Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128155/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00137185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem gazów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem gazów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab61e68c-be59-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075745/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem gazów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128155
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 887195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnej dostawie:1) tlenu medycznego ciekłego z jednoczesną dzierżawą zbiornika na ciekły tlen o pojemności 3000 – 3500L wraz z urządzeniami rozprężającymi – wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 5.2 SWZ,
2) tlenu medycznego sprężonego w butlach wraz z dzierżawą butli – wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 5.3 SWZ,
3) napełnieniu tlenem sprężonym wraz z legalizacją butli 2-3L i 10L będących własnością zamawiającego – wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 5.4 SWZ,
dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem zgodnie z potrzebami zamawiającego w okresie 36 miesięcy oraz zgodnie z zasadami i wymogami szczegółowo określonymi w przedmiotowej SWZ.
2. Dostawa gazów medycznych, o których mowa powyżej w punkcie 1.1) w szczególności obejmuje:
1) Tlen medyczny ciekły – w ilości 220.000 kg;
2) Dzierżawa zbiornika na ciekły tlen o pojemności 3000 – 3500 L wraz z urządzeniami rozprężającymi – w okresie 36 miesięcy.
3. Dostawa gazów medycznych, o których mowa powyżej w punkcie 1.2) w szczególności obejmuje:
1) Tlen medyczny sprężony w butlach 40 L – w ilości 300 m3,
2) Tlen medyczny sprężony w butlach 10 L – w ilości 400 m3,
3) Tlen medyczny sprężony w butlach 2-3 L – w ilości 300 m3,
4) Dzierżawa butli o pojemności 40 L – 150 bar na tlen medyczny sprężony – w ilości 40 sztuk,
5) Dzierżawa butli o pojemności 10 L na tlen medyczny – w ilości 20 sztuk,
6) Dzierżawa butli o pojemności 2-3 L na tlen medyczny – w ilości 30 sztuk,
7) Dzierżawa butli o pojemności 2-3 L aluminiowych ze zintegrowanym zaworem na tlen medyczny – w ilości 5 sztuk.
4. Dostawa gazów medycznych, o których mowa powyżej w punkcie 1.3) w szczególności obejmuje:
1) Jednokrotne napełnienie tlenem sprężonym medycznym butli medycznych 10 L będących własnością zamawiającego – w ilości 17 sztuk;
2) Jednokrotne napełnienie tlenem sprężonym medycznym butli medycznych 2-3 L będących własnością zamawiającego – w ilości 14 sztuk;
3) Legalizacja butli medycznych 2-3 L oraz 10 L będących własnością zamawiającego – w ilości 31 sztuk.
5. Zamawiający zastrzega, że dostarczony tlen medyczny będący przedmiotem niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi Farmakopei Europejskiej Ph.Eur.0417. Wykonawca zapewni zgodność i jakość dostarczonego ciekłego tlenu z obowiązującymi normami PN-C-84911:1997 i F.P.IV oraz dołączy do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu – świadectwa kontroli jakości. Wykonawca zapewni zgodność i jakość dostarczonego sprężonego tlenu medycznego z obowiązującymi normami PN-C-84910:1997 i F.P.IV oraz dołączy do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu – świadectwa kontroli jakości.
6. Ponadto zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone gazy medyczne do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć.
7. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw gazów medycznych przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Sekcję Techniczno – Eksploatacyjną Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Ponadto zamawiający zastrzega, że w zakresie dostawy tlenu medycznego ciekłego do zbiorników, w związku z możliwością zdalnego monitorowania, to na wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia zamawiającemu ciągłych dostaw tlenu medycznego ciekłego tak, aby jego stan w zbiorniku nie był niższy niż 20% pojemności zbiornika.
8. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy gazów medycznych odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 3 dni kalendarzowych (Uwaga – parametr oceniany w kryteriach wyboru oferty) licząc od dnia złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00, a w przypadkach awaryjnych do 24 godzin po zgłoszeniu.
9. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
4.5.5.) Wartość części: 711607,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnej dostawie:1) podtlenku azotu medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli, dwutlenku węgla medycznego do zastosowań wewnętrznych wraz z dzierżawą butli oraz dwutlenku węgla medycznego do krioterapii – wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 5.5 SWZ,
dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem zgodnie z potrzebami zamawiającego w okresie 36 miesięcy oraz zgodnie z zasadami i wymogami szczegółowo określonymi w przedmiotowej SWZ.
2. Dostawa gazów medycznych, o których mowa powyżej w punkcie 1.1) w szczególności obejmuje:
1) Podtlenek azotu medyczny w butlach po 5-8 kg i 25-30 kg – w ilości 600 kg,
2) Dzierżawa butli podtlenku azotu (5-8 kg i 25-30 kg) – w ilości 10 sztuk,
3) Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butlach po 5-8 kg i 25-30 kg – w ilości 500 kg,
4) Dwutlenek węgla medyczny do krioterapii w butlach po 5-8 kg – w ilości 6.000 kg,
5) Dzierżawa butli do dwutlenku węgla medycznego (5-8 i 25-30 kg) – w ilości 15 sztuk.
3. Wykonawca zapewni zgodność i jakość dostarczonego medycznego dwutlenku węgla i mieszanki 50% O2 / 50% N2O z obowiązującymi normami prawnymi dla wyrobów in-vivo oraz dostarczy do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu – świadectwa kontroli jakości.
4. Ponadto zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone gazy medyczne do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć.
5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw gazów medycznych przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Sekcję Techniczno – Eksploatacyjną Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy gazów medycznych odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 3 dni kalendarzowych (Uwaga – parametr oceniany w kryteriach wyboru oferty) licząc od dnia złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00, a w przypadkach awaryjnych do 24 godzin po zgłoszeniu.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24112200-4 - Tlenki azotu
4.5.5.) Wartość części: 98148,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnej dostawie:1) mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym (50% v/v + 50% v/v) wraz z dzierżawą butli i stojaków – wg zestawienia i wymogów szczegółowo określonych w punkcie 5.6 SWZ,
dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem zgodnie z potrzebami zamawiającego w okresie 36 miesięcy oraz zgodnie z zasadami i wymogami szczegółowo określonymi w przedmiotowej SWZ.
2. Dostawa gazów medycznych, o których mowa powyżej w punkcie 1.1) w szczególności obejmuje:
1) Mieszanka medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym (50% v/v + 50% v/v) w butlach 10-11 L po 2,80-3,23 m³ w butli – w ilości 200 m³,
2) Dzierżawa butli do mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym (50% v/v + 50% v/v) 10-11 L – w ilości 5 sztuk,
3) Dzierżawa stojaka/wózka na jedną butlę – w ilości 2 sztuk,
4) Dzierżawa zaworu dozującego z przewodem długości minimum 3 mb – w ilości 2 sztuk,
5) Jednorazowy zawór wydechowy (ustnik jednorazowy) do mieszanki medycznego podtlenku azotu z tlenem medycznym – w ilości 1.000 sztuk.
3. Wykonawca zapewni zgodność i jakość dostarczonego medycznego dwutlenku węgla i mieszanki 50% O2 / 50% N2O z obowiązującymi normami prawnymi dla wyrobów in-vivo oraz dostarczy do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu – świadectwa kontroli jakości.
4. Ponadto zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone gazy medyczne do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć.
5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw gazów medycznych przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Sekcję Techniczno – Eksploatacyjną Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy gazów medycznych odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 3 dni kalendarzowych (Uwaga – parametr oceniany w kryteriach wyboru oferty) licząc od dnia złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00, a w przypadkach awaryjnych do 24 godzin po zgłoszeniu.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24112200-4 - Tlenki azotu
4.5.5.) Wartość części: 77439,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784893,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784893,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 784893,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350138990
7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784893,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104707,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104707,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104707,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350138990
7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104707,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77757,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77757,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77757,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350138990
7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77757,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH - TLENEK AZOTU WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI I URZĄDZENIA DO PODAŻY GAZU
- DZP/7/25 DOSTAWA CIEKŁEGO TLENU MEDYCZNEGO W CYSTERNACH DO ZBIORNIKA BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W KOŚCIERZYNIE
- Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą kriogenicznych zbiorników ciekłego tlenu
- Zakup i dostawa gazów medycznych, laboratoryjnych i technicznych wraz z dzierżawą urządzeń.
- Dostawa gazów medycznych na okres 12 miesięcy
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.