Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00122198/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00128381/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00132503/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz instalacja aparatury na potrzeby Katedry Elektroenergetyki i Energii Odnawialnej Politechniki Opolskiej. (WEAiI)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.urbaniak@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://po-opole.logintrade.net/zapytania_email,191567,6a93b0dc86131c3e97a4496bf0029e70.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz instalacja aparatury na potrzeby Katedry Elektroenergetyki i Energii Odnawialnej Politechniki Opolskiej. (WEAiI)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a080a8-bff1-46ec-ab04-a7b6e99c8600
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044385/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa oscyloskopu i analizatora wektorowego sieci na potrzeby WEAiI PO.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/D/7/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oraz instalacja oscyloskopu.4.5.3.) Główny kod CPV: 38342000-4 - Oscyloskopy
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oraz instalacja analizatora wektorowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204893,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204893,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NDN Zbigniew Daniluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210440073
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204893,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP informuje Wykonawców o odrzuceniu oferty złożonej w części nr II przedmiotowego postepowania:
a) nr oferty 01 w cz. nr II – DACPOL Sp. z o. o., ul. Puławska 34, 05-500 Piaseczno.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3) ustawy PZP, odrzucił ofertę Wykonawcy DACPOL, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy.
Przepis art. 63 ustawy PZP ustanawia formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – dla postępowań o wartości mniejszych niż progi unijne. Brak podpisu kwalifikowanego, zaufanego lub osobistego skutkuje odrzuceniem oferty.
Zgodnie z art. 63 ustawy PZP zamawiający w rozdziale XIV ust. 5 zapisał, że oferta oraz pozostałe oświadczenia, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych jako załączniki do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie co do ich treści z tymi wzorami i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym (e-dowód).
Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 02 złożona przez wykonawcę DACPOL Sp. z o. o. na cz. nr II postępowania nie została opatrzona żadnym z wymaganych podpisów tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
W związku z powyższym oferta nr 01 wykonawcy DACPOL Sp. z o. o. jest niezgodna z przepisami ustawy PZP oraz warunkami zamówienia, a jej odrzucenie jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń elektromechanicznych
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Dostawa oscyloskopów z wbudowanym generatorem do Laboratorium układów elektronicznych dla Wydziału Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki na
- Sukcesywne dostawy odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA AUTOMATYCZNEGO Z NIEZBĘDNYM BACKUPEM PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY
- Dostawa odczynników do wykonywania testów genetycznych met. RT-PCT multiplex wraz z dzierżawą analizatora
więcej: Oscyloskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.