Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130734/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury”–– nr postępowania DAI.26.6.2021”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Instytut Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146115201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ELEKTORALNA 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mik.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury”–– nr postępowania DAI.26.6.2021”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a3ad4c-f049-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011202/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130734/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAI.26.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 778289,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury
w Warszawie przy ul. Elektoralnej 12 ujętym w rejestrze i ewidencji zabytków pod nr rej. A-118. Ponadto obiekt leży w obszarze wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków przy ul. Elektoralnej
w Warszawie, która jest wpisana do rejestru zabytków w ramach układów urbanistycznych i zespołów budowlanych w zakresie założeń urbanistycznych ulic i placów.
1. Roboty budowlane dla zadania pn.: „Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury” obejmować będą m.in.:
1.1. Prace przygotowawcze.
1.2. Prace konserwatorskie (izolacja i naprawa trzonów kolumn; konserwacja cokołów; konserwacja tynków i detali uciąganych, konserwacja detalu sztukatorskiego; konserwacja rzeźby i detali kamiennych, konserwacja elementów metalowych).
1.3. Prace związane z renowacją płyty balkonowej (demontaż, frezowanie, izolacja i ponowne osadzenie kanału odwodniającego; izolacja powierzchni balkonu).
1.4. Prace związane z renowacją tarasu, schodów i naświetli w płycie tarasu.
1.5. Prace renowacyjne (oczyszczenie, izolacja, tynkowanie, malowanie).
2. W ramach kosztów ogólnych budowy należy uwzględnić m.in. koszt rusztowań, wynajmu gruntu, rekultywacji gruntu zajętego na czas prowadzenia robót, opracowania dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej. Ze względu na fakt, że w części granice działki wyznaczają ściany budynku, Wykonawca będzie zobowiązany do wydzierżawienia we własnym zakresie gruntu o pow. ok 450 m2 nienależącego do Zamawiającego w celu wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. W razie gdyby umowę dotyczącą korzystania z takiego gruntu na potrzeby wykonania robót zawarł Zamawiający, wówczas Zamawiający udostępni Wykonawcy ten grunt, a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia Zamawiającemu kosztów związanych z wydzierżawieniem tego gruntu przez Zamawiającego (Zamawiający zastrzega, iż nie gwarantuje, że Zamawiający zawrze umowę dotyczącą korzystania z takiego gruntu; w takim przypadku obowiązek ten obciąża Wykonawcę).
3. Z uwagi na zabytkowy charakter budynku nie jest zalecane zabezpieczenie rusztowań siatką z nadrukiem reklamowym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na podstawie, którego Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty budowlane znajduje się w dokumentacji projektowej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, decyzji pozwolenie na budowę przedmiarze robót (udostępnionym jedynie poglądowo) stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz wytycznymi p.poż a także normami i przepisami prawa w tym zakresie.
5. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji projektowej do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Zamawiający nie wymaga, ale jednocześnie dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SWZ oraz umożliwienia sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem postępowania.
8. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 06.08.2021 r. do godz. 12.00 przesłać plik w zalecanym przez Zamawiającego formacie danych .pdf z wykazem osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w zebraniu za pomocą zakładki „Korespondencja” dostępnej pod adresem https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
9. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 09.08.2021 r. godz.12.00. Ze względu na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się COVID-19 Zamawiający zaleca, aby w wizji lokalnej brała udział maksymalnie 1 osoba z danej firmy.
10. Udział Wykonawców w wizji lokalnej jest dobrowolny. Brak udziału w wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 898788,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1316100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898788,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOR STUCCO Zenon Szczygieł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931359959
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 15a
7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898788,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.