Ogłoszenie z dnia 2021-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136250/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki oraz uczniów niepełnosprawnych do placówki oświatowej na terenie Gminy Miasta Pionki w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Pionkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140802550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoiw@gmina-pionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipgzoiw.gmina-pionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bipgzoiw.gmina-pionki.pl/strona-17-zamowienia_publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki oraz uczniów niepełnosprawnych do placówki oświatowej na terenie Gminy Miasta Pionki w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e182b904-f4e9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00127083/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki oraz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136250/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOiW.26.2.2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217086,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w CzarnejTrasa dowozu:
Wincentów – Marcelów - Czarna (szkoła) – Helenów – Czarna (szkoła) – 25 uczniów – 1 kurs
Trasa odwozu:
Czarna (szkoła)-Helenów – Marcelów – Wincentów - 2 kursy 1 autobus
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 40805,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w LaskachTrasa dowozu :
Krasna Dąbrowa – Januszno - Zalesie - Laski – Anielin - Laski (szkoła) (WAŻNE! w Krasnej Dąbrowie 3 przystanki) 27 uczniów – 1 kurs
Trasa odwozu:
Laski (szkoła) – Anielin – Laski - Zalesie – Januszno - Krasna Dąbrowa (WAŻNE! w Krasnej Dąbrowie 3 przystanki)- 2 kursy 1 autobus
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 34797,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni na trasachTrasa dowozu:
1. Brzeziny - Jedlnia Kolonia – Poświętne - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) – 1 kurs 15 uczniów
2. Adolfin - Sokoły - Żdżary - Jedlnia – Kolonka - Jedlnia (szkoła) – 1 kurs 43 uczniów
w tym:
3. Adolfin – Sokoły – Żdżary – Jedlnia (szkoła) – 1 kurs
Trasa odwozu:
1. Jedlnia (szkoła) – Zadobrze – Poświętne - Jedlnia Kolonia - Brzeziny – 1 kurs
2. Jedlnia (szkoła) – Kolonka – Żdżary – Sokoły – Adolfin
w tym:
3. Jedlnia (szkoła) – Żdżary – Sokoły - Adolfin
Liczba dowożonych uczniów : 58 – 1 autobus
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 61048,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 Pionki.Poniedziałek:
Dowóz :
- Krasna Dąbrowa (2 dzieci) - Pionki szkoła
- Helenów (2 dzieci), Czarna (2 dzieci), Kościuszków (1 dziecko) - Pionki szkoła (możliwa konieczność rozdzielenia na dwa kursy)
Odwóz :
- Pionki szkoła –Krasna Dąbrowa (2 dzieci)
- Pionki szkoła – Suskowola (1 dziecko), Płachty (3 dzieci), Helenów (1 dziecko), Kościuszków (1 dziecko)
Wtorek
Dowóz :
- Krasna Dąbrowa (2 dzieci) – Pionki szkoła
- Helenów (2 dzieci), Czarna (2 dzieci), Kościuszków (1 dziecko) - Pionki szkoła (możliwa konieczność rozdzielenia na dwa kursy)
Odwóz :
- Pionki szkoła – Krasna Dąbrowa ( 2 dzieci)
- Pionki szkoła – Suskowola (1 dziecko), Płachty ( 3 dzieci), Helenów (1 dziecko), Kościuszków (1 dziecko)
Środa
Dowóz :
- Krasna Dąbrowa (2 dzieci) - Pionki szkoła
- Helenów (2 dzieci), Czarna (2 dzieci), Kościuszków (1 dziecko) - Pionki szkoła (możliwa konieczność rozdzielenia na dwa kursy)
Odwóz :
- Pionki szkoła – Krasna Dąbrowa (2 dzieci)
- Pionki szkoła – Suskowola (1 dziecko), Płachty (3 dzieci), Helenów (1 dziecko), Kościuszków (1 dziecko)
Czwartek
Dowóz :
- Krasna Dąbrowa (2 dzieci) - Pionki szkoła
- Helenów (2 dzieci), Czarna (2 dzieci), Kościuszków (1 dziecko) - Pionki szkoła (możliwa konieczność rozdzielenia na dwa kursy)
Odwóz :
- Pionki szkoła – Krasna Dąbrowa (2 dzieci)
- Pionki szkoła – Suskowola (1 dziecko), Płachty (3 dzieci), Helenów (1 dziecko), Kościuszków (1 dziecko)
Piątek
Dowóz :
- Krasna Dąbrowa (2 dzieci) - Pionki szkoła
- Helenów (2 dzieci), Czarna (2 dzieci), Kościuszków (1 dziecko) - Pionki szkoła (możliwa konieczność rozdzielenia na dwa kursy)
Odwóz :
- Pionki szkoła – Krasna Dąbrowa (2 dzieci)
- Pionki szkoła – Suskowola (1 dziecko), Płachty (3 dzieci), Helenów (1 dziecko), Kościuszków (1 dziecko).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 80436,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44502,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44502,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055
7.3.3) Ulica: Zwycięzców 28 lok. 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-938
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44502,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47675,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85833,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47675,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055
7.3.3) Ulica: Zwycięzców 28 lok. 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-938
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47575,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55804,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55804,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 28 lok. 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-938
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55804,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54529,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54529,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Dominator Małgorzata Amanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121253827
7.3.3) Ulica: Jaroszki 40
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54529,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-02 do 2022-06-24INNE PRZETARGI Z PIONEK
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.