Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118809/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00321682/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi w budynku przy ulicy Lipowej 51 w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050510720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LIPOWA 51
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/regionalna-dyrekcja-lasow-panstwowych-w-bialymstoku/zamowienia-publiczne3
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/regionalna-dyrekcja-lasow-panstwowych-w-bialymstoku/postepowania-o-udzielenie-zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi w budynku przy ulicy Lipowej 51 w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a270799-b993-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064592/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi w budynku przy ulicy Lipowej 51
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118809/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447692,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja lokalu na sklep z artykułami spożywczymi zlokalizowanym na parterze budynku przy ulicy Lipowej 51 w Białymstoku wraz z wyposażeniem lokalu w meble i sprzęt technologiczny, na działce o numerze geodezyjnym 1574, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
Charakterystyka budynku oraz opis ogólny obiektu: Budynek jest zlokalizowany w Białymstoku przy ul. Lipowej 51. Jest to budynek biurowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, 3-kondygnacyjny, podpiwniczony z dachem płaskim w kształcie prostokąta z dobudowaną od południa salą konferencyjną. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, stropy DMS, ma kształt nieregularnego prostokąta o wymiarach 71,0m na 14,6m z dobudowaną od południa salą konferencyjną. Wysokość budynku wynosi około 16,50m licząc od średniego poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku. Wejście główne do budynku znajduje się od strony ul. Lipowej. Od strony północno-zachodniej znajduje się lokal będący przedmiotem zamówienia. Lokal posiada niezależne wejście od strony ulicy Lipowej. W piwnicy znajdują się głównie pomieszczenia magazynowe. Ingerencja w istniejącą konstrukcję, dotyczy jedynie wykonania bruzd, ewentualnie wykucia otworu w stropie pod syfon prysznicowy. Nie przewiduje się ingerencji w istniejące fundamenty. Budynek wyposażony jest we wszystkie media. Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy wykonać prace związane z demontażem urządzeń, elementów, instalacji itp. wskazanych w projekcie. Dodatkowo należy wykonać demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych.
Zakres zamówienia obejmuje:
• przebudowę istniejącego w ww. budynku lokalu o powierzchni użytkowej 76,63 m2 na potrzeby sklepu „Dobre Z Lasu”, w którym prowadzona będzie sprzedaż detaliczna artykułów spożywczych,
• remont istniejących schodów zewnętrznych z wymianą barierek i okładzin,
• montaż urządzenia podnośnika dla osób niepełnosprawnych,
• wyposażenie sklepu (dostawa i montaż) w elementy meblowe i sprzęt technologiczny zgodnie z dokumentacją projektową,
• montaż tablicy reklamowej na elewacji budynku.
Wszystkie roboty budowlane objęte zakresem zamówienia zostały szczegółowo opisane za pomocą dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, i zgodnie z którą, przedmiot zamówienia musi zostać wykonany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39170000-4 - Meble sklepowe
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548508,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550662,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550662,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE MICHAŁ LASOTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423209595
7.3.3) Ulica: STOŁECZNA 25 LOK. 56
7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK
7.3.5) Kod pocztowy: 15-879
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlane Michał Lasota
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlane Michał Lasota
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5560662,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej w ramach projektu Politechniczna Sieć VIA CARPATIA, numer umowy MEiN/2022/DPI/2577 z dnia 27.10.2022 r. - ZK-DZP.262.41.2025
- Postępowanie na organizację wyjazdów studyjnych krajowych
- Świadczenie specjalistycznej usługi logopedycznej w ramach stanowiska Logopeda
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestycji pn. Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychologicznej w ramach stanowiska Psychologa"
- Zaprojektowanie i wybudowanie stacji transformatorowej 2 - komorowej o mocy transformatora olejowego do 1 000 kVa, przyłączy i linii SN i nN na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova S.A.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
więcej: Meble sklepowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.