Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00011601/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00053387/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00086412/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno – szatniowym i łącznikiem oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 157 w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno – szatniowym i łącznikiem oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 157 w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feadc454-979f-4118-ab31-5f55ecb2ef62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5038319,32
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno – szatniowym i łącznikiem oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 157 w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka.
Zakres inwestycji realizowany będzie w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną, pozwolenie na budowę: Decyzja NR 917/2019 z 29 sierpnia 2019 r., przedmiary robót , STWiOR oraz SWZ.
Ogólna charakterystyka inwestycji:
Budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym i szatniowym realizowany będzie jako budowa nowego budynku wraz z łącznikiem służącym do komunikacji z budynkiem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w miejscowości Nowa Wieś, gmina Warka. Nowa sala gimnastyczna pełnić będzie funkcję zaplecza sportowego szkoły wraz z zapleczem sanitarnym, szatniowym. Pozostałe pomieszczenia pełnić będą funkcję dydaktyczną tj.: pokój nauczycielski, pomieszczenie logopedy i psychologa oraz pomieszczenie archiwum szkolnego.
W nowym obiekcie przewidziano:
- salę gimnastyczną o wymiarach areny sportowej 12,76mx21,00m
- zaplecze sali (tj. magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia szatniowe i sanitarne dla uczniów, pomieszczenie trenerów , komunikacja)
- szatnia ogólna na odzież wierzchnią dla potrzeb istniejącej szkoły
- pomieszczenie logopedy i pedagoga
- pokój nauczycielski
- pomieszczenie archiwalno- magazynowe
- klatkę schodową wraz z komunikacją
- WC dla nauczycieli
Nowy budynek podzielono na 3 segmenty (B,C,D). Segment B projektuje się jako dwukondygnacyjny gdzie na parterze znajdują się pomieszczenie pedagoga, logopedy, szatnia ogólna, sanitariat dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne oraz komunikację wraz z klatką schodową.
Na I piętrze znajduje się pokój nauczycielski z zapleczem sanitarnym, pomieszczenia archiwalno- magazynowe oraz komunikacja wraz z klatką schodową.
Segment C zaprojektowano jak parterowy i stanowić będzie zaplecze socjalno-szatniowe oraz komunikacyjne.
Segment D stanowi pomieszczenie sali gimnastycznej o wymiarach areny sportowej 12,76mx21,00m i wysokości minimalnej 6,44m.
W przedmiotowym budynku przewiduje się wykonanie następujących instalacji:
- elektryczną – oświetleniową i zasilającą
- wodno-kanalizacyjną i kolizje
- centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
- instalację odgromową
- instalację wentylacji mechanicznej
- przebudowa infrastruktury teletechnicznej - kolizje
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa zatwierdzona: Decyzja NR 917/2019 z 29 sierpnia 2019 r.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie.
Wymagania ogólne:
Wykonawca (wykonawcy) ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy w projekcie budowlanym i wykonawczym, dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję usługową (usługi edukacyjne), gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SWZ oraz wzorze umowy, które z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia, również za uszkodzenie uzbrojenia podziemnego.
Wykonawca przed wbudowaniem materiałów i urządzeń będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji Inwestora ww. materiałów i urządzeń odnośnie ich parametrów technicznych, właściwości i kolorystyki. Wbudowane materiały bez uzyskania akceptacji Zamawiającego Wykonawca usunie na swój koszt.
Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
- oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu robót na czas prowadzenia prac,
- organizację zaplecza,
- bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót,
- wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
- zapewnienie własnym staraniem i na koszt własny Wykonawcy – kierownictwa nad robotami (kierownik budowy i kierownicy robót).
Szczegółowy opis zawarty został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) postępowanie zostało unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W ww. postępowaniu wpłynęło 20 ofert. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Dostawa kruszywa łamanego kamiennego (sortowanego) o frakcji 4÷31,5 mm wraz z rozmieszczeniem
- Budowa budynku żłobka trzyoddziałowego z kuchnią i z placem zabaw w ramach zadania: "Budowa żłobka w Warce"
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa drogi gminnej w Gorzewie dz. nr 196, nr 193/3
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
- Bud. i przebud. przyłączy wod-kan wraz z odtworzeniem nawierzchni wraz z budową rampy i utwardz.nawierzchni pod kontenery sanitarne na Targowisku Miejskim przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku.
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulicy Kraszewskiego i Kuklińskiego w Otwocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.