eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wewnętrzną instalacją c.o. dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Słowackiego 47 w Trzebini".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wewnętrzną instalacją c.o. dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Słowackiego 47 w Trzebini”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1020483e-f867-4b10-bd9e-23633436cdb0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wewnętrzną instalacją c.o. dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Słowackiego 47 w Trzebini”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1020483e-f867-4b10-bd9e-23633436cdb0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037681/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wewnętrzną instalacją c.o. dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Słowackiego 47 w Trzebini .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 457514,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje:
1) Budowę wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, dla zasilenia 10-ciu lokali mieszkalnych wraz ze stelażami dla gazomierzy miechowych G-4 zlokalizowanymi na klatce schodowej budynku. W każdym lokalu mieszkalnym należy wykonać podejścia do za-silenia kuchenki gazowej oraz pieca gazowego dwufunkcyjnego. Dostawa i montaż pieców ga-zowych dla każdego lokalu zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z kotłów gazowych kondensacyjnych dwufunkcyjnych zlokalizowanych w lokalach mieszkalnych od 1 do 9 oraz kotła gazowego jed-nofunkcyjnego z zasobnikiem c.w.u. zlokalizowanego na poddaszu, który będzie obsługiwał 4 pokoje mieszkalne. Lokalizacja kotłów zgodnie z projektem instalacji gazowej w pomieszcze-niach gospodarczych, łazienkach lub kuchniach.
3) Wykonanie instalacji odprowadzenia spalin, doprowadzenia powietrza do kotła oraz wentylacji w pomieszczeniach. Demontaż i utylizacja istniejących pieców i kotłów na paliwo stałe.
4) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
5) Dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji wraz z uzyskaniem skutecznych zgło-szeń o zakończeniu budowy lub uzyskanie ostatecznych decyzji na użytkowanie.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje również:
a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porządkowe,
b) oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy zgodnie z BHP oraz obowiązującymi przepisami,
c) koszty ewentualnego zgłoszenia i ustanowienia nadzoru nad prowadzonymi robotami przez
odpowiednich właścicieli sieci zgodnie z uzgodnieniami branżowymi,
d) dokonanie ewentualnego zgłoszenia zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy,
f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru
przedmiotu zamówienia,
i) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realiza-cji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego,
j) wywóz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych. W związku z powyższym, oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów). Wykona-nie prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
k) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
l) dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji,
m) ubezpieczenie budowy, robót budowlanych i materiałów budowlanych.

Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.
KOD CPV: 45333000-0; 39715210-2; 45400000-1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320410,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320410,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALSERWIS Sebastian Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389058133

7.3.4) Miejscowość: Chojnik 130

7.3.5) Kod pocztowy: 33-180

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320410,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.