Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118640/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00118640/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12 (po zmianach)
- 2022/BZP 00120774/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00123889/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania – baterii i akumulatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania – baterii i akumulatorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2f9618-ba36-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Zakup i dostawa akumulatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118640/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32-ZP-04-22-64
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347365,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65528,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup i dostawa baterii w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiących załącznik nr 4A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ).Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczane do magazynu Służby sprzętu łączności i informatyki znajdującego się w Jednostce Wojskowej 1749 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w okresie trwania umowy oraz w sposób określony w dokumentach postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup i dostawa akumulatorów w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiących załącznik nr 4B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ).Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczane do magazynu Służby sprzętu łączności i informatyki znajdującego się w Jednostce Wojskowej 1749 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w okresie trwania umowy oraz w sposób określony w dokumentach postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 54146,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4230,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13540,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4230,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D.K. KURPIEL Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4230,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56412,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56412,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56412,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D.K. KURPIEL Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56412,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa spalinowego wózka czołowego.
- POŻYWKI MIKROBIOLOGICZNE SYPKIE
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2025
- Zakup usługi dostępu do narzędzia diagnostycznego online dla doradców zawodowych w projekcie Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe z usługą szkoleniową online z wykorzystania narzędzia.
- Dostawa papieru i galanterii biurowej
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy oraz tuby pierwszego klucza dla budynków ZUS Oddział w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa elementów składowych sieci, drobnego sprzętu komputerowego, środków do czyszczenia komputerów oraz baterii"
- "Montaż ogniw fotowoltaicznych na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Gminie Imielin."
- Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej - Rydzewo
- Dostawa sprzętu użytkowego oraz elementów wyposażenia przestrzeni publicznej i biurowej - 5/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Warmińsko - Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.