych defibrylatorów zewnętrznych AED.
• Poszkodowany nieprzytomny (postępowanie w utracie przytomności, omdleniach). Pozycja bezpieczna.
• Wyposażenie apteczki.
• Pierwsza pomoc w zakrztuszeniach u dzieci i dorosłych.
• Zasady zaopatrywania ran i krwotoków zewnętrznych.
• Pierwsza pomoc w unieruchamianiu złamań kości i skręceń stawów.
• Pierwsza pomoc w oparzeniach.
• Zasady postępowania z ciałem obcym w oku.
• Pierwsza pomoc w użądleniach.
• Prawidłowe postępowanie z dzieckiem chorym na cukrzycę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 6900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiuszem Krężlikiem prowadzącym działalność gospodarczą pod Firmą: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TITANIUM IMPLANTS ARKADIUSZ KRĘŻLIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368022090

7.3.3) Ulica: ul. Zapiecek nr 16

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz,

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6838 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotrem Patałą prowadzącym działalność gospodarczą pod Firmą: PIOMED Piotr Patała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101830769

7.3.3) Ulica: Gazomia Stara nr 30 B,

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.