eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaPrzebudowa i rozbudowa dróg na terenie miasta i gminy Nowa Sarzyna



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa dróg na terenie miasta i gminy Nowa Sarzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6835a6d3-9cba-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa dróg na terenie miasta i gminy Nowa Sarzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6835a6d3-9cba-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055908/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa dróg na terenie miasta i gminy Nowa Sarzyna – Program Inwestycji Strategicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jelna i Tarnogóra"

1) Przedmiotem części 1 zamówienia jest wykonanie następujących zadań:
a) Zadanie 1 – „Rozbudowa drogi gminnej nr 104 831R w miejscowości Jelna”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowę i rozbudowę istniejącej drogi gruntowej o zróżnicowanej szerokości poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym i poszerzenie do parametrów drogi klasy D o szerokości jezdni 5,0 m,
- wykonanie znormalizowanych poboczy o szerokości 0,75 m,
- regulacja wysokościowa pokryw i włazów rewizyjnych urządzeń podziemnych,
b) Zadanie 2 – „Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 2399 w Jelnej”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy,
c) Zadanie 3 – „Przebudowa drogi gminnej na działkach nr ewid. 4592 i 5280 w Jelnej”
Zakres zadania obejmuje:
- prace rozbiórkowe (istniejąca nawierzchnia z betonowych płyt drogowych),
- prace geodezyjne i niwelacyjne,
- roboty ziemne – korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni,
- wykonanie konstrukcji jezdni utwardzonej betonem asfaltowym, o szer. od 3,5-4 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia), szer. 0,5 m,
- wykonanie zjazdów z kruszywa,
- zabezpieczenie lub przebudowa istniejących sieci kolidujących z planowaną inwestycją – gazowe i energetyczne,
d) Zadanie 4 – „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 1330 w miejscowości Tarnogóra”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym, szerokość jezdni – 5m,
- utwardzenie poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia),
- zabezpieczenie lub przebudowę istniejących sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją,
- regulacja wysokościowa pokryw i włazów rewizyjnych urządzeń podziemnych.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 986343,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa drogi gminnej nr 104836R w Jelnej"

1) Zakres robót obejmuje:
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni jezdni utwardzonej betonem asfaltowym, o szer. 4,5m,
- zabezpieczenie doziemnego okablowania elektroenergetycznego,
- wykonanie obustronnych poboczy,
- roboty porządkowe i wykończeniowe.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1079148,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łętownia"

1) Przedmiotem części 3 zamówienia jest wykonanie następujących zadań:
a) Zadanie 1 – „Przebudowa drogi gminnej na działkach ewid. nr 976/2, 969/1 i 949 w Łętowni”
Zakres zadania obejmuje:
- roboty ziemne – korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni,
- wykonanie konstrukcji jezdni utwardzonej betonem asfaltowym, o szer. od 3-4 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego,
b) Zadanie 2 – „Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 3992 w miejscowości Łętownia”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy,
c) Zadanie 3 – „Przebudowa drogi gminnej "Kuligi" na działce ewid. nr 1148/1 w miejscowości Łętownia”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudow1 konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym, o szer. od 3,0 –4,0 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego, szer. 0,5 m,
- zabezpieczenie lub przebudowa istniejących sieci kolidujących z planowaną inwestycją – gazowe i energetyczne,

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 839688,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wola Zarczycka"

1) Przedmiotem części 4 zamówienia jest wykonanie następujących zadań:
a) Zadanie 1 – „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 12051 w miejscowości Wola Zarczycka”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy,
b) Zadanie 2 – „Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. Nr 11822 w Woli Zarczyckiej”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy,
c) Zadanie 3 – „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104788R w Woli Zarczyckiej”
Zakres zadania obejmuje:
- utwardzenie konstrukcji jezdni betonem asfaltowym, szerokość jezdni do 5 m,
- utwardzenie poboczy – z kruszywa łamanego,
- utwardzenie zjazdów (obustronnie) na posesje przyległe do drogi,
- zabezpieczenie lub przebudowa istniejących sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją,
- konserwacja i odmulenie istniejących rowów otwartych,
d) Zadanie 4 – „Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 14646 w miejscowości Wola Zarczycka”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy,
e) Zadanie 5 – „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104761R w miejscowości Wola Zarczycka”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy – po obu stronach drogi,
- regulacja wysokościową pokryw i włazów rewizyjnych urządzeń podziemnych.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1412950,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104 707R w Sarzynie"

1) Zakres robót obejmuje:
- przebudowa jezdni – poszerzenie, wraz ze wzmocnieniem konstrukcji jezdni i normalizacją jej szerokości do 6,0 m (ciąg główny) i 5,5 (rozwidlenie przed kościołem).
- budowa chodnika jednostronnego na całej długości drogi – po lewej stronie drogi o szerokości 2,0 m.
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego po prawej stronie drogi o szerokości 0,75 m,
- przebudowa zjazdów do posesji z kostki betonowej w ciągu chodnika
- wykonanie zjazdów do posesji z kruszywa łamanego – prawej stronie drogi
- wykonanie odcinkowo rowów odwadniających, bezodpływowych
- zabezpieczenie lub przebudowa istniejących sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją,
- regulacja wysokościowa pokryw i włazów rewizyjnych urządzeń podziemnych,

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1757812,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa drogi gminnej nr 104812R w Sarzynie"

1) Zakres robót obejmuje:
- wykonanie konstrukcji pod nawierzchnię z kostki brukowej betonowej;
- wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego;
- zabezpieczenie doziemnej sieci elektroenergetycznej,
- dowiązanie konstrukcji jezdni w obrębie skrzyżowania z istniejącą drogą gminną;
- dowiązanie konstrukcji jezdni do istniejącego odcinka o nawierzchni z masy bitumicznej na końcu projektowanego odcinka;
- roboty wykończeniowe uporządkowanie i rekultywacja terenów przyległych.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 641815,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sarzyna"

1) Przedmiotem części 7 zamówienia jest wykonanie następujących zadań:
a) Zadanie 1 – „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 3551 i 3539/1 w miejscowości Sarzyna”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym, o szer. od 3,0 – 4,0 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego, szer. 0,5 m,
- wykonanie zjazdów z kruszywa,
- zabezpieczenie lub przebudowę istniejących sieci kolidujących z planowaną inwestycją – gazowe i energetyczne,
b) Zadanie 2 – „Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 3687 w Sarzynie”
Zakres zadania obejmuje:
- prace geodezyjne i niwelacyjne,
- roboty ziemne – korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni,
- wykonanie konstrukcji jezdni utwardzonej betonem asfaltowym, o szer. od 3,5-4,5 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego, szer. 0,5 m,
- wykonanie zjazdów z utwardzonych z kruszywa,
- zabezpieczenie lub przebudowę sieci instalacyjnych kolidujących z planowaną inwestycją,
c) Zadanie 3 – „Przebudowa drogi gminnej na działce ewidencyjnej nr 4434 w Sarzynie”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym, o szer. od 3,5-4,5 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia), szer. 0,5 m,
- wykonanie zjazdów z kruszywa,
- zabezpieczenie lub przebudowa istniejących sieci kolidujących z planowaną inwestycją,
d) Zadanie 4 – „Przebudowa drogi gminnej nr 104804R w Sarzynie”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym, o szer. od 3,5-4,5 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia), szer. 0,5 m, oraz odcinkowo (na zwężeniu drogi) ograniczonej obustronnie krawężnikami,
- wykonanie zjazdów z kruszywa.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 982727,87 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Ruda Łańcucka"

1) Przedmiotem części 8 zamówienia jest wykonanie następujących zadań:
a) Zadanie 1 – „Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104713R w Rudzie Łańcuckiej i w Nowej Sarzynie oraz drogi wewnętrznej o nr ewid. 577 w Nowej Sarzynie”
Zakres zadania obejmuje:
- wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego wraz warstwami podbudowy,
- wykonanie warstwy ścieralnej zjazdów na drogę wewnętrzną z betonu asfaltowego wraz warstwami podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa zjazdów indywidualnych / publicznych i dojść do przylegających działek,
- wykonanie poboczy ulepszonych z kruszywa,
- ustawienie proj. krawężników betonowych wzdłuż krawędzi jezdni,
- zabezpieczenie sieci podziemnych,
- wykonanie studni chłonnej S1,
- wykonanie odcinków betonowych korytek ściekowych,
- roboty porządkowe i wykończeniowe,
b) Zadanie 2 – „Przebudowa drogi nr 104820R w Rudzie Łańcuckiej”
Zakres zadania obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie betonem asfaltowym,
- utwardzenie poboczy,
c) Zadanie 3 – „Rozbudowa drogi gminnej nr 104758R w Rudzie Łańcuckiej”
Zakres zadania obejmuje:
- wykonanie nowych warstw podbudowy i nawierzchni jezdni drogi gminnej na całej długości odcinka,
- odcinkowa przebudowa chodnika w obrębie skrzyżowania z droga gminną nr 104713R,
- przebudowa i zabezpieczenie kolidującej sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej,
- regulacja wysokościowa włazów studnia kanalizacji sanitarnych oraz zasuw wodociągowych,
- budowa kanału deszczowego na potrzeby odwodnienia drogi na który składają się studzienki deszczowe, kanał deszczowy oraz studnia chłonna,
- roboty ziemne związane z poszerzeniem korpusu drogi kształtowaniem skarp nasypów,
- przebudowa zjazdów publicznych i indywidualnych do działek przyległych,
- wycinka kolidujących drzew i krzewów – 2 szt.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 605765,86 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa dróg gminnych: publicznej nr 104803R i wewnętrznej na dz. ewid. nr 3701 w Sarzynie"

1) Zakres robót obejmuje:
- prace geodezyjne i niwelacyjne,
- roboty ziemne – korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni,
- wykonanie konstrukcji jezdni utwardzonej betonem asfaltowym, o szer. od 4,5 m,
- wykonanie utwardzonych poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia),
- wykonanie zjazdów z utwardzonych z kruszywa,
- zabezpieczenie lub przebudowę sieci instalacyjnych kolidujących z planowaną inwestycją.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 580950,57 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104720R w Nowej Sarzynie"

1) Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- rozbudowa i przebudowa drogi polegająca na dostosowanie jej szerokości do parametrów klasy D,
- budowa jednostronnego chodnika, po lewej stronie drogi,
- budowa odwodnienia – kolektora kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do podziemnych komór rozsączających zlokalizowanych pod projektowanym chodnikiem,
- budowa kanału technologicznego,
- wycinka drzew kolidujących z projektowana infrastrukturą,
- zabezpieczenie lub przebudowę istniejących sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- zabezpieczenie lub przebudowa istniejących sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją.

2) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.

3) Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.

4) Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 987613,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1221219,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499793,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1221219,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691757950

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na tym etapie podwykonawcy nie są jeszcze znani.

Części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
- roboty przygotowawcze,
- rozbiórkowe,
- ziemne,
- brukarskie,
- odwodnienie,
- wykończeniowe,
- oznakowanie,
- przebudowa sieci gazowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1221219,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997371,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1386623,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997371,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691757950

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na tym etapie podwykonawcy nie są jeszcze znani.

Części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
- roboty przygotowawcze,
- rozbiórkowe,
- ziemne,
- brukarskie,
- odwodnienie,
- wykończeniowe,
- oznakowanie,
- przebudowa sieci gazowej

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997371,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1694159,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2057264,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1694159,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691757950

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na tym etapie podwykonawcy nie są jeszcze znani.

Części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
- roboty przygotowawcze,
- rozbiórkowe,
- ziemne,
- brukarskie,
- odwodnienie,
- wykończeniowe,
- oznakowanie,
- przebudowa sieci gazowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1694159,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2047894,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2595189,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2047894,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690587901

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na etapie składania ofert podwykonawcy nie są znani.

Możliwość powierzenia podwykonawcom całości zamówienia poza robotami bitumicznymi.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2047894,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855029,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1311635,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855029,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ NOWA SARZYNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180349467

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 4

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855029,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1342040,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1483542,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1342040,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180296251

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1342040,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743946,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792474,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743946,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691757950

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na tym etapie podwykonawcy nie są jeszcze znani.

Części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
- roboty przygotowawcze,
- rozbiórkowe,
- ziemne,
- brukarskie,
- odwodnienie,
- wykończeniowe,
- oznakowanie,
- przebudowa sieci gazowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743946,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.