Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00143398/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00144098/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu "Zawody uszyte na miarę"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dda47be-c784-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu "Zawody uszyte na miarę"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dda47be-c784-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088676/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Szkolenie Rodzaje i zastosowanie wyrobów tekstroniczych dla uczniów/uczennic
1.3.7 Szkolenie Podstawy projektowania odzieży z drukiem 3D dla uczniów/uczennic
1.3.8 Szkolenie Projektowanie z wykorzystaniem skanowania 3D dla uczniów/uczennic
1.3.9 Szkolenie Rodzaje i zastosowanie wyrobów tekstroniczych dla nauczycieli
1.3.10 Szkolenie Podstawy projektowania odziezy z drukiem 3D dla nauczycieli
1.3.11 Szkolenie Projektowanie z wykorzystaniem skanowania 3D dla nuaczycieli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Zawody uszyte na miarę", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZUNM/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Rodzaje i zastosowanie wyrobów tekstroniczych dla uczniów / uczennic kierunku technik tekstronik kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – maksymalnie 15 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej, grupa ma zrealizować 20 godzin/grupę.Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 3 miesiące od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 16.06.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. Zamawiający udostępnia salę na przeprowadzenie szkolenia, dostęp do sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym Windows 11 oraz oprogramowaniem MsOffice 365.W przypadku, gdy przedmiot zamówienia wymaga oprogramowania specjalistycznego za jego dostępność oraz jego legalność odpowiada Wykonawca.
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Podstawy projektowania odzieży z drukiem 3D dla uczniów / uczennic kierunku technik projektant tekstyliów kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – maksymalnie 5 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej, grupa ma zrealizować 40 godzin/grupę.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 3 miesiące od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 16.06.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie Projektowanie odzieży z wykorzystaniem skanowania 3D, 30 godzin/grupę , 1 grupa, 5 osób, usługaMiejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. Zamawiający udostępnia salę na przeprowadzenie szkolenia, dostęp do sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym Windows 11 oraz oprogramowaniem MsOffice 365.
W przypadku, gdy przedmiot zamówienia wymaga oprogramowania specjalistycznego za jego dostępność oraz jego legalność odpowiada Wykonawca.
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Podstawy projektowania odzieży z wykorzystaniem skanowania 3D dla uczniów / uczennic kierunku technik projektant tekstyliów kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – maksymalnie 5 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej, grupa ma zrealizować 30 godzin/grupę.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 3 miesiące od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 16.06.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaje i zastosowanie wyrobów tekstroniczych, 20 godzin/grupę, 1 grupa, 3 osoby, usługaMiejsce realizacji: m. Łódź, w salach Wykonawcy
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Rodzaje i zastosowanie wyrobów tekstroniczych dla nauczycieli / nauczycielek uczących w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi na kierunku technik tekstronik oraz technik projektant tekstyliów. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – 3 osoby. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej, grupa ma zrealizować 20 godzin/grupę.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 3 miesiące od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 16.06.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie Podstawy projektowania odzieży z drukiem 3D, 40 godzin/grupę , 1 grupa, 5 osób, usługaMiejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. Zamawiający udostępnia salę na przeprowadzenie szkolenia, dostęp do sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym Windows 11 oraz oprogramowaniem MsOffice 365.
W przypadku, gdy przedmiot zamówienia wymaga oprogramowania specjalistycznego za jego dostępność oraz jego legalność odpowiada Wykonawca.
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Podstawy projektowania odzieży z drukiem 3D dla nauczycieli / nauczycielek uczących w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi na kierunku technik tekstronik oraz projektant tekstyliów. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek –5 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej, grupa ma zrealizować 40 godzin/grupę.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 3 miesiące od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 16.06.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 6Szkolenie Projektowanie odzieży z wykorzystaniem skanowania 3D, 30 godzin/grupę , 1 grupa, 5 osób, usługa
Miejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. Zamawiający udostępnia salę na przeprowadzenie szkolenia, dostęp do sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym Windows 11 oraz oprogramowaniem MsOffice 365.
W przypadku, gdy przedmiot zamówienia wymaga oprogramowania specjalistycznego za jego dostępność oraz jego legalność odpowiada Wykonawca.
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Podstawy projektowania odzieży z wykorzystaniem skanowania 3D dla dla nauczycieli / nauczycielek uczących w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi na kierunku technik tekstronik oraz technik projektant tekstyliów. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek –5 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej, grupa ma zrealizować 30 godzin/grupę.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 3 miesiące od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 16.06.2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części tej nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej w tej części przewyższa kwotę jaką zamawiający posiada na sfinansowanie tej części i zamawiający nie może podwyższyć tej kwoty do wysokości oferty najkorzystniejszej.
Cena oferty 25 000 zł, kwota na sfinansowanie: 15 000 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części tej nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części tej nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej w tej części przewyższa kwotę jaką zamawiający posiada na sfinansowanie tej części i zamawiający nie może podwyższyć tej kwoty do wysokości oferty najkorzystniejszej.
Cena oferty 25 000 zł, kwota na sfinansowanie: 15 000 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części tej nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa działka wodno-pianowego
- Dostawa pasów magnetycznych do przymusu bezpośredniego dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- DZP.26.100.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 6 części
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
- Dostawa wraz montażem klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Realizacja rekomendowanego programu profilaktycznego Poruszające Bajki o Emocjach
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Aktywny Senior +
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.