eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówRemont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w 2023r., remonterem przy użyciu emulsji i grysów, na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie- II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w 2023r., remonterem przy użyciu emulsji i grysów, na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie- II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f24b78f-be57-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w 2023r., remonterem przy użyciu emulsji i grysów, na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie- II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f24b78f-be57-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w 2023r., remonterem przy użyciu emulsji i grysów , na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w 2023r., remonterem przy użyciu emulsji i grysów, na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie.

1.1. Załącznik: „Wykaz dróg do remontu w 2023r”

1.2. PRAWO OPCJI
1) Zamawiający korzystając z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, określa, iż maksymalna ilość przedmiotu zamówienia wynosi 300 Mg. Wskazana ilość obejmuje cały asortyment, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia to 250 Mg.
2) Przewidywana ilość emulsji i grysów potrzebna do realizacji zmówienia polegającego na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych w 2023r., remonterem to 300 Mg Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia polegającą na remoncie cząstkowym dróg remonterem przy użyciu emulsji i grysów w ilości 250 Mg.
3) Kolejne realizacje zamówienia w polegające na remoncie cząstkowym dróg remonterem przy użyciu emulsji i grysów, w maksymalnej ilości 50 Mg, są opcjonalne i będą realizowane według potrzeb Zamawiającego. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części Zamówienia opcjonalnego bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
4) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.

WARUNKI SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI:
a). Zamawiający uzależnia możliwość wykonania zakresu objętego prawem opcji faktycznymi potrzebami ilościami i wielkościami miejsc wymagających remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Miechowskiego.
b). Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
c). Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na cały zakres zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach, poprzez złożenie oświadczenia przez Zamawiającego.
d). Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia objętego prawem opcji na zasadach ogólnych Zamówienia.
e). Rozliczenie przedmiotu zamówienia objętego zakresem zarówno podstawowym jak i opcjonalnym nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy.

2. Wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia.
Wymagania jakościowe dla materiałów stosowanych do remontu cząstkowego (kruszywo, lepiszcze):
1) grysy frakcji 2-5 mm i 2-8 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN-13043/2004 ,,Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”,
2) kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane rodzaju C 65 BP3 PU/RC i C 69 BP3 PU spełniające wymagania zgodnie z PN-EN 13808:2013-10.

3. Szczegółowy zakres robót, lokalizacja i wymagania jakościowe
opisane są w następujących dokumentach:
1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
2) specyfikacja warunków zamówienia,
3) Wykaz dróg do remontu w 2023r.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączony do SWZ wykaz dróg do remontu ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
7. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna nie jest elementem niezbędnym do złożenia oferty.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
11. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do SWZ.
12. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
13. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOTY DROGOWE JANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524354844

7.3.3) Ulica: al. 1000-lecia 1D

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.