Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057038/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23 „Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 IM. STANISŁAWA STASZICA W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeźnicka 20
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1@radomsko.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radomsko.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e1c93a2-83a9-41d3-b40e-275d61b634f21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23 „Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e1c93a2-83a9-41d3-b40e-275d61b634f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057022/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim” nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie finansowane będzie ze środków Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23 „Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim” - Część I – sprzęt ICT4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 110494,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23 „Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim” - Część II – wyposażenie pomiarowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 29283,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23 „Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim” - Część III - NARZĘDZIA4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
34324100-5 - Sprzęt do wyważania kół
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 52969,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148553,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155061,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148553,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948252850
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148553,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33595,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212724,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33595,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341853623
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33595,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55961,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93868,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55961,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. ELKOT KRZYSZTOF KOTKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960073533
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55961,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomsku
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- "Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie Radomska w 2025r."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3915E odc. Masłowice-Krery i Wola Przerębska-granica powiatu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3914E odc. Góry Mokre -Żeleźnica
- Remont ul. Guławskiej w miejscowości Płoszów
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.