Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006228/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00022172/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja audytorium i pomieszczeń za kulisami ECK w ramach projektu „Ludzie z przygranicza działają - turystyka, rekreacja, kultura nasza wspólna sprawa - Ełk, Oziersk, Stare Juchy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: EŁCKIE CENTRUM KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 621 80 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eck.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eck.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja audytorium i pomieszczeń za kulisami ECK w ramach projektu „Ludzie z przygranicza działają - turystyka, rekreacja, kultura nasza wspólna sprawa - Ełk, Oziersk, Stare Juchy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c1cd8d0-6e13-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004770/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja zaplecza sceny w Ełckim Centrum Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006228/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAK.713.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 630879,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia i jego lokalizacja
a) Przedmiotem zamówienia jest remont audytorium (podscenia) i pomieszczeń za kulisami (zaplecza sceny) sali widowiskowej istniejącego budynku Ełckiego Centrum Kultury (ECK) z wyposażeniem technicznym i sanitarnym, a także przebudowa wyjścia z tej części budynku z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych zapewniający bezpośredni dostęp dla osób na wózkach do zaplecza sceny oraz wykonanie zagospodarowania przyległego terenu. Wszystkie prace należy wykonać wg dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w mieście Ełku przy ul. Wojska Polskiego 47 na działce nr ew. 407/1, obręb 1 - Ełk.
Uwaga! Zamówienie obejmuje wykonanie części robót budowlanych opisanych dokumentacją Rozbudowa budynku Ełckiego Centrum Kultury, na którą zostało wydane pozwolenie na budowę nr 257/2016 z dnia 08.06.2016 przez Starostę Ełckiego. Część dokumentacji dotycząca rozbudowy budynku ECK o nową kubaturę została zrealizowana w latach 2018-2020. Pozwolenie na budowę jest aktualne.
Zakres planowanego zadania jest przedstawiony na rysunkach X_2, X_3, X_4 dostępnych w załączniku nr 4 do SWZ w folderze Rysunki do zakresu zadania. Przy wykonywaniu instalacji elektrycznych i sanitarnych należy przewidzieć prace dotyczące powiązania nowych instalacji z istniejącymi w budynku, które wymagają ingerencji w substancję nieobjętą zakresem zadania inwestycyjnego.
Zewnętrzna rozdzielnica kablowa została wykonana i należy ją traktować jako istniejącą nie wchodzącą do zakresu zadania.
b) Realizowane będą roboty w zakresie:
- roboty ziemne,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty fundamentowe,
- roboty budowlane stanu surowego,
- roboty wykończeniowe,
- roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych,
- roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych,
- roboty instalacyjne wod - kan.,
- roboty instalacji co,
- inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) z uwzględnieniem uwag o których mowa w pkt. a). Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt (z uwzględnieniem jego zakresu) i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektami. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu.
2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
a) Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
b) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
c) Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
d) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
3. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1212458,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773594,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORDMAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471617514
7.3.3) Ulica: Letniskowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wieliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-404
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773594,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 roku
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1852N na odcinku Bartosze - Mołdzie
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1859N na odcinku Stare Juchy - Królowa Wola
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.