Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062469/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00087494/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 101235F – ul. Jana Pawła II i drogi gminnej nr 101214F – Ul. Kościuszki w Jasieniu wraz z infrastrukturą – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. XX-lecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Jasień
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jasien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jasien1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 101235F – ul. Jana Pawła II i drogi gminnej nr 101214F – Ul. Kościuszki w Jasieniu wraz z infrastrukturą – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc3d6a62-9ca4-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018469/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 101235F – UL. JANA PAWŁA II I DROGI GMINNEJ NR 101214F - UL. KOŚCIUSZKI W JASIENIU WRRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiOŚ.2710.1.2023.MŁas
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 101235F – ul. Jana Pawła II i drogi gminnej nr 101214 F – ul. Kościuszki w Jasieniu wraz z infrastrukturą – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę ulic Jana Pawła II nr 101235F i Kościuszki nr 101214F w Jasieniu wraz z uzyskaniem wszystkim zezwoleń budowlanych i branżowych w szczególności dotyczących:
- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (dla obu etapów budowy),
- przebudowy i budowy oświetlenia ulicznego,
- skablowanie ulicy Jana Pawła II ,
- budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej
oraz wykonanie robót budowlanych dotyczących I etapu - przebudowy ul. Jana Pawła II (od skrzyżowania z ul. Piątkowskiego do ul. Bocznej).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dokumentacja, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71351910-5 - Usługi geologiczne
71351914-3 - Usługi archeologiczne
71352000-0 - Usługi badania podłoża
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4613142,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6612480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4613142,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „Steinbudex- J.M.” Jerzy Majorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840006842
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne - PHU Elektro-Max, 57-200 Ząbkowice Sląskie, ul. 1 Maja 8;
Roboty projektowe - PAVO Projekt Sp. z o.o., ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY MAJOREK P.P.U.H "Steinbudex-J.M."
jakie przetargi wygrała firma
JERZY MAJOREK P.P.U.H "Steinbudex-J.M."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4613142,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.