Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00162242/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00162255/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00162260/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00180765/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont pomieszczeń pod nowy aparat RTG w Zakładzie Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii w budynku J przy ul. Borowskiej 213
w USK im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Borowska 213
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: maciej.polanski@usk.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162258
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00162242
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
1) wad w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie prac, zgodnie z wymogami Zamawiającego, konieczności zmian w dokumentacji projektowej wynikających z potrzeb Zmawiającego, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej,
2) konieczności wydania lub zmiany decyzji organów administracyjnych związanych z Przedmiotem Umowy.
10. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy lub zmiany terminu zakończenia realizacji poszczególnych etapów, o których mowa w §3 ust. 1 w przypadku:
1) wstrzymania przez Zamawiającego robót budowlanych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, o okres trwania opisanych okoliczności, nie dłużej jednak niż o 10 [dziesięć] miesięcy,
2) udokumentowanego opóźnienia wprowadzenia Wykonawcy na budowę przez Zamawiającego, o okres trwania opóźnienia, nie dłużej jednak niż o 10 [dziesięć] miesięcy,
3) wstrzymania przez Zamawiającego budowy z powodu obniżenia lub utraty finansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego,
4) przekraczającej 7 [siedem] dni roboczych zwłoki Zamawiającego w przekazaniu dokumentów niezbędnych do realizacji Umowy, pod warunkiem, iż Wykonawca wezwał Zamawiającego na piśmie do ich przekazania, o okres zwłoki nie dłuższy jednak niż o 10 [dziesięć] miesięcy,
5) konieczności wykonania ostatecznych albo natychmiast wykonalnych decyzji administracyjnych, postanowień lub innych aktów organów i uprawnionych instytucji, które związane będą z realizacją Przedmiotu Umowy, wydanych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, o okres niezbędny do realizacji powyższych aktów, nie dłużej jednak niż o 10 [dziesięć] miesięcy,
6) opóźnień w uzyskaniu przez Wykonawcę od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, ostatecznych albo natychmiast wykonalnych decyzji administracyjnych i innych aktów, w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, o okres opóźnienia, nie dłużej jednak niż o 10 [dziesięć] miesięcy,
7) wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, o okres niezbędny do wykonania tychże robót dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej nie dłuższy jednak niż o 10 [dziesięć] miesięcy.
11. W przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych, o których mowa w ust. 10 pkt 7) powyżej dopuszcza się zmianę w zakresie wysokości wynagrodzenia. Wysokość zmian wynagrodzenia zostanie ustalona według zasad określonych w ust. 6 powyżej.
12. W przypadku okoliczności, o których mowa w ust. 10 pkt 1) oraz 6) powyżej Zamawiający poniesie koszty zabezpieczenia placu budowy oraz ewentualnie inne uzasadnione koszty, które Strony zgodnie uznają za niezbędne i które zostaną udokumentowane przez Wykonawcę. Ewentualna konieczność poniesienia wydatków musi być zgłoszona Zamawiającemu przez Wykonawcę na piśmie, co najmniej 14 [czternaście] dni przed ich wymagalnością.
13. W razie zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 10 pkt 3) powyżej, Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania budowy na okres 90 [dziewięćdziesięciu] dni i poniesie koszty zabezpieczenia placu budowy oraz ewentualnie inne uzasadnione koszty, które Strony zgodnie uznają za niezbędne i które zostaną udokumentowane przez Wykonawcę. Ewentualna konieczność poniesienia wydatków musi być zgłoszona Zamawiającemu przez Wykonawcę na piśmie, co najmniej 14 [czternaście] dni przed ich wymagalnością.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Utrzymanie eksploatacyjne obiektów inżynierskich drogach wojewódzkich na terenie województwa dolnośląskiego z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych i wytwarzanych w WSS we Wrocławiu im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowa 5
- "Remont istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej Instalacji gazowej dla budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV we Wrocławiu".
- Dostawa przenośnych komputerów osobistych (laptopy), w ramach projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- TP 42/25 - Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego z dzierżawą urządzeń laboratoryjnych
- Zakup wraz z dostawą "Systemu szkolno-treningowego - POJEDYNEK"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- "Przebudowa amfiteatru w sali multimedialnej im. Danuty Szaflarskiej w budynku BWA SOKÓŁ" w Nowym Sączu
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.