Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088081/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC 1570 B zZ, według normy PN-EN 12385-2, w ilości dwóch sztuk, o długości 500 mb każda” – I część.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Campi 15
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 6152400
1.5.8.) Numer faksu: (14) 6124718
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-bochnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalnia-bochnia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pozostałe górnictwo i wydobywanie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC 1570 B zZ, według normy PN-EN 12385-2, w ilości dwóch sztuk, o długości 500 mb każda” – I część.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500e434d-a852-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2023/EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC
1570 B zZ według normy PN-EN 12385-2 w ilości dwóch sztuk o długości 500 mb każda.
Parametry lin:
średnica: 32 mm,
budowa: współzwita prawa,
konstrukcja: 6x (6 x 1,24 mm + 3 x 0,60 mm + 11 x 1,55 mm + 13 x 2,18 mm) +NFC,
przekrój nośny: 459,0 mm2,
klasa wytrzymałości drutów: 1570 MPa,
maksymalna siła zrywająca linę w całości: 720 kN,
minimalna siła zrywająca linę w całości: 605 kN,
długość: 2 x 500 mb,
środek konserwujący: kolinstal.
Przedmiotowe liny muszą współpracować z maszyną wyciągową bębnową o średnicy bębnów 3500 mm i okładziną dębową z rowkowaniem, kołami linowymi o średnicy 3000 mm oraz z zawieszeniami dla stalowych lin nośnych typu sercówkowego SADEX - B, wielkość 2. Liny wyciągowe nośne muszą spełniać warunki techniczne obowiązujących przepisów i norm do zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi” z jazdą ludzi. Wszystkie odbiory techniczne, w tym wykonywane przez rzeczoznawcę pozostają po stronie Dostawcy. Liny powinny być wykonane zgodnie z aktualnymi warunkami odbioru. Odbiór techniczny lin wraz z ich przewinięciem i zerwaniem w całości przeprowadzony zostanie w obecności uprawnionego przez Prezesa WUG rzeczoznawcy ds. ruchu zakładu górniczego. Wyniki zerwania lin w całości oraz sprawność wytrzymałościowa lin muszą być podane przez producenta w świadectwie wytwórcy.
Wraz z linami muszą być dostarczone między innymi następujące dokumentacje i dokumenty:
• świadectwo lin (w języku polskim) z klauzulą potwierdzającą zgodność wykonania z aktualnymi warunkami odbioru,
• karty badań wytrzymałości mechanicznych,
• wyniki badań rzeczywistych sił zrywających liny w całości,
• protokół ze sprawdzenia rozwiązania konstrukcyjnego lin w odniesieniu do możliwości zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi”
• dokumentację techniczno-ruchową,
• sprawozdanie z przewijania lin w obecności rzeczoznawcy.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla liny równoważnej do zastosowania w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi”, na poniższych warunkach:
a) Spełnia wszystkie wymogi jak dla liny będącej przedmiotem zamówienia.
b) Posiada konstrukcję wielowarstwową i jest smarowana smarem kolinstal lub równoważnym.
c) Posiada druty ocynkowane.
d) Posiada opinię rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego potwierdzającą możliwość zastosowania takiej liny w bębnowych maszynach wyciągowych z okładziną drewnianą na bębnach zarówno w zakresie konstrukcji liny, zastosowanego smaru, jak i prawidłowej współpracy liny z okładziną bębnów.
e) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt przeprowadzi całą procedurę pozwalającą na zabudowę dostarczonych lin w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi”.
f) W przypadku wystąpienia, w okresie gwarancji, uszkodzenia okładziny drewnianej bębnów maszyny wyciągowej, będącego wynikiem zastosowania dostarczonych lin ze środkiem konserwującym innym niż Kolinstal, wszelkie koszty naprawy uszkodzeń oraz straty poniesione w związku z postojem górniczego wyciągu szybowego szybu „Campi” pokryje Wykonawca dostawy lin nośnych.
Na okoliczność odbioru lin zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego.
Dostawę lin do zamawiającego wykonuje Wykonawca na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39541110-0 - Lina
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312051,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312051,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carbospec M. Jaśniok Spółka Jawna z siedzibą w Paniówkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351732683
7.3.4) Miejscowość: Paniówki
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CARBOSPEC M. JAŚNIOK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CARBOSPEC M. JAŚNIOK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312051,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla ZRM Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
- Remont trzech szatni wraz z węzłem sanitarnym w budynku trybuny na Stadionie Miejskim w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.