Og³oszenie z dnia 2022-05-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00135774/01 - Og³oszenie z dnia 2022-04-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów biurowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WY¯SZA SZKO£A POLICJI W SZCZYTNIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510338744
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Pi³sudskiego 111
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wspol.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wspol.edu.pl/zamowienia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów biurowych.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f7ff61d-c555-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00162628
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00088073/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Ró¿ne materia³y biurowe i sprzêt biurowy, papier ksero
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00135774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/DZiT/22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 58460,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa materia³ów biurowych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki
22851000-0 - Skoroszyty
24910000-6 - Kleje
30191140-7 - Akcesoria do identyfikacji osób
30192000-1 - Wyroby biurowe
30195921-4 - ¦cieracze do tablic magnetycznych
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
30199310-6 - Wyt³aczany lub perforowany papier do drukowania
30199500-5 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby
39241130-3 - No¿e specjalistyczne
39241200-5 - No¿yczki
39292500-0 - Linijki
44424200-0 - Ta¶ma przylepna
44617100-9 - Pud³a kartonowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 48942,52 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa niszczarek4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18905,10 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 48942,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 48942,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48942,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hapis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519548532
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczytno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 67847,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18905,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18905,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18905,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hapis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519548532
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczytno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18905,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zwiêkszenie poziomu cyberbezpieczeñstwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Budowa drogi le¶nej w le¶nictwie Kulka o d³ugo¶ci 1,269 km
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH I GOSPODARCZYCH DLA ZESPO£U OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZYTNIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Olszyny
- Przebudowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Wa³y
wiêcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów O¶wiaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materia³ów chemicznych i biurowych dla Gminy My¶lenice i jej jednostek
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddzia³u Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Poznaniu oraz podleg³ych Placówek Terenowych
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materia³ów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Dostawa materia³ów biurowych i druków
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.