Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00094145/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00111150/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych SOSW w r. szk. 2021/2022 z terenu gm. Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364172377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Swobodna 59
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2612245
1.5.8.) Numer faksu: 32 2612245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@dabrowa-gornicza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osw.dabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych SOSW w r. szk. 2021/2022 z terenu gm. Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3a95f85-d417-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020685/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO PLACÓWKI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKUNA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/2021/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 882362,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie A:80 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 13 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun;
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 12 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 101118,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie B:40 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 14 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 13 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65796,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie C:22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 11 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun;
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 10 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie D:34 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 12 uczniów niepełnosprawnych, w tym 2 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 10 miejsc siedzących dla uczniów oraz 2 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 73587,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie E:40 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 14 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 14 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65796,29 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie F:22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 13 uczniów niepełnosprawnych, w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 12 miejsc siedzących dla uczniów oraz 1 miejsce dla ucznia na wózku inwalidzkim,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie G:22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie H:30 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 6 uczniów niepełnosprawnych, w tym 3 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 3 miejsca siedzące dla uczniów oraz 3 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 70125,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I:36 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 5 uczniów niepełnosprawnych, w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich,
- atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich,
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla ucznia oraz 4 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77916,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie J:22 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) – 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun;
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57138,89 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie K:42 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun;
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69086,11 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie L:30 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 12 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 70125,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Ł:24 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 16 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekun.
Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w:
- atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów,
- minimum 16 miejsc siedzących dla uczniów,
- minimum 1 miejsce siedzące dla opiekuna,
- aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60255,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "MIRKO" Mirosław Gajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83626,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2)wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu."
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE ŁUKASZ ŁACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292229728
7.3.3) Ulica: Laski 138
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68666,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty."
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty."
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "MIRKO" Mirosław Gajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69171,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-24Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "MIRKO" Mirosław Gajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050
7.3.3) Ulica: Przemyslowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78562,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSOLA MARIUSZ SKOWYRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252196738
7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 9/82
7.3.4) Miejscowość: BYTOM
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58665,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-24Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE ŁUKASZ ŁACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292229728
7.3.3) Ulica: Laski 138
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67858,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE ŁUKASZ ŁACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292229728
7.3.3) Ulica: Laski 138
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72705,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSOLA MARIUSZ SKOWYRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252196738
7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 9/82
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63998,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.