Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00321790/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
- 2022/BZP 00009980/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
- 2022/BZP 00021955/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00027864/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
- 2022/BZP 00036467/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00038633/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Uruchomienie oraz obsługa programu Sosnowiecka Karta Miejska”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uruchomienie oraz obsługa programu Sosnowiecka Karta Miejska”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46b9241c-52a6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000261/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Uruchomienie oraz obsługa programu Sosnowiecka Karta Miejska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311958/07
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.103.2021.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360657,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Uruchomienie oraz obsługa programu Sosnowiecka Karta Miejska”
2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: wdrożenia Sosnowieckiej Karty Miejskiej wraz z dostarczeniem niezbędnego sprzętu, oprogramowania umożliwiającego: zadruk i personalizację Karty Miejskiej, ewidencję wydanych kart, weryfikację ważności kart w urządzeniach mobilnych oraz prowadzenie analiz i statystyk wykorzystania kart oraz nadzór nad jej prawidłowym działaniem.
3. Przedmiot zamówienia (gwarantowany) został podzielony na dwa etapy:
3.1. Etap I – wdrożenie systemu, wraz z analizą przedwdrożeniową oraz dostawą 2500 mikroprocesorowych kart zbliżeniowych z nadrukowaną wizualizacją wskazaną przez UMS. Ponadto każda karta musi mieć wydrukowany kod paskowy i kod QR z numerem.
3.2. Etap II – utrzymanie systemu i asysta techniczna.
3. Zamawiający przewiduje, że w okresie utrzymania systemu (etap II) będzie mógł skorzystać z prawa opcji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30162000-2 - Karty inteligentne
30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPROG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1251632525
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 18/1
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywieniowych, karmy, przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym
- "Usługi porządkowo - czystościowe w jednostkach należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu"
- "Utworzenie sali hybrydowej wraz z wyposażeniem w postaci angiografu dwupłaszczyznowego przez WSS5 nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu
- Wykonanie i opracowanie pomiarów ruchu wraz z opracowaniem niezbędnych analiz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa Centrum Sosnowca w rejonie Placu Stulecia"
- "Sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenów wokół budynków"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Gminy Chmielnik w ramach projektu ,,Cyberbezpieczna Gmina Chmielnik"
- Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera dla UCSUM w Bytomiu
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Wągrowieckiego w ramach projektu "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w powiecie wągrowieckiego"
- Dostawa oprogramowania klasy PIM/PAM wraz z usługą wdrożenia i konsultacjami oraz wsparciem technicznym
więcej: Karty ?inteligentne? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.