Og³oszenie z dnia 2021-08-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00097134/01 - Og³oszenie z dnia 2021-06-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
ZP/04/2021 ¦wiadczenie us³ugi przegl±du sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/04/2021 ¦wiadczenie us³ugi przegl±du sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45717c7e-d80a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00162922
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00097134/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 146678,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 934,80 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 85496,07 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14704,65 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9255,75 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3567,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3936,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2705,66 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3075,00 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2398,50 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3087,30 PLN
Czê¶æ 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2515,35 PLN
Czê¶æ 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2493,21 PLN
Czê¶æ 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7393,85 PLN
Czê¶æ 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±d sprzêtu medycznego zgodnie z SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5115,57 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1306,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1306,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMED Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271996617
7.3.3) Ulica: Ry¿owa 69 A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Opacz Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1306,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-20Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14702,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14702,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Electra Service Marcin Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122494610
7.3.3) Ulica: Bananowa 28
7.3.4) Miejscowo¶æ: D±browa
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14702,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-20Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3888,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDZ Technika dla zdrowia Sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182077717
7.3.3) Ulica: Lustrzana 6 A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3888,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-20Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2435,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2435,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2435,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Aparatury Medycznej "GRYFMED" s. c. E. Twór, T. Meger
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8570204212
7.3.3) Ulica: Akacjowa 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2435,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-20Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
Czê¶æ 11
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 11)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 10044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11863,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 11)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMEDIQ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512272893
7.3.3) Ulica: Zachodnia 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wola Mrokowska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 10044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Czê¶æ 12
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 12)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
Czê¶æ 13
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 13)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1900,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1900,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 13)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-MED Systems Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831826485
7.3.3) Ulica: ¦w. Marcina 29/8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1900,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-20Czê¶æ 14
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 14)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4989,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 14)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regenemed Wojciech Pep³oñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542848278
7.3.3) Ulica: Mochle 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-20INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa i monta¿ dwóch pomp zatapialnych, ¿eliwnych które zast±pi± uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD ¦winouj¶cie -£unowo
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Pere³ki Ba³tyku"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w ¦winouj¶ciu"
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postêpowanie na us³ugê serwisu - konserwacji w roku 2025 urz±dzenia laboratoryjnego VITEK MS bêd±cego na wyposa¿eniu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- Us³uga serwisu sprzêtu
- Przegl±dy aparatury medycznej
- Us³uga na przegl±dy, konserwacje oraz naprawy sprzêtu medycznego
- 201-P-24 Serwis i przegl±dy aparatury medycznej - Aparat RTG
- Us³uga serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS (II)
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.