eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówDostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego,budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów,GOK w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie przez okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego,budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów,GOK w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie przez okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.klembow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego,budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów,GOK w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie przez okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f9c7d06-9950-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023925/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów, GOK w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie na 2022 i 2023 rok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071345/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 956137,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Klembów, GOK w Klembowie oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w Klembowie przez okres 12 miesięcy”.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Łączna ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru, określonych w załączniku nr 9a do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), szacuje się w wysokości: 1 350 357 kWh.
Dostawa energii elektrycznej będzie prowadzona do punktów poboru energii elektrycznej, określonych w załączniku nr 9a do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – wykaz PPE, należących do następujących Nabywców - Odbiorców (Płatników):
1) Gmina Klembów – Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, posiadający NIP: 1251333656;
2) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656;
3) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew, NIP: 1251333656;
4) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kruszu, ul. Kryształowa 99A, 05-240 Krusze, NIP: 1251333656;
5) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Woli Rasztowskiej, ul. Szkolna 9, 05-205 Wola Rasztowska, NIP: 1251333656;
6) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Mariana Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656;
7) Gmina Klembów – Zakład Gospodarki Komunalnej w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656;
8) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656;
9) Gminny Ośrodek Kultury w Klembowie, ul Strażacka 8, 05-205 Klembów, NIP: 125-15-12-726;
10) Gminna Biblioteka Publiczna w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 1A, 05-205 Klembów, NIP: 125-15-12-703.
Aktualnym dostawcą energii elektrycznej jest: PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie, ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa (zgodnie z Umową rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej Nr REZ/OW/000183/2022).
Obiekty objęte postępowaniem znajdują się na terenie OSD: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa.
Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania przed OSD.
Wszystkie obiekty ujęte w przedmiotowym postępowaniu są we władaniu Zamawiającego.
Zamawiający zawrze z Wykonawcą jedną umowę na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w wykazie PPE - załączniku nr 9a do SWZ, w imieniu w/w Nabywców - Odbiorców (Płatników), na warunkach niniejszej SWZ oraz zgodnie z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy (Projektowane Postanowienia Umowy – załącznik nr 7 do SWZ). Wykonawca zobowiązany będzie do odrębnego rozliczania punktów poboru energii elektrycznej i wystawiania odrębnych faktur dla każdego Nabywcy - Odbiorcy (Płatnika), uwzględnionego w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1372786,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1756463,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1372786,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262725362

7.3.3) Ulica: Adama Naruszewicza 27 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-627

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1372786,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.