eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieZP/04/2021 ¦wiadczenie us³ugi przegl±du sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.



Og³oszenie z dnia 2021-08-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
ZP/04/2021 ¦wiadczenie us³ugi przegl±du sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/04/2021 ¦wiadczenie us³ugi przegl±du sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45717c7e-d80a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00162922

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00097134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 146678,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 934,80 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 85496,07 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14704,65 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9255,75 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3567,00 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3936,00 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2705,66 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3075,00 PLN

Czê¶æ 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2398,50 PLN

Czê¶æ 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3087,30 PLN

Czê¶æ 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2515,35 PLN

Czê¶æ 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2493,21 PLN

Czê¶æ 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7393,85 PLN

Czê¶æ 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5115,57 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1306,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1306,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMED Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271996617

7.3.3) Ulica: Ry¿owa 69 A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Opacz Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1306,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14702,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14702,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Electra Service Marcin Marciniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122494610

7.3.3) Ulica: Bananowa 28

7.3.4) Miejscowo¶æ: D±browa

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14702,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3888,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDZ Technika dla zdrowia Sp. zo. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182077717

7.3.3) Ulica: Lustrzana 6 A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2435,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2435,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2435,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Aparatury Medycznej "GRYFMED" s. c. E. Twór, T. Meger

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8570204212

7.3.3) Ulica: Akacjowa 14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gryfice

7.3.5) Kod pocztowy: 72-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2435,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

Czê¶æ 9

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta

Czê¶æ 10

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta

Czê¶æ 11

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 11)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 10044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11863,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 11)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMEDIQ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512272893

7.3.3) Ulica: Zachodnia 5

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wola Mrokowska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 10044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Czê¶æ 12

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 12)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta

Czê¶æ 13

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 13)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1900,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1900,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 13)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-MED Systems Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831826485

7.3.3) Ulica: ¦w. Marcina 29/8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1900,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

Czê¶æ 14

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 14)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3456,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4989,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3456,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 14)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regenemed Wojciech Pep³oñski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542848278

7.3.3) Ulica: Mochle 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sicienko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-014

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3456,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.