eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaDowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych SOSW w r. szk. 2021/2022 z terenu gm. Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych SOSW w r. szk. 2021/2022 z terenu gm. Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364172377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Swobodna 59

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2612245

1.5.8.) Numer faksu: 32 2612245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@dabrowa-gornicza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osw.dabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych SOSW w r. szk. 2021/2022 z terenu gm. Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3a95f85-d417-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020685/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO PLACÓWKI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKUNA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/2021/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 882362,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie A:
80 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 13 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun;
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 12 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 101118,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie B:
40 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 14 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 13 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65796,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie C:
22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 11 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun;

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 10 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie D:
34 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 12 uczniów niepełnosprawnych, w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 10 miejsc siedzących dla uczniów oraz 2 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 73587,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie E:
40 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 14 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 14 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65796,29 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie F:
22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 13 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 12 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie G:
22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie H:
30 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 6 uczniów niepełnosprawnych, w tym 3 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 3 miejsca siedzące dla uczniów oraz 3 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 70125,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I:
36 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 5 uczniów niepełnosprawnych, w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla ucznia oraz 4 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 77916,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie J:
22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) – 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun;

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie K:
42 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun;

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69086,11 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie L:
30 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 12 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 70125,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Ł:

24 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.

Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 60255,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "MIRKO" Mirosław Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83626,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2)wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu."

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE ŁUKASZ ŁACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292229728

7.3.3) Ulica: Laski 138

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68666,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty."

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty."

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "MIRKO" Mirosław Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69171,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "MIRKO" Mirosław Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050

7.3.3) Ulica: Przemyslowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78562,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSOLA MARIUSZ SKOWYRSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252196738

7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 9/82

7.3.4) Miejscowość: BYTOM

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58665,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE ŁUKASZ ŁACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292229728

7.3.3) Ulica: Laski 138

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67858,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE ŁUKASZ ŁACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292229728

7.3.3) Ulica: Laski 138

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72705,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSOLA MARIUSZ SKOWYRSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252196738

7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 9/82

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63998,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-02 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.