Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00117982/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego Sądu Rejonowego w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 7
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818889300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@pulawy.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d03cc9a6-b837-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego Sądu Rejonowego w Puławach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d03cc9a6-b837-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D-213-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sprzątania wewnętrznego realizowane przez okres 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 133000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sprzątania zewnętrznego przez okres 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124476,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189998,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124476,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Glanc - Serwis Mariola Mroczkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spec - Serwis Daniel Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820
7.3.3) Ulica: Piotrawin Kolonia 27
7.3.4) Miejscowość: Łaziska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-335
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124476,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55728,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55728,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Glanc - Serwis Mariola Mroczkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spec - Serwis Daniel Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171548820
7.3.3) Ulica: Piotrawin Kolonia 27
7.3.4) Miejscowość: Łaziska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-335
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
MARIOLA MROCZKOWSKA GLANC-SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 2 części zamówienia
- Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO POGRAMU LEKOWEGO CIĘŻKIEJ POSTACI OSTEOPOROZY POMENOPAUZALNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2536L - III etap
- "Świadczenie kompleksowej usługi przeniesienia (przeprowadzki) na rzecz Sądu Rejonowego w Puławach"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- "Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów" Budowa miejsc obsługi rowerzystów w Gminie Kunów
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Usługa sprzątania w części A budynku RDLP w Toruniu
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni i terenów zewnętrznych w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii- Poznań, Kalisz, Piła
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.