Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00139845/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 438250229
1.5.8.) Numer faksu: +48 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.witaszczyk@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/199584/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26aa2206-d694-4b02-9be2-52d40e75d304
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016381/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa systemu odwodnienia oraz wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku Publicznego Przedszkola nr 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.8.2025.KM.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141135,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od wykonania dokumentacji technicznej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych, a następnie wykonanie robót w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
2. Budynek Publicznego Przedszkola nr 7 znajduje się w strefie konserwatorskiej. Jest to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, ściany murowane. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wod- kan, ogrzewanie oraz częściowe odwonienie terenu. Przedmiotowy budynek powstał w trzech etapach. Początkowa pow. zabudowy budynku wynosiła 624,25 m². w 2006 r. miała miejsce przebudowa z rozbudową od strony północno – zachodniej. Powierzchnia rozbudowy wyniosła 158,22 m². w 2020 roku od strony południowo – wschodniej dobudowano wiatę nad wejściem do sal o powierzchni zadaszenia ok. 107 m². Podczas wykonywania ekspertyzy wykonano odkrywki fundamentów, zbadano warunki geotechniczne.
3. Stwierdzono wiele nieprawidłowości: liczne pęknięcia pionowe i poziome ścian i sufitu podwieszanego, pęknięcia poziome posadzki, stropu, pęknięcia skośne ścian, osiadanie posadzki, zapadnięcie chodnika. W dołączonej ekspertyzie technicznej budynku opisano szczegółowo stan techniczny budynku. Wody opadowe i roztopowe należy odprowadzić za pomocą drenażu opaskowego do studni betonowej zlokalizowanej na terenie działki 259/161 ob. 26.
4. Zamawiający nie posiada żadnej dokumentacji technicznej budynku, inwentaryzacji. Wykonawca na swój koszt dokona inwentaryzacji przedmiotowego budynku, uzyska mapy niezbędne do wykonania dokumentacji.
5. Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola, tj. dz. nr ewid. 259/161, obr. 26.
6. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach:
I etap – opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień wraz z przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniem robót budowlanych
II etap – przeprowadzenie robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej i przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych.
1) I ETAP – opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień oraz przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych. Zakres opracowań:
a) mapa do celów opiniodawczych (w ilości egz. niezbędnej do prawidłowego wykonania umowy),
b) projekt techniczny – (3 egz.),
c) projekt zagospodarowania terenu – (3 egz.)
d) projekt odwodnienia terenu – (3 egz.)
e) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – (3 egz.),
f) kosztorys robót – (1 egz.),
g) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – (po 1 egz. dla każdej z branż)
h) inne opracowania i dokumenty niezbędne wg wiedzy Wykonawcy do złożenia zgłoszenia robót budowlanych,
i) uzyskanie na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszelkich właściwych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji (wystąpienie ze stosownymi wnioskami leży po stronie Wykonawcy),
j) złożenie zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli i uzyskanie przyjęcia powyższego zgłoszenia bez sprzeciwu na rzecz Zamawiającego.
Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do:
i. Uzyskania na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszelkich właściwych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji (wystąpienie ze stosownymi wnioskami leży po stronie Wykonawcy) – jeżeli wystąpi konieczność.
ii. Uzyskania akceptacji Zamawiającego projektu technicznego i uzyskania przyjętego bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym.
iii. Przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wszelkiej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ww. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Projektant wyrazi również zgodę na dokonywanie w ww. dokumentacji zmian wynikających z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
2) II ETAP – roboty budowlane i zagospodarowanie terenu. Wykonawca przystąpi niezwłocznie do realizacji robót po uzyskaniu przyjętego bez zastrzeżeń zgłoszenia robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45262520-2 - Roboty murowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 26.03.2025 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie" - powt.
- Budowa pomnika upamiętniającego Stefana Złotnickiego - założyciela miasta (odlew z brązu, transport, montaż i zagospodarowanie terenu)
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Dokumentacja projektowa rozbudowy ul. Turystycznej i ul. Narciarskiej
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.