Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625440/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001374091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 15A
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-031
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwr.przetargi@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odn.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f38bf1d-0785-4831-bf0a-8c5be4a428761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f38bf1d-0785-4831-bf0a-8c5be4a42876
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317892/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, streamingowego oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji zadań projektowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) w ramach projektu pt. „Umiejętności tworzą możliwości” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/KPO/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu streamingowego, zakup realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF).
1.2. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizowanego Projektu oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
1.3. Koszty transportu, dostawy i inne koszty pośrednie należy ująć w cenach poszczególnych artykułów.
1.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (formularz techniczny) zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – TER (Tabela elementów rozliczeniowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
38510000-3 - Mikroskopy
38635000-5 - Teleskopy
38651600-9 - Kamery cyfrowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46843,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613209,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46843,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.3) Ulica: Starowiejska
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46843,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie koncepcji Konkursu EuroPoszukiwacze - edycja 2 wraz z jego przeprowadzeniem, w celu upowszechniania efektów realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich (...).
- DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO TYPU CRIS
- Organizacja wizyt zawodowych u lubuskich pracodawców oraz w Branżowych Centrach Umiejętności (BCU) w woj. lubuskim
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej do Włoch połączonej z udziałem w targach TUTTOFOOD 2025 oraz organizacją stoiska promocyjnego podczas targów"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia (systemy bezpieczeństwa i nadzoru) niezbędnego do realizacji kursu w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - zakup pierwszego wyposażenia
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Adaptacja pomieszczeń pod Gminny Klub Dziecięcy w Sabniach - wyposażenie i plac zabaw
- Dostawa mikroskopu biologicznego oraz mikroskopu polaryzacyjnego na potrzeby Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.