eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £owiczDostawa wyposa¿enia si³owni w ZSP nr 1 w £owiczu oraz ZSP nr 2 CKZ w £owiczu



Og³oszenie z dnia 2022-05-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia si³owni w ZSP nr 1 w £owiczu oraz ZSP nr 2 CKZ w £owiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT £OWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Stanis³awskiego 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £owicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 811 53 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.lowicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia si³owni w ZSP nr 1 w £owiczu oraz ZSP nr 2 CKZ w £owiczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64270e3f-d5c4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00162601

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00068139/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa wyposa¿enia si³owni w ZSP nr 1 w £owiczu oraz ZSP nr 2 CKZ w £owiczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z baz± sportow± i wyposa¿eniem w placówkach o¶wiatowych Powiatu £owickiego. ” Wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020, O¶ Priorytetowa VII Infrastruktura dla us³ug spo³ecznych, Dzia³anie VII.4 Edukacja, Poddzia³anie VII.4.3 Edukacja ogólna

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (Adres skrytki ePUAP Zamawiaj±cego (Starostwo Powiatowe w £owiczu)): /2u86g2tsmx/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej: przetargi@powiatlowicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (Adres skrytki ePUAP Zamawiaj±cego (Starostwo Powiatowe w £owiczu)): /2u86g2tsmx/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej: przetargi@powiatlowicki.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9cb87a4e-b448-4a40-a599-78d1bfd8040c oraz ID postêpowania w miniPortalu: 9cb87a4e-b448-4a40-a599-78d1bfd8040c
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@powiatlowicki.pl
9. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@powiatlowicki.pl
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) Magdalena ¯urawska,
2) Rafa³ Paw³owski.
e-mail: przetargi@powiatlowicki.pl telefon: 46 811 53 65.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 133774,71 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 88677,96 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia si³owni w ZSP nr 1 w £owiczu oraz ZSP nr 2 CKZ w £owiczu
1.1. Zakres zamówienia:

ZSP nr 1 w £owiczu
1.1.1. Zestaw hantli gumowanych.
1 komplet.
1.1.2. Maszyna 2w1 na miêsieñ dwug³owy i czterog³owy uda.
1 sztuka.
1.1.3. Rower spinningowy.
1 sztuka.
1.1.4. Rower treningowy.
1 sztuka.
1.1.5. Orbitrek elektromagnetyczny
1 sztuka.

ZSP nr 2 CKZ w £owiczu
1.1.6. Zestaw hantli.
1 komplet.
1.1.7. Zestaw gryfów olimpijskich.
1 komplet.
1.1.8. Multistacja sze¶ciostanowiskowa treningowa.
1 sztuka.
1.1.9. Brama wielofunkcyjna treningowa.
1 sztuka.
1.1.10. £awka Scotta ( modlitewnik) - profesjonalny.
1 sztuka.
1.1.11. £awka dwustronnie regulowana.
1 sztuka.
1.1.12. Ergometr magnetyczny, wios³a treningowe do æwiczeñ cardio.
1 sztuka.
1.1.13. Maszyna ze stosem dwufunkcyjna.
1 sztuka.
1.1.14. Obci±¿enia olimpijskie
1 komplet.

1.2. Miejsca realizacji dostawy:
1.2.1. Zespó³ Szkó³ Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kszta³cenia Zawodowego im. Tadeusza Ko¶ciuszki w £owiczu
ul. Blich 10
99-400 £owicz,
1.2.2. Zespó³ Szkó³ Ponadpodstawowych nr 1 im. 10 Pu³ku Piechoty w £owiczu,
ul. Podrzeczna 3
99-400 £owicz.

2. Zamawiaj±cy udziela zamówienia na wyposa¿enie sportowe w ramach projektu pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z baz± sportow± i wyposa¿eniem w placówkach o¶wiatowych Powiatu £owickiego” w czê¶ciach. Jedn± z nich stanowi zamówienie obejmuj±ce przedmiot niniejszego postêpowania. Ze wzglêdu na powy¿sze Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie przewidzia³ sk³adania ofert czê¶ciowych. Dalszy podzia³ zamówienia na czê¶ci nie zwiêkszy³by konkurencyjno¶ci w sektorze ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw - zakres zamówienia jest zakresem typowym, umo¿liwiaj±cym z³o¿enie oferty Wykonawcom z grupy ma³ych lub ¶rednich przedsiêbiorstw. W postêpowaniu dopuszcza siê równie¿ udzia³ podwykonawców przy realizacji zamówienia.

3. Projekt pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z baz± sportow± i wyposa¿eniem w placówkach o¶wiatowych Powiatu £owickiego” w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzyma³ wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020, O¶ Priorytetowa VII Infrastruktura dla us³ug spo³ecznych, Dzia³anie VII.4 Edukacja, Poddzia³anie VII.4.3 Edukacja ogólna.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowaæ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:

1) Kryterium A: cena
Waga kryterium 60%
Punkty w Kryterium A bêd± obliczane wg wzoru:

Cena najni¿sza
------------------------------------------- x 100 x waga = suma punktów
Cena oferty badanej

2) Kryterium B okres gwarancji
Waga kryterium 40%
Kryterium B bêdzie obliczane wg wzoru:

Ilo¶æ uzyskanych punktów oferty badanej
w kryterium okres gwarancji
--------------------------------------------------------- x 100 x waga = suma punktów
Najwy¿sza liczba uzyskanych punktów
w kryterium okres gwarancji spo¶ród
z ofert nieodrzuconych


Zamawiaj±cy przyjmie do oceny okres gwarancji w pe³nych miesi±cach. W przypadku okre¶lenia przez Wykonawcê okresu gwarancji u³amkiem, zamawiaj±cy zaokr±gli podan± warto¶æ w dó³ do najbli¿szej liczby ca³kowitej i otrzyman± warto¶æ podda ocenie.
Ilo¶æ punktów, która zostanie przyznana, okre¶lona jest dla ka¿dego urz±dzenia w Za³±czniku nr 2 do SWZ - Formularz oferty z opisem przedmiotu zamówienia.

3. £±czna punktacja Wykonawcy bêdzie obejmowaæ sumê punktów uzyskanych za kryteria A i B.

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najwiêksza liczba uzyskanych punktów.

5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

6. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy skorzysta z mo¿liwo¶ci negocjacji i Wykonawca na zaproszenie do z³o¿enia oferty dodatkowej, z³o¿y tak± ofertê zawieraj±c± now±, ni¿sz± cenê i/lub d³u¿szy okres gwarancji, ocenie podlegaæ bêdzie oferta Wykonawcy z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu z uwzglêdnieniem zmiany ceny i/lub okresu gwarancji wynikaj±cej z oferty dodatkowej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej 2 dostawy artyku³ów sportowych i/lub sprzêtu sportowego, ka¿da w ramach odrêbnego kontraktu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na potencja³ innych podmiotów warunek udzia³u w postêpowaniu zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej 2 dostawy artyku³ów sportowych i/lub sprzêtu sportowego, ka¿da w ramach odrêbnego kontraktu.
2.1. Zasady polegania na zasobach innych podmiotów (podmiotów trzecich) w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
b) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
c) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w lit. b, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
d) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
e) Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
2. Dokumenty wskazane w ust. 1 sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W terminie sk³adania ofert nale¿y z³o¿yæ:
1.1. ofertê,
1.2. pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile oferta zostanie z³o¿ona przez pe³nomocnika,
1.3. pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawcy sk³adaj± ofertê wspólnie,
1.4. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach innych podmiotów,
1.5. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa pkt 1.5, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa pkt 1.5., tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w
jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Wykonawca (je¶li dotyczy) przedstawia odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie o reprezentowania Wykonawcy.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 4, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa powy¿ej, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.
7. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez upe³nomocnionego.
8. Zapisy ust. 4 -7 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w formularzu ofertowym nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta sk³adana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wymieniæ dane wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie oraz wskazaæ Pe³nomocnika do ich reprezentowania wraz z za³±czeniem pe³nomocnictwa.
3. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej 2 dostawy artyku³ów sportowych i/lub sprzêtu sportowego, ka¿da w ramach odrêbnego kontraktu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie mog± równie¿ w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu realizacji Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one jego dotrzymanie, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu realizacji Umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy lub U¿ytkownik,
2) wyst±pienia si³y wy¿szej (zdefiniowanej w dokumentach zamówienia) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
3) w przypadku stanu zagro¿enia epidemicznego, stanu epidemii albo w razie niebezpieczeñstwa szerzenia siê zaka¿enia lub choroby zaka¼nej, które mo¿e stanowiæ zagro¿enie dla zdrowia publicznego, w szczególno¶ci wyst±pienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zaka¼nej, o których mowa w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi, zwanych dalej Okoliczno¶ciami, je¿eli Okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj± wykonywanie zamówienia i s± niezale¿ne od Stron, w szczególno¶ci, je¿eli:
- Pracownicy nie bêd± mogli ¶wiadczyæ pracy w zwi±zku z Okoliczno¶ciami a decyzja ta bêdzie podjêta przez w³a¶ciwy organ, a nie przez Wykonawcê,
- Niemo¿liwym bêdzie nabycie lub zamówienie przez Wykonawcê sprzêtu, przy czym Wykonawca powo³uj±c siê na tê okoliczno¶æ przedstawi pisemn± informacjê od co najmniej trzech podmiotów zajmuj±cych siê sprzeda¿± sprzêtu, z której wynikaæ bêdzie: odmowa przyjêcia zamówienia na sprzêt lub okres o jaki zostanie przesuniêta realizacja zamówienia na sprzêt ze wzglêdu na Okoliczno¶ci, z wyszczególnieniem sprzêtu, który Wykonawca chcia³
zamówiæ w zwi±zku z realizacj± Umowy.
2. Strony maj± prawo do zmiany rodzaju rozwi±zañ technicznych lub parametrów zaoferowanych w ofercie, je¿eli bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SWZ, a cena nie ulegnie zmianie,:
1) w przypadku, gdy parametry techniczne przedmiotu zamówienia bêd± korzystniejsze dla U¿ytkownika ni¿ zaoferowane w ofercie,
2) w przypadku pojawienia siê na rynku sprzêtu lub rozwi±zañ nowszej generacji umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci, lub podniesienie walorów u¿ytkowych,
3) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
4) w przypadku w przypadku wyst±pienia stanu zagro¿enia epidemicznego, stanu epidemii albo w razie niebezpieczeñstwa szerzenia siê zaka¿enia lub choroby zaka¼nej, które mo¿e stanowiæ zagro¿enie dla zdrowia publicznego, w szczególno¶ci wyst±pienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zaka¼nej, o których mowa w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi, je¿eli Okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj± wykonywanie zamówienia i s± niezale¿ne od Stron.
3. Strony maj± prawo do zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i us³ug. Zmiana wynagrodzenia brutto mo¿e dotyczyæ faktur wystawionych od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych te przepisy. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu, odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, pod warunkiem, ¿e ceny netto dostaw objêtych fakturowaniem nie ulegn± zmianie.
4. Je¿eli Strona uwa¿a siê za uprawnion± do ¿±dania zmiany Umowy na podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowi±zana jest do przekazania drugiej Stronie wniosku dotycz±cego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
5. Strona zobowi±zana jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4, wszelkich dokumentów oraz informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy.
6. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, Strona powiadomi drug± Stronê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-26 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-24

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Postanowienia niniejszego og³oszenia o zamówieniu dotycz± równie¿ Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.