eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaBudowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno - szatniowym i łącznikiem oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 157 w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno – szatniowym i łącznikiem oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 157 w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno – szatniowym i łącznikiem oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 157 w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feadc454-979f-4118-ab31-5f55ecb2ef62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5038319,32

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno – szatniowym i łącznikiem oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 157 w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka.
Zakres inwestycji realizowany będzie w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną, pozwolenie na budowę: Decyzja NR 917/2019 z 29 sierpnia 2019 r., przedmiary robót , STWiOR oraz SWZ.
Ogólna charakterystyka inwestycji:
Budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym i szatniowym realizowany będzie jako budowa nowego budynku wraz z łącznikiem służącym do komunikacji z budynkiem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka. Nowa sala gimnastyczna pełnić będzie funkcję zaplecza sportowego szkoły wraz z zapleczem sanitarnym, szatniowym. Pozostałe pomieszczenia pełnić będą funkcję dydaktyczną tj.: pokój nauczycielski, pomieszczenie logopedy i psychologa oraz pomieszczenie archiwum szkolnego.
W nowym obiekcie przewidziano:
- salę gimnastyczną o wymiarach areny sportowej 12,76mx21,00m
- zaplecze sali (tj. magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia szatniowe i sanitarne dla uczniów, pomieszczenie trenerów , komunikacja)
- szatnia ogólna na odzież wierzchnią dla potrzeb istniejącej szkoły
- pomieszczenie logopedy i pedagoga
- pokój nauczycielski
- pomieszczenie archiwalno- magazynowe
- klatkę schodową wraz z komunikacją
- WC dla nauczycieli
Nowy budynek podzielono na 3 segmenty (B,C,D). Segment B projektuje się jako dwukondygnacyjny gdzie na parterze znajdują się pomieszczenie pedagoga, logopedy, szatnia ogólna, sanitariat dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne oraz komunikację wraz z klatką schodową.
Na I piętrze znajduje się pokój nauczycielski z zapleczem sanitarnym, pomieszczenia archiwalno- magazynowe oraz komunikacja wraz z klatką schodową.
Segment C zaprojektowano jak parterowy i stanowić będzie zaplecze socjalno-szatniowe oraz komunikacyjne.
Segment D stanowi pomieszczenie sali gimnastycznej o wymiarach areny sportowej 12,76mx21,00m i wysokości minimalnej 6,44m.

W przedmiotowym budynku przewiduje się wykonanie następujących instalacji:
- elektryczną – oświetleniową i zasilającą
- wodno-kanalizacyjną i kolizje
- centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
- instalację odgromową
- instalację wentylacji mechanicznej
- przebudowa infrastruktury teletechnicznej - kolizje

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa zatwierdzona: Decyzja NR 917/2019 z 29 sierpnia 2019 r.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie.
Wymagania ogólne:
Wykonawca (wykonawcy) ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy w projekcie budowlanym i wykonawczym, dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję usługową (usługi edukacyjne), gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SWZ oraz wzorze umowy, które z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia, również za uszkodzenie uzbrojenia podziemnego.
Wykonawca przed wbudowaniem materiałów i urządzeń będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji Inwestora ww. materiałów i urządzeń odnośnie ich parametrów technicznych, właściwości i kolorystyki. Wbudowane materiały bez uzyskania akceptacji Zamawiającego Wykonawca usunie na swój koszt.

Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
- oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu robót na czas prowadzenia prac,
- organizację zaplecza,
- bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót,
- wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
- zapewnienie własnym staraniem i na koszt własny Wykonawcy – kierownictwa nad robotami (kierownik budowy i kierownicy robót).

Szczegółowy opis zawarty został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) postępowanie zostało unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W ww. postępowaniu wpłynęło 20 ofert. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.