Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00119182/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00137418/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00149682/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a55781a8-68cb-45aa-95e6-b96048273d38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073051/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.12 Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji funkcjonującego Oddziału Kardiologii Interwencyjnej poprzez roboty budowlane i doposażenie w sprzęt (...).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSS-DN-ZPP-26-3/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego SzpitalaSpecjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji funkcjonującego Oddziału Kardiologii
Interwencyjnej poprzez roboty budowlane i doposażenie w sprzęt medyczny dedykowany chorobom układu krążenia’’ w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SWZ i umowy – Formularz asortymen-towo-cenowy, Załącznikiem nr 2 do SWZ i umowy - Wykaz mebli, oraz Załącznikiem nr 3 do SWZ i umowy – Zestawienie warunków, parametrów granicznych, które stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 829247,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego SzpitalaSpecjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji funkcjonującego Oddziału Kardiologii
Interwencyjnej poprzez roboty budowlane i doposażenie w sprzęt medyczny dedykowany chorobom układu krążenia’’ w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SWZ i umowy – Formularz asortymen-towo-cenowy, Załącznikiem nr 2 do SWZ i umowy - Wykaz mebli, oraz Załącznikiem nr 3 do SWZ i umowy – Zestawienie warunków, parametrów granicznych, które stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 171836,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 25.02.2025r. opublikował Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2025/BZP 00119182/01. Postępowanie przetargowe zostało wszczęte na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ i umowy tj. Wykaz mebli, błędnie oszacował ilość wymaganych mebli co również przekłada się na błędne wyliczenie wartości szacunkowej zamówienia, która na tym etapie postępowania jest niemożliwa do zmiany, przez co całe postępowanie obarczone jest wadą, której Zamawiający na tym etapie postępowania nie może usunąć.
Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 25.02.2025r. opublikował Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2025/BZP 00119182/01. Postępowanie przetargowe zostało wszczęte na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ i umowy tj. Wykaz mebli, błędnie oszacował ilość wymaganych mebli co również przekłada się na błędne wyliczenie wartości szacunkowej zamówienia, która na tym etapie postępowania jest niemożliwa do zmiany, przez co całe postępowanie obarczone jest wadą, której Zamawiający na tym etapie postępowania nie może usunąć.
Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyposażenia w meble w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza - powtórne
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.