Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00109845/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup opału z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 338605000
1.5.8.) Numer faksu: +48 338605083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38508946-b432-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup opału z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38508946-b432-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą opału - węgla typu Eko-groszek w roku 2023, do kotłowni Zespołu Szkół Budowlano - Drzewnych im. Armii Krajowej przy ul. Szkolnej 2 w Żywcu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) węgiel typu Eko-Groszek- niekonfekcjonowany,
b) granulacja 5 - 25 mm,
c) wilgotność do 9%,
d) wartość opałowa min. 24 MJ/kg,
e) zawartość popiołu do 10 %,
f) ilość 100 ton.
3. Podana ilość opału (100 ton) stanowi maksymalne zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości kupionego opału. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zmniejszenia przez Zamawiającego ilości kupionego opału.
4. Dostawa opału będzie odbywać się w następujący sposób:- pierwsza dostawa 25 ton opału w I kw., pozostała ilość tj. 75 ton w maksymalnie trzech częściach, wg zgłoszonego zapotrzebowania, z wyprzedzeniem 14 dni.
5. Zamówienia częściowe będą składane przez Zamawiającego telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail.
6. Wykonawca zapewni na własny koszt transport opału. Z uwagi na ograniczone pole manewru, istniejącą zabudowę oraz płytko zabudowaną kanalizację na drodze wjazdu, nie ma możliwości wjazdu na skład opału samochodem o ciężarze całkowitym powyżej 15 ton.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zespołu Szkół Budowlano - Drzewnych im. Armii Krajowej przy ul. Szkolnej 2 w Żywcu,
8. Opał winien być dostarczany do kotłowni w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 7.00 - 15.00
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości kupowanego opału, nie więcej niż o 20%, w przypadku, kiedy z uwagi na korzystne warunki atmosferyczne nie będzie wymagany zakup całości tj. 100 ton opału.
10. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przy każdorazowej dostawie opału atest, który umożliwi Zamawiającemu weryfikację wymaganych parametrów.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolnego przeważenia dostawy oraz sprawdzenia czy dostarczony opał odpowiada wymogom określonym w przedmiocie zamówienia.
12. Rozliczenie każdorazowej dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonego opału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERVEX sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271844446
7.3.3) Ulica: ul. Centralna 15
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-346
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.