eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBudowa zespołu 5 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych oraz 5 budynków gospodarczych wraz z zagospodarowaniem terenu, na działkach nr 120/16, 127/2, 125 obr. Płaszewko



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zespołu 5 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych oraz 5 budynków gospodarczych wraz z zagospodarowaniem terenu, na działkach nr 120/16, 127/2, 125 obr. Płaszewko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaslupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zespołu 5 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych oraz 5 budynków gospodarczych wraz z zagospodarowaniem terenu, na działkach nr 120/16, 127/2, 125 obr. Płaszewko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b70676-a85f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001475/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa zespołu 5 budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz 5 budynków gospodarczych wraz z przyłączeniami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych o numerach 1A, 3A i 5A:
Budynek wielorodzinny o dwóch kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony, o prostej, tradycyjnej konstrukcji murowanej, przykryty dachem dwuspadowym o konstrukcji wiązarowej. Rzut budynku na planie prostokąta, z zewnętrzną, żelbetową klatką schodową oraz żelbetowym stropem monolitycznym. W budynku znajdzie się 10 lokali mieszkalnych, w tym lokale dwu i trzy-pokojowe.
Obiekt wyposażony będzie w instalacje: elektryczną, fotowoltaiczną i teletechniczną, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, odgromową oraz instalację c.o. Szczegółowe opisy instalacji wewnętrznych budynku zawarte są w projektach branżowych.
Do każdego budynku wskazany jest budynek gospodarczy parterowy, w konstrukcji stalowej, obłożony blachą trapezową, z dachem dwuspadowym, pokryty blachodachówką, kotwiony do betonowej płyty fundamentowej. W budynku znajdzie się 10 komórek lokatorskich.
Podstawowe dane techniczne budynków 1A, 3A, 5A:
Ilość kondygnacji nadziemnych budynków: 2
Ilość kondygnacji podziemnych budynków: 0
Powierzchnia użytkowa budynku 555,29 m2
Kubatura budynku 2 811 m3
Rodzaj dachu: dwuspadowy, symetryczny
Kąt nachylenia połaci dachowych budynku: 30 st
Układ kalenicy: prostopadła do elewacji frontowej
Pokrycie dachu: blachodachówka
Szerokość elewacji frontowej: (budynku) 12,05m
Długość budynku: 44,61 m
Wysokość budynku: 9,38m
Wysokość posadzki parteru wzgl. terenu: 0,30 m
Liczba lokali mieszkalnych : 10
Liczba lokali usługowych: 0
Liczba lokali mieszkalnych udostępnionych osobom niepełnosprawnym: 1 w każdym budynku
1.2 Budynek GOSPODARCZY:
Ilość kondygnacji nadziemnych budynków: 1
Ilość kondygnacji podziemnych budynków: 0
Powierzchnia użytkowa budynku 40,00 m2
Kubatura budynku 99 m3
Rodzaj dachu: dwuspadowy, symetryczny
Kąt nachylenia połaci dachowych budynku: 20 st
Pokrycie dachu: blachodachówka
Szerokość elewacji frontowej: (budynku) 4,00m
Długość budynku: 10,00m
Wysokość budynku: 2,855m
Wysokość górnej krawędzi elewacji budynku: 2,045m
Wysokość posadzki parteru wzgl. terenu: 0,00 m

2) Budowę budynków mieszkalnych wielorodzinnych o numerach 2B i 4B:
Budynek wielorodzinny parterowy, niepodpiwniczony, o prostej, tradycyjnej konstrukcji murowanej, przykryty dachem dwuspadowym o konstrukcji wiązarowej. Rzut budynku na planie prostokąta. W budynku znajdzie się 5 trzy-pokojowych lokali mieszkalnych.
Obiekt wyposażony będzie w instalacje: elektryczną, fotowoltaiczną i teletechniczną, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, odgromową oraz instalację c.o. Szczegółowe opisy instalacji wewnętrznych budynku zawarte są w projektach branżowych
Do każdego budynku wskazany jest budynek gospodarczy parterowy, w konstrukcji stalowej, obłożony blachą trapezową, z dachem dwuspadowym, pokryty blachodachówką, kotwiony do betonowej płyty fundamentowej. W budynku znajdzie się 5 komórek lokatorskich.
Podstawowe dane techniczne budynków 2B i 4B:
2.1 Budynek MIESZKALNY, wielorodzinny:
Ilość kondygnacji nadziemnych budynków: 1
Ilość kondygnacji podziemnych budynków: 0
Powierzchnia użytkowa budynku: 333,08 m2
Kubatura budynku: 1914 m3
Rodzaj dachu: dwuspadowy, symetryczny
Kąt nachylenia połaci dachowych budynku: 30 st
Układ kalenicy: prostopadła do elewacji frontowej
Pokrycie dachu: blachodachówka
Szerokość elewacji frontowej: (budynku) 10,35m
Długość budynku: 51,24m
Wysokość budynku: 6,38m
Wysokość posadzki parteru wzgl. terenu: 0,30 m
Liczba lokali mieszkalnych 5
Liczba lokali usługowych 0
Liczba lokali mieszkalnych udostępnionych osobom niepełnosprawnym: 1
2.2 Budynek GOSPODARCZY:
Ilość kondygnacji nadziemnych budynków: 1
Ilość kondygnacji podziemnych budynków: 0
Powierzchnia użytkowa budynku 24,00 m2
Kubatura budynku 59 m3
Rodzaj dachu: dwuspadowy, symetryczny
Kąt nachylenia połaci dachowych budynku: 20 st.
Pokrycie dachu: blachodachówka
Szerokość elewacji frontowej: (budynku) 4,00m
Długość budynku: 10,00m
Wysokość budynku: 2,855m
Wysokość górnej krawędzi elewacji budynku: 2,045m
Wysokość posadzki parteru wzgl. terenu: 0,00 m

UWAGA: Wszystkie mieszkania we wszystkich budynkach należy wyposażyć w kompletny biały montaż oraz armaturę łazienkową: WC kompakt, umywalka z szafka pod-umywalkową. Kuchnię wyposażyć w zlewozmywak z ociekiem i szafką oraz kuchenkę wolnostojącą czteropalnikową z piekarnikiem.

3) Prace budowlane związane z zagospodarowaniem terenu:
a) Nawierzchnie utwardzone wg. dokumentacji i opisu: PZT, Projektów branży drogowej oraz Projektów Budowlanych budynków 1A, 2B,3A,4B i 5A :
- wykonanie ciągów jezdnych i pieszo-jezdnych
- wykonanie miejsc parkingowych
- wykonanie chodników
- wykonanie opaski utwardzonej budynków
b) Tereny zielone (wg. PZT)
- wykonanie nawierzchni trawiastej, (przygotowanie terenu, humusowanie z obsianiem trawą),
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów
- dostawa i montaż urządzeń małej architektury (wg. opisu technicznego PZT oraz projektów branżowych, zamontowane w miejscach wskazanych przez Inwestora),
c) Oświetlenie zewnętrzne (wg. dokumentacji i opisu: PZT, Projektów branżowych)
d) Budowa zadaszeń placyków gospodarczych zgodnie z PZT
e) Budowę placów zabaw nr 1 i nr 2 wraz z wyposażeniem (wg. dokumentacji i opisu: PZT oraz projektów branżowych)
4) Sieci i przyłącza: Etap I i II
a) Sieć i przyłącza kanalizacji deszczowej.
prace objęte projektem budowlanym sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do budynków 1A, 2B,3A,4B i 5A.
b) Sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej.
prace objęte projektem budowlanym sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków 1A, 2B,3A,4B i 5A.
c) Sieć i przyłącza wodociągowe.
prace objęte projektem budowlanym sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków 1A, 2B,3A,4B i 5A.
d) Sieć energetyczna. prace objęte projektem budowlanym sieci energetycznej i elektrycznej wraz z przyłączami do budynków 1A, 2B,3A,4B i 5A oraz instalacją fotowoltaiczną.
e) Sieć c.o. i c.w.u.: zgodnie z projektem technicznym
f) Przebudowa rowu melioracyjnego na rurociąg drenarski z odwodnieniem części terenu w miejscowości Kusowo dz.120/16 zgodnie z projektem technicznym poprzez:
- wykonanie dwóch ciągów drenarskich w części terenu będącego w zlewni istniejącego rowu otwartego przebiegającego przez tą działkę,
- wykonanie rurociągu drenarskiego (zbieracza) w trasie istniejącego rowu drenarskiego.
Inwestycja jest podzielona na dwa etapy:
ETAP I – budowa dwóch budynków 4 B i 5A wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z projektem PZT_1,
ETAP II - budowa trzech budynków 1A,2B i 3A wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z projektem PZT_1- .


5) Do zadań Wykonawcy należy również:
a) Zgłoszenie rozpoczęcie prac budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim,
b) pobranie i zarejestrowanie dziennika budowy,
c) dostarczenie Zamawiającemu do akceptacji jeszcze przed wbudowaniem wniosków materiałowych na materiały i urządzenia, które wykonawca zamierza zmontować w ramach przedmiotowego postępowania,
d) opracowanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizowanych robót – należy tego dokonać przed podpisaniem umowy
e) Wykonawca dostarczy w formie cyfrowej (na płycie CD) dokumentację zdjęciową z robót ulegających zakryciu oraz zanikających przed ich wykonaniem oraz po wykonaniu wszystkich robót. Zdjęcia powinny być oznaczone znacznikami: daty, czasu,
f) wykonawca uzyska w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego pozwolenie na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót,
g) wykonanie i zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 5 egz.

h) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania odpowiednich temperatur w wybudowanych obiektach nie mniejszej niż 14°C, stosownie do panujących warunków klimatycznych. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, o rozpoczęciu sezonu grzewczego. Rozliczenie energii i wszelkich mediów stanowi własny koszt wykonawcy w trakcie realizacji zadania do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich obiektów oraz odbioru końcowego.

i) Po podpisaniu umowy wykonawca w ciągu 14 dni dostarczy do zamawiającego harmonogram rzeczowo – finansowy oraz kosztorys ofertowy na poszczególne etapy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16902467,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23037227,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16902467,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SIMA Sp. z o.o. Sp. k

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tech-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393182024

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16902467,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.