Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121338/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zbiorowego żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego
im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. PROF. ROMANA DREWSA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chodziez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chodziez.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-268fd53a-bb88-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zbiorowego żywienia pacjentów Szpitala Powiatowegoim. prof. Romana Drewsa w Chodzieży
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268fd53a-bb88-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług zbiorowego żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego im. Prof. Romana Drewsa w Chodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.DD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków całodobowych zwykłych i dietetycznych dla pacjentów Szpitala dostosowanych do jednostek chorobowych przez wszystkie dni tygodnia w okresie wykonywania umowy.
Rodzaje diet występujących na oddziałach: normalna, lekka, cukrzycowa, cukrzycowa x5, wątrobowa, żołądkowa, nerkowa, trzustkowa, kleik, bezmleczna, płynna, wysokobiałkowa, miksowana, roczna, butelkowa lub inne na żądanie Zamawiającego.
Na jeden posiłek (osobodzień) odpowiedni dla danej diety pacjenta składa się :
śniadanie,
drugie śniadanie (tylko dla diety cukrzycowej),
obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie, napój – kompot z owoców lub napój z soku owocowego),
podwieczorek (tylko dla diety cukrzycowej i dziecięcej),
kolacja.
Poprzez osobodzień – należy rozumieć pełne całodobowe wyżywienie pacjenta.
W ramach jednego osobodnia jeden raz w dekadzie należy podać 3-krotnie podwieczorek z uwzględnieniem owoców sezonowych.
Pory wydawania posiłków: śniadania – 8.00, obiad – 13.30, kolacje – 18.00.
Wykonawca będzie dostarczał bezpośrednio na oddziały Szpitala posiłki gorące, gotowe do podania. Nadzór nad wydawanymi posiłkami prowadzić będzie Pielęgniarka Epidemiologiczna Szpitala.
Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania posiłków zgodnie z jadłospisem sporządzonym przez firmę, ocenianym i zatwierdzonym przez Pielęgniarkę Epidemiologiczną Szpitala. Każde odstępstwo od zatwierdzonego jadłospisu będzie wymagało niezwłocznego zawiadomienia i uzyskania pisemnej (za pośrednictwem poczty elektronicznej ) zgody od Pielęgniarki Epidemiologicznej Szpitala. Dwukrotny brak zgody może być podstawą do odstąpienia od umowy.
Ustalanie ilości osobodni na dany dzień będzie dokonywane do godz. 7.15 dnia bieżącego.
Uzupełnianie osobodni o przyjęcia do szpitala będzie dokonywane do godz. 11.15 tego dnia.
Przyrządzanie posiłków zgodnie z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarnych oraz zgodnie z normami zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności dla Chorych w szpitalach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Micek&Micek s.c. Halina Micek, Henryk Micek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642042713
7.3.3) Ulica: Czechowskiego 6a
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICEK & MICEK S.C. HALINA MICEK, HENRYK MICEK
jakie przetargi wygrała firma
MICEK & MICEK S.C. HALINA MICEK, HENRYK MICEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Zakup sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży"
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Przetarg na dostawę leków
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chodzież. Zakup oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego do zabezpieczenia awaryjnego w energię elektryczną budynku Urzędu Gminy w Chodzieży.
- Budowa drogi - Rataje (dz. 512 ul. Orzechowa), gm. Chodzież
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.