Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083690/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00091105/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-23
- 2021/BZP 00182123/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00263068/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa tablic informacyjnych i pomocniczych oraz wykonanie
i dostawa samoprzylepnych nalepek tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261454839
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stefanska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn./15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa tablic informacyjnych i pomocniczych oraz wykonaniei dostawa samoprzylepnych nalepek tablic rejestracyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e6b0385-c9c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083690/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19-ZP-06-21/65
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115608,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn. Zakup i dostawa tablic informacyjnych i pomocniczych:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr: 2,2/1,2/2,2/3,2/4,2/5,2/6,2/7,2/8,2/9 do SWZ, zawierających Opis przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu cenowym – załącznik nr 1A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz umowie, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia dla części 1 : poziom „0”(rampa rozładunkowa z dwoma schodkami) w magazynie, wskazanym przez Zamawiającego: Jednostka Wojskowa w Bielkowie, 73 – 110 Kobylanka, Magazyn Infrastruktury czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach od 08.00 do 14.00, w piątek w godzinach 7.30 – 11.00. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbyła się jedną dostawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192170-3 - Tablice ogłoszeń
39151100-6 - Stojaki
4.5.5.) Wartość części: 139799,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: pn. Wykonanie i dostawa samoprzylepnych nalepek tablic rejestracyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr: 3 do SWZ, zawierający Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz umowie, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Miejsce dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia : Magazyn Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia 15 WOG- ul. Narutowicza 10a, 70-231 Szczecin. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbyła się jedną dostawą.4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22459100-3 - Nalepki i taśmy reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149551,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173938,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149551,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAFITI Andrzej Seredyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481154559
7.3.3) Ulica: ul. 1905 Roku nr 47
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149551,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDYNKACH SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42, UL. MAŁOPOLSKIEJ 17, UL. LIMANOWSKIEGO 1, UL. PIOTRA SKARGI 19 NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Proszowicach z siedzibą przy ul. 3 Maja 72 w Proszowicach oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Dostawa licencji, oprogramowania oraz wyposażenia elektronicznego wraz z montażem na potrzeby certyfikacji ośrodka szkolenia ATCO w PANS w Chełmie - II edycja
- Przygotowanie techniczne, produkcja oraz dostawa materiałów promocyjnych PARP
więcej: Nalepki i taśmy reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.