Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00132371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostosowanie systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Żytniej 1 w Kielcach do wymogów ustawy o organizacji imprez masowych ETAP III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260762197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żytnia 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-018
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 367 67 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir.kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Żytniej 1 w Kielcach do wymogów ustawy o organizacji imprez masowych ETAP III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be474f5c-301c-4a42-97c9-966cb9036262
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018476/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostosowanie systemu monitoringu obiektów do wymogów imprez masowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: N.ZP.II DU.2.26.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie Hali Widowiskowo-Sportowej w Kielcach przy ul. Żytnia 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 stycznia 2011 r. dotyczącym rejestracji przebiegu imprez masowych.
W obiekcie funkcjonuje obecnie system monitoringu oparty na technologii CCTV IP, który rejestruje przebieg wydarzeń masowych. System ten działa na sprzęcie i oprogramowaniu Zhejiang Uniview Technologies. W ramach realizacji zamówienia wymagane jest zastosowanie oprogramowania EZStation Video Management Software wraz z pełną konfiguracją oraz zapewnienie zgodności nowej infrastruktury z obowiązującymi przepisami i istniejącym systemem tej samej marki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51312000-2 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36838,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36838,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36838,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KDNetSystem Krystian Dębski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DRD Tech Dariusz Kargul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528234798
7.3.3) Ulica: 78 Wilczkowice
7.3.4) Miejscowość: Wilczkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36838,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-26 do 2025-05-09INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zabezpieczeń i sprzętu przeciwko szkodom wyrządzanym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w miejscowości Długie
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Lubartów - etap II
- Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu na Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
- "Budowa obiektów małej architektury oraz prace z zakresu zagospodarowania w otoczeniu zabytkowego Spichlerza z Bobrka w Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.