Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup przerzucarki pryzm
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup przerzucarki pryzm2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aae2ba10-b635-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018169/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup przerzucarki pryzm
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112934/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 894800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup przerzucarki pryzm
Warunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia
Mobilna przerzucarka pryzm kompostowych
1) Wyposażona w silnik diesel
2) Moc silnika 110- 180 kW
3) Norma emisji spalin EU Stage V
4) Zamknięta kabina przeszklona
5) Klimatyzacja i układ ogrzewania kabiny
6) system wentylacji kabiny
7) Maszyna wyposażona w gąsienice
8) Wycieraczka szyb przednia i tylna
9) Sygnalizacja stanu pracy maszyny
10) Oświetlenie zewnętrzne (robocze)
11) Lusterka boczne, wsteczne
12) Hydraulicznie sterowane lemiesze zgarniające
13) Hydrauliczny system podnoszenia wału roboczego
14) Szerokość pryzm wymiary w mm
3500- 4000 mm
15) Wysokość pryzm wymiary w mm
1900- 2100mm
16) Wydajność minimum 1500 m3/h
17) Wymiary maszyny robocze w mm
długość 3800- 4500
szerokość 4200- 5200
wysokość 4000- 5000
18) Klapa ograniczająca wyrzut materiału
19) Komplet dokumentów oraz certyfikaty
20) Instrukcja obsługi ,oraz dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim
21) Gwarancja minimum 2 lata lub 2000 mth
22) Szkolenie operatorów w dniu dostarczenia maszyny
23) Dostawa maszyny do zamawiającego
24) Maszyna fabrycznie nowa rok produkcji 2021/2022
25) Maszyna nie może być prototypem
26) Przeglądy gwarancyjne i usługi serwisowe wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego (ul. ul Pod Lasem Nr 64, 44 - 210 Rybnik
27) Maksymalny czas usunięcia usterki (wady) – do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki
4.5.3.) Główny kod CPV: 16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42996400-8 - Mieszadła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100604 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100604 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGREX-ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512252057
7.3.3) Ulica: Wyczółki 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100604 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
- Czyszczenie rurociągu wody surowej oe 225PE z ujęcia ,,Kłokocin" oraz oe 160PE z ujęcia ,,Judasz" do SUW dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.