Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00336944/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00007563/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-06
- 2022/BZP 00013107/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-392051dd-68c8-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336944/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/ZP-PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie I1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów.
2. Oferowane materiały opatrunkowe nie mogą działać drażniąco, uczulająco, reagować z substancjami stosowanymi miejscowo w leczeniu ran.
3. Oferowane materiały opatrunkowe muszą zastąpić funkcje pełnione przez skórę do czasu zagojenia się rany, tj.:
- ochronę rany przed działaniem czynników zewnętrznych (mechanicznych, chemicznych i in.),
- zapewnienie czystości rany,
- zapewnienie odpowiedniego dla procesów gojenia środowiska wewnątrz rany
- wchłanianie krwi i wysięku,
- zmniejszenie obrzęku i bolesności rany,
- ograniczenie powierzchni martwicy,
- minimalizację blizn,
- unieruchomienie uszkodzonych tkanek
- zapewniać prawidłową temperaturę, wilgotność i wymianę gazową w obrębie rany
- zapewnić odpowiednie pH rany
- być nieprzepuszczalny dla bakterii
- usuwać nadmiar wysięku i toksycznych cząstek
- nie hamować rozwoju ziarniny
- być nietoksyczny
- być hipoalergiczny
- nie przywierać do rany
- nie uszkadzać nowopowstałych tkanek podczas wymiany
4. Wymagania szczególne dotyczące pieluchomajtek:
I. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych:
a) Podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, folia nieszeleszcząca i nieprzepuszczalna dla wilgoci, boczne falbanki hydrofobowe,anatomiczny kształt, ściągacze foliowe i gumki w części pachwinowej, trójwarstwowe przylepce, włóknina przepuszczająca wilgoć do środka wkładu chłonnego a trzymająca ją z dala od ciała pacjenta, indykator wilgoci, falbanki wewnętrzne skierowane do zewnątrz.
b) Wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych).
c) Znak CE.
d) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
e) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
f) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
g) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: L - 2000g
h) Chłonność całkowita badana wg normy ISO
i) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
5. II. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dzieci:
a) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub PZH.
b) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
c) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
d) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
e) Pieluchomajtki na Noworodków muszą posiadać wycięcie na pępek.
f) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: 2-5kg - 300g
g) Chłonność całkowita badana wg normy ISO.
h) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
(Chłonność całkowita badana wg normy ISO 11948-1).
6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, na jedno, kilka lub wszystkie części.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141112-8 - Plastry
33141115-9 - Wata medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 367665,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie II1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów.
2. Oferowane materiały opatrunkowe nie mogą działać drażniąco, uczulająco, reagować z substancjami stosowanymi miejscowo w leczeniu ran.
3. Oferowane materiały opatrunkowe muszą zastąpić funkcje pełnione przez skórę do czasu zagojenia się rany, tj.:
- ochronę rany przed działaniem czynników zewnętrznych (mechanicznych, chemicznych i in.),
- zapewnienie czystości rany,
- zapewnienie odpowiedniego dla procesów gojenia środowiska wewnątrz rany
- wchłanianie krwi i wysięku,
- zmniejszenie obrzęku i bolesności rany,
- ograniczenie powierzchni martwicy,
- minimalizację blizn,
- unieruchomienie uszkodzonych tkanek
- zapewniać prawidłową temperaturę, wilgotność i wymianę gazową w obrębie rany
- zapewnić odpowiednie pH rany
- być nieprzepuszczalny dla bakterii
- usuwać nadmiar wysięku i toksycznych cząstek
- nie hamować rozwoju ziarniny
- być nietoksyczny
- być hipoalergiczny
- nie przywierać do rany
- nie uszkadzać nowopowstałych tkanek podczas wymiany
4. Wymagania szczególne dotyczące pieluchomajtek:
I. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych:
a) Podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, folia nieszeleszcząca i nieprzepuszczalna dla wilgoci, boczne falbanki hydrofobowe,anatomiczny kształt, ściągacze foliowe i gumki w części pachwinowej, trójwarstwowe przylepce, włóknina przepuszczająca wilgoć do środka wkładu chłonnego a trzymająca ją z dala od ciała pacjenta, indykator wilgoci, falbanki wewnętrzne skierowane do zewnątrz.
b) Wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych).
c) Znak CE.
d) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
e) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
f) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
g) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: L - 2000g
h) Chłonność całkowita badana wg normy ISO
i) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
5. II. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dzieci:
a) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub PZH.
b) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
c) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
d) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
e) Pieluchomajtki na Noworodków muszą posiadać wycięcie na pępek.
f) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: 2-5kg - 300g
g) Chłonność całkowita badana wg normy ISO.
h) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
(Chłonność całkowita badana wg normy ISO 11948-1).
6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, na jedno, kilka lub wszystkie części.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141112-8 - Plastry
33141115-9 - Wata medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 157178,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie III1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów.
2. Oferowane materiały opatrunkowe nie mogą działać drażniąco, uczulająco, reagować z substancjami stosowanymi miejscowo w leczeniu ran.
3. Oferowane materiały opatrunkowe muszą zastąpić funkcje pełnione przez skórę do czasu zagojenia się rany, tj.:
- ochronę rany przed działaniem czynników zewnętrznych (mechanicznych, chemicznych i in.),
- zapewnienie czystości rany,
- zapewnienie odpowiedniego dla procesów gojenia środowiska wewnątrz rany
- wchłanianie krwi i wysięku,
- zmniejszenie obrzęku i bolesności rany,
- ograniczenie powierzchni martwicy,
- minimalizację blizn,
- unieruchomienie uszkodzonych tkanek
- zapewniać prawidłową temperaturę, wilgotność i wymianę gazową w obrębie rany
- zapewnić odpowiednie pH rany
- być nieprzepuszczalny dla bakterii
- usuwać nadmiar wysięku i toksycznych cząstek
- nie hamować rozwoju ziarniny
- być nietoksyczny
- być hipoalergiczny
- nie przywierać do rany
- nie uszkadzać nowopowstałych tkanek podczas wymiany
4. Wymagania szczególne dotyczące pieluchomajtek:
I. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych:
a) Podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, folia nieszeleszcząca i nieprzepuszczalna dla wilgoci, boczne falbanki hydrofobowe,anatomiczny kształt, ściągacze foliowe i gumki w części pachwinowej, trójwarstwowe przylepce, włóknina przepuszczająca wilgoć do środka wkładu chłonnego a trzymająca ją z dala od ciała pacjenta, indykator wilgoci, falbanki wewnętrzne skierowane do zewnątrz.
b) Wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych).
c) Znak CE.
d) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
e) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
f) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
g) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: L - 2000g
h) Chłonność całkowita badana wg normy ISO
i) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
5. II. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dzieci:
a) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub PZH.
b) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
c) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
d) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
e) Pieluchomajtki na Noworodków muszą posiadać wycięcie na pępek.
f) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: 2-5kg - 300g
g) Chłonność całkowita badana wg normy ISO.
h) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
(Chłonność całkowita badana wg normy ISO 11948-1).
6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, na jedno, kilka lub wszystkie części.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141112-8 - Plastry
33141115-9 - Wata medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 7920,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie IV1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów.
2. Oferowane materiały opatrunkowe nie mogą działać drażniąco, uczulająco, reagować z substancjami stosowanymi miejscowo w leczeniu ran.
3. Oferowane materiały opatrunkowe muszą zastąpić funkcje pełnione przez skórę do czasu zagojenia się rany, tj.:
- ochronę rany przed działaniem czynników zewnętrznych (mechanicznych, chemicznych i in.),
- zapewnienie czystości rany,
- zapewnienie odpowiedniego dla procesów gojenia środowiska wewnątrz rany
- wchłanianie krwi i wysięku,
- zmniejszenie obrzęku i bolesności rany,
- ograniczenie powierzchni martwicy,
- minimalizację blizn,
- unieruchomienie uszkodzonych tkanek
- zapewniać prawidłową temperaturę, wilgotność i wymianę gazową w obrębie rany
- zapewnić odpowiednie pH rany
- być nieprzepuszczalny dla bakterii
- usuwać nadmiar wysięku i toksycznych cząstek
- nie hamować rozwoju ziarniny
- być nietoksyczny
- być hipoalergiczny
- nie przywierać do rany
- nie uszkadzać nowopowstałych tkanek podczas wymiany
4. Wymagania szczególne dotyczące pieluchomajtek:
I. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych:
a) Podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, folia nieszeleszcząca i nieprzepuszczalna dla wilgoci, boczne falbanki hydrofobowe,anatomiczny kształt, ściągacze foliowe i gumki w części pachwinowej, trójwarstwowe przylepce, włóknina przepuszczająca wilgoć do środka wkładu chłonnego a trzymająca ją z dala od ciała pacjenta, indykator wilgoci, falbanki wewnętrzne skierowane do zewnątrz.
b) Wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych).
c) Znak CE.
d) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
e) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
f) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
g) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: L - 2000g
h) Chłonność całkowita badana wg normy ISO
i) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
5. II. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dzieci:
a) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub PZH.
b) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
c) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
d) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
e) Pieluchomajtki na Noworodków muszą posiadać wycięcie na pępek.
f) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: 2-5kg - 300g
g) Chłonność całkowita badana wg normy ISO.
h) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
(Chłonność całkowita badana wg normy ISO 11948-1).
6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, na jedno, kilka lub wszystkie części.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141112-8 - Plastry
33141115-9 - Wata medyczna
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 2383,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie V1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów.
2. Oferowane materiały opatrunkowe nie mogą działać drażniąco, uczulająco, reagować z substancjami stosowanymi miejscowo w leczeniu ran.
3. Oferowane materiały opatrunkowe muszą zastąpić funkcje pełnione przez skórę do czasu zagojenia się rany, tj.:
- ochronę rany przed działaniem czynników zewnętrznych (mechanicznych, chemicznych i in.),
- zapewnienie czystości rany,
- zapewnienie odpowiedniego dla procesów gojenia środowiska wewnątrz rany
- wchłanianie krwi i wysięku,
- zmniejszenie obrzęku i bolesności rany,
- ograniczenie powierzchni martwicy,
- minimalizację blizn,
- unieruchomienie uszkodzonych tkanek
- zapewniać prawidłową temperaturę, wilgotność i wymianę gazową w obrębie rany
- zapewnić odpowiednie pH rany
- być nieprzepuszczalny dla bakterii
- usuwać nadmiar wysięku i toksycznych cząstek
- nie hamować rozwoju ziarniny
- być nietoksyczny
- być hipoalergiczny
- nie przywierać do rany
- nie uszkadzać nowopowstałych tkanek podczas wymiany
4. Wymagania szczególne dotyczące pieluchomajtek:
I. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych:
a) Podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, folia nieszeleszcząca i nieprzepuszczalna dla wilgoci, boczne falbanki hydrofobowe,anatomiczny kształt, ściągacze foliowe i gumki w części pachwinowej, trójwarstwowe przylepce, włóknina przepuszczająca wilgoć do środka wkładu chłonnego a trzymająca ją z dala od ciała pacjenta, indykator wilgoci, falbanki wewnętrzne skierowane do zewnątrz.
b) Wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych).
c) Znak CE.
d) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
e) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
f) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
g) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: L - 2000g
h) Chłonność całkowita badana wg normy ISO
i) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
5. II. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dzieci:
a) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub PZH.
b) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego).
c) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości.
d) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie.
e) Pieluchomajtki na Noworodków muszą posiadać wycięcie na pępek.
f) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: 2-5kg - 300g
g) Chłonność całkowita badana wg normy ISO.
h) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta.
(Chłonność całkowita badana wg normy ISO 11948-1).
6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, na jedno, kilka lub wszystkie części.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.5.5.) Wartość części: 27187,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389217,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389217,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389217,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materialów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870514656
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389217,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16501,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16501,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16501,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann&Rauscher Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145818685
7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16501,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7174,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7174,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7174,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann&Rauscher Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145818685
7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7174,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2287,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2287,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2287,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann&Rauscher Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145818685
7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2287,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25751,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31557,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25751,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25751,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o. o. w Sulechowie w roku 2025
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego "SuPeKom" Sp. z o. o. w Sulechowie w roku 2025
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.