Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107515/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanej kruszarki szczękowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120617294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilno 224
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-326
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@korzenna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pukkorzenna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-913f195c-ca54-4c11-a8ec-91583d354e9d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanej kruszarki szczękowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913f195c-ca54-4c11-a8ec-91583d354e9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107515
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK-3/2025/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kruszarka szczękowa:
1) Skrzynia kruszarki:
- otwór wlotowy: 900 -1000 mm x 500 -550 mm
- szerokość szczeliny: od 50 do 140 mm
- koło zamachowe szczęki: min. 1350 mm
2) Podajnik kruszarki:
- długość ładowania: min. 2800 mm, max. 3000 mm
- szerokość ładowania: min. 2300 mm, max. 2500 mm
- wysokość ładowania: min. 3400 mm, max. 3600 mm
3) Rynna wibracyjna z przesiewem wstępnym:
- długość: min. 3300 mm
- szerokość: min. 1000 mm
4) Główny przenośnik taśmowy:
- szerokość paska: min. 1000 mm
- wysokość ładowania: min. 2800, max. 3100 mm
5) Boczny przenośnik taśmowy:
- szerokość paska: min. 500 mm
- wysokość ładowania: min. 1900 mm., max. 2100 mm
6) Gąsienice o szerokości łańcucha: 400 mm
7) Stały separator magnetyczny o szerokości paska: 750 mm
8) Waga całkowita kruszarki: min. 33 tony
9) Wydajność kruszenia: min. 150 Mg do 200Mg/godzinę
10) Moc silnika: min. 180 kW.
11) Przesiewacz wstępny sterowany automatycznie za pomocą wibromotorów
12) Składana hydraulicznie taśma odsiewu
13) Napędy przenośników oraz podajników hydrauliczne
14) Magnes nadtaśmowy do separacji matali żelaznych napędzany
15) Zraszacze
16) System regulacji szczęk kruszarki
17) Pilot zdalnego sterowania
18) Rok produkcji: nie starszy niż 2003
Parametry techniczno-użytkowe podane w niniejszej specyfikacji są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
Przekazany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego kruszarki szczękowej oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisaniem umowy.
W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego kruszarki, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca odpowiada z tytułu gwarancji udzielonej w miesiącach:
- 6 miesięcy, liczoną od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo – odbiorczego. Termin naprawy gwarancyjnej do 14 dni, naprawa wykonywana u klienta lub we wskazanym serwisie w zależności od rodzaju usterki
4.5.3.) Główny kod CPV: 43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
43410000-0 - Maszyny do obróbki minerałów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443415 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Globet Tomasz Szkaradek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342675437
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 54
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443415 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Usługa prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny i odzieży szpitalnej
- Usługa sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego wraz z transportem
- Zakup kosiarki wysięgnikowej
- Zakup ciągnika z przyczepą
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
- Dostawa kompresora, komory do szkliwienia i przystawki do wiercenia
- Dostawa wraz z montażem zespołu sprężarkowego do zasilania stacji wytwarzania mieszanin oddechowych
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów"
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.